Katson korteista!
Kommentit (29)
Torvi, täällä kello on kyllä nyt jotain ihan muuta kuin 5 am.
Nro20 Kortit kertoivat että Synnytys on pitkä ja tyttö on tuleva.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 04:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 04:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 04:28"]Nro 2 Korteistani nousee vahvasti diblomaatti tai psykologi tai muu vastaava ammatti jossa voit auttaa ihmisiä heidän elämänsä solmukohdissa löytämään ratkaisuja.
[/quote]
Kiitos! Aika hienosti osui, kun olen tänä vuonna hakenut kolmelle eri alalle opiskelemaan. Yksi on psykologia ja yksi politiikan tutkimus/kansainvälinen politiikka.
[/quote] Muuten kiva, mutta et ole nro. 2
[/quote]
SINÄ olet valekakkonen.
Kiitos kyssyjille tämä oli minulle riemu. toisen mielipiteen saatte näkijän ketjusta. TV. AP korteista katsoja.
Tarvitsen apua. Mitä minun ja työpaikan miehen välillä oikein on?
Ymmälläni.
Nro.28 välillänne on pientä leikittelevää flirttiä, se on huomattu. Aikaa on kulunut ja tulee kulumaan mies ei ole huomannut vihjeitäsi tai kiinostustasi. Tai hän ei ole huomaavinaan. Talvea kohti mentäessä joku hämmentää välillänne ja aiheuttaa mustasukkaisen konfliktin. Saatatte jopa päätyä yhteen mutta vain hetkellisesti. Tv ap
Miksi parisuhteeni epäonnistuvat kerta toisensa jälkeen? Onko minulle joskus tulossa parisuhde,jossa kunnioitus on molemminpuolista? Ei saisi verrata muihin,mutta joskus se on hiukan hankalaa...
Nro17. Liittosi on ollut kuin höyrykone jonka hallinnan tunnet menettäneesi. Olet syystä pysähtynyt tutkailemaan vaikeaa tilannetta. Kipinä on kadonnut ja tunnet eläväsi akvaariossa loukussa ja tukahdettuna. olet kuin vankina siellä. kannatteletko kulisseja? Muutos on välttämätön muuten tukehdut.