Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nälkä, ei ole rahaa ruokaan, mitä teen?

Vierailija
03.05.2014 |

Hei, Eli olen opiskelija, ja asun yksin ja minulle ei ole tullut tuet vielä,
ja en tiedä milloin on tulossa kun sossu ei osannut kertoa, mitä tässä tilanteessa tekisin? kun ei ole ketään kuka auttaisi, vaikka yrittänyt kysellä,
ja nyt kun on lauantai nii ei ole kirkotkaa muut seurat auki, ja olisi ihan kiva syödäkkin.

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:04"]

Voimme keksiä järjestelyn. Asutko pääkaupunkiseudulla?

[/quote]

Kyllä asun pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
22/138 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä pulloja näin viikonloppuisin löytää, heti aamusta vaan torille ja puistoihin. Ei tarvitse montaa pulloa saadakseen kaurahiutaleita, nuudeleita ja makaronia. Vielä jos riittää raha tonnikalapurkkiin tms. niin hyvin pärjäilee jonkun päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:24"]

Minäkin kääntyisin (ja käännyin opiskeulaikana rahapulassa) vanhempien puoleen. Ellei äidillä ollut rahaa lainata/ antaa, niin ruokaa sain kuitenkin aina, aterioita tai raaka-aineita. 

Entä ystävät ja kaverit? Meidät on laitettu tänne maailmaan auttamaan toisiamme, siksi sinäkin kysyt täältä neuvoa. Avun pyytäminen voi tuntua nololta, jopa nöyryyttävältä, mutta usein saa huomata, että ihmiset auttavat toisiaan mielellään. Asiassa kuin asiassa. 

Onko kaapit aivan tyhjät? Ei ole puuroaineksia, pastaa, riisiä, öljyä, mausteita?