Mies vietti yönsä naispuolisen kaverin luona
Avomies jolle olen vielä paksuna (!) vietti yönsä omien puheidensa mukaan "vaan ryypäten eikä mitään pahaa tehden" naispuolisen kaverinsa kanssa, tuli kotiin 8 jälkeen. Mitä mieltä onko normaalia?
Kommentit (40)
Mun ukko tulee kyllä aina yöks kotiin rillutelureissuiltaan, vaikken olisi mukana. Raskaana siis minäkin, enkä siksi usein olekaan (tosin hän käy vaan kerran tai kaks kuukaudessa)
En tykkäisi itse yhtään :( Tuntisin oloni epäkunnioitetuksi tilanteessasi.
Mun ukko tulee kyllä aina yöks kotiin rillutelureissuiltaan, vaikken olisi mukana. Raskaana siis minäkin, enkä siksi usein olekaan (tosin hän käy vaan kerran tai kaks kuukaudessa)
En tykkäisi itse yhtään :( Tuntisin oloni epäkunnioitetuksi tilanteessasi.
Olivatko kahdestaan? Veikkaisin, että jos jotain olisi tapahtunut, hän ei olisi ollut rehellinen vaan olisi väittänyt olleensa jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa. Varsinkin jos ovat olleet pitkään kavereita, en epäilisi niin paljon...
Riippuu suhteesta ja mitä on sovittu olevan ok.
Saatko sinäkin olla yökylässä mieskaverin luona ja kun tulet aamulla 8 kotiin niin se olisi miehellesi ok?
Meidän suhteessa tuollainen ei käy vaan kotiin tullaan yöksi eli viihteellä käydään yhdessä ja erikseen mutta kotiin tullaan sen jälkeen eikä mennä "yökylään" mihinkään.
Suotta murehdit ap. ei sensortin vehkeet käytössä kulu, riittää vielä sinullekin. Tietysti ovat naineet ja monta kertaa. Paksunakin olet niin varmaan pettää, pitää miehen jo harjoitella pikkulapsiaikaa varten ja luoda verkostoja ettei tarvi sit puutteessa kärvistellä.
Itse en vain tekisi vastaavaa. Olivat kahdestaan. Arvasin että mies on siellä koska lähtivät viettämään iltaa kahdestaan, mikä siis sinänsä on ihan ok.
Ap.
Nyt olisi sitten aika sinun päättää onko tämä sinulle ok jatkossakin.
Istut siis yksin vauvan/lapsen kanssa kotona ja mies ryyppää jonkun eukon kanssa jossakin eikä vaivaidu edes yöksi tulemaan kotiin!?
Todellakaan ei kävis meillä. Viihteellä saadaan kyllä erikseen käydä, mutta yhdessä on sovittu että kotiin tullaan aina yöksi, ei siis mitään jatkojakaan ym.
Minua ihmetyttäisi tuo koko yön ryyppääminen, ei niinkään kaverin luona yöpyminen. Kaverin sukupuolella ei ole merkitystä.
Miehen puolustukseksi asiasta ei ole etukäteen sovittu onko ok vai ei, tyhmänä pidin itsestään selvänä...ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 11:48"]
Suotta murehdit ap. ei sensortin vehkeet käytössä kulu, riittää vielä sinullekin. Tietysti ovat naineet ja monta kertaa. Paksunakin olet niin varmaan pettää, pitää miehen jo harjoitella pikkulapsiaikaa varten ja luoda verkostoja ettei tarvi sit puutteessa kärvistellä.
[/quote]
No sinunlaisesi ihmiset eivät sitten ehkä ymmärrä sukupuolitautien päälle. Kondomikaan ei suojaa kaikelta.
Haistele kalua, kortsun haju, pillun haju vai jynssätty puhtaaksi mäntysuovalla. Päättele sitten
No jatkossa et ole enää yhtä tyhmä vaan sovitte "parisuhdesäännöt" jotka koskee siis molempia. Mikä on sallittu miehelle on siis sallittu myös sinulle.
Kuinka hyvin itse tunnet tuon miehen naispuolisen ystävän...onko luotettava tai onko ihastunut mieheesi ym ym? Nyt kun on se vauvakin tulossa niin ehkä miehenkin olisi aika kasvaa aikuiseksi....
Kuulostaa tutulta. Oma (silloinen) mieheni lopetti tavaksi tulleen platonisen yöpoissaolonsa naispuolisen kaverin luona kun sanoin että ei sillä väliä mitä sinä siellä teet, mutta mieti hetki sitä mitä kylillä asiasta puhutaan.
Ihan niinkuin mun mies... Epäilyttää kokoajan että onko heidän välillään oikeasti jotain muutakin kun kaverisuhde. Ei voi tietää, hän ei tunnusta ja todisteita en saa mistään.
/Epäileväinen
Joillekin ihmisille tuo voisi olla ihan normaalia käytöstä.. siis että ihan ystävinä ryypätään vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa..
Sanoit, että sinulle on ok, että lähtivät viettämään iltaa kahdestaan. Eli mitään epäilyksiä sinulla ei ole heidän kaveruudestaan ennen viime yötä ainakaan. Ehkäpä ovat vain juoneet rankasti ja sitten sammahtaneet ja nukahtaneet naisen asunnolle?
No jos ovat olleet vuosia ystäviä niin tuskinpa nainen on mieheesi haksahtanut ryyppyreissulla. Itse voisin ihan hyvin viettää tuollaisen yön miehen kanssa, joka olisi ystäväni ja mitään ei tapahtuisi.
Toimisiko sama toisinpäin? Mitä jos sinä olisit miespuolisen kaverin luona yötä?