Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu pahalta kun minulla ei ole perhettä

Vierailija
17.08.2014 |

Muut puhuvat perheestään, kuinka menevät viikonloppuna käymään ja suunnittelevat isänpäivälle jotain erityistä. Päivittävät facebookkiin että oma äiti on paras ja perhe parhautta. Yhteiskuvia sisaruksista.

Minulla on vain tyhjä aukko tässä kohtaa. Isäni jätti minut ja äitini kun olin alakouluikäinen ja äitini löysi uuden miehen ja meidän välimme muuttuivat vielä enemmän. Hän ei ollut kiinnostunut tekemisistäni. Hän heitti minut pihalle kun täytin 18. Teki selväksi että teen huonoa koko perheelle eikä minulla ole asiaa heidän kotiinsa enää koskaan.

Nyt olen 25v ja minulla on ihana avomies, jonka kanssa olen menossa naimisiin ja 2kk ikäinen poika. Mutta jossain minulla on myös äiti, isä ja ainakin kolme pikkusisarusta. Tuntuu pahalta että en tiedä missä he asuvat, mitä heille kuuluu tai muutakaan. En uskalla ottaa yhteyttä sillä luulen ja pelkään että vastaanotto on negatiivinen. En ikinä voinut ymmärtää miten joku voi tehdä näin omalle lapselleen. Olen yrittänyt miettiä syitä tuohon totaaliseen hylkäykseen. Olin ihan kunnollinen, en liikkunut väärissä piireissä enkä ajautunut hankaluuksiin. Tottakai, olin teini-ikäinen, mutta enmielestäni niin paha että minut olisi pitänyt kokonaan eristää perheestäni. Kun nyt muetin, se eristäminen oikeestaan tapahtui jo ennen kuin täytin 18v. Minun huoneestani tehtiin työ-/tietokonehuone, minä nukuin patjalla olohuoneen lattialla vailla mitään omaa rauhaa, minun vaatteitani ei pesty, minun kuulumisiani ei kysytty eikä otettu perheen reissuille mukaan, synttäreitäni ei muistettu, ruoka-allergioitani ei huomioitu, itseasiassa tuntui että sitä tomaattia ja omenaa tungettiin joka paikkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa muuta sanoa kuin että varmasti tuntuu pahalta tuollainen kohtelu :( Kuulostaa tosi julmalta. Oletko koskaan harkinnut kirjoittavasi kirjettä tms vanhemmillesi siitä miksi sinut on hylätty? Sisaruksiisikin voisit olla kirjeitse/netin kautta yhteydessä? Uskon, että se pelottaa, ei varmasti ole helppoa. Millainen miehesi perhe on? Tietävätkö vanhempasi lapsenlapsensa olemassa olosta?

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
2/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää varmasti vanhempien hylkääminen, mutta onhan sinulla oma perhe jota kannattaa vaalia! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni perhe on ihana, vanhemmat ja yksi sisko + suku. He ovat olleet miehen mukana valtava voimavara viimeiset neljä vuotta. Mietin että miksi oma perheeni ei voinut rakastaa minua. Todellakin vaalin ja rakastan omaa perhettäni, mutta olisihan se mukavaa että olisi se lapsuudenperhekin elämässä mukana. Vanhin pikkusisarukseni on nyt 14-vuotias, en tiedä miten heille selitettiin minun häätämiseni, en usko että kovin hyvin minun kannaltani. Enkä usko että vanhempani tietävät nykyisestä elämästäni mitään. Minä olen sen verran urkkinut että äitini asuu nykyään eri kaupungissa kuin seitsemän vuotta sitten.

ap

Vierailija
4/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla perhe.

Vierailija
5/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ja lapset nimenomaan on perhe. Aika tylyä heitä kohtaan väittää, ettei ole perhettä ja tarkoittaa sillä lapsuudenperhettä tai "miehen perhettä". Mitähän lapsesi tuumaisi, jos tietäisi?

Vierailija
6/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on myös enemmän, kuin monella muulla <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän