Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffaajat! Kuinka monta yhteydenottoa päivässä?

Vierailija
02.05.2014 |

ja kuinka moni vastaajista oikeasti kiinnostaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:01"]

Saan 0 kappaletta yhteydenottoja päivässä, mutta olenkin...

Mies

[/quote]

Sain saman verran ja kyllästyin siihen jatkuvaan viestiruuhkaan, en treffaile enää.

Myös mies

[/quote]

Minä järkytyin samanlaisesta viestitulvasta. Nyt en edes juo kaljaa, enkä muutenkaan lähde tänään mihinkään. Dear Eki, mikä mua vaivaa? -mies-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulla, ei tavallinen normaali tallaaja kiinnosta. Ja sit naiset tulee av:lle itkemään kun kaikki miehet on pervoja, sikoja, ja pimpin vonkaajia.

jonkunlainen miehenkuva minäkin

Vierailija
4/12 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyörin muutaman vuoden parilla ulkomaisella treffisaitilla. Yhteydenottoja tuli kymmeniä joka päivä. Aika äkkiä siitä oppi löytämään ne helmet. Skypeteltiin lupaavimpien kanssa ja muutaman tapasin ihan livenäkin.

Suurin piirtein puolet tuntuivat olevan hakemassa seksiseuraa. Noin 10 % etsivät toista tai kolmatta vaimoa. Tuo sivusto nimittäin oli arabimiesten suosiossa :).

Vierailija
5/12 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
6/12 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-4 aluksi, jotka useimmiten tyypeiltä, jotka eivät olleet lukeneet koko ilmoitusta tai vastasivat jotain "en oo kyllä susta kiinnostunut ja oon toiselta puolelta suomea ja 10 v väärän ikäinen, mut olipa hauska ilmoitus!". Ekojen päivien jälkeen vastauksia ei juurikaan tule kuin hyvin harvakseltaan, pervot ja seksinostajat vastaavat yleensä jo heti kun ilmoitus on julkaistu.

Kaikkiaan vastauksia on tullut n. 10, joista vain muutama on vastannut millään tavalla mitään, mitä ilmoituksessa olen ilmoittanut hakevani. 1-2 oikeasti kiinnostavaa tai harvoin sitäkään on saattanut löytyä.

Vierailija
7/12 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakunta päivässä, mutta asun ulkomailla suurkaupungissa jossa tarjontaa tietysti enemmän. ehkä yksi tai kaksi sadasta kiinnostaa. 30 kanssa ollaan yhteydessä ja viisi loistavan kuuloista/näköistä. Moni tuntuu tosin hakevan lähinnä seksiseuraa.

Vierailija
8/12 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-6  per päivä ja olen notkunut tuolla kohta vuoden. Etsin niitä helmiä, mut kovin ovat tiukassa :D

Vierailija
9/12 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tosiaan oo tän enempää treffailijoita...

Vierailija
10/12 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin n. kerran viikossa treffeillä sen viikon kiinnostavimman kirjoittelijan kanssa. Yhteydenottoja tuli 5 - 10 päivässä, viikonloppuisin perheenisät kunnostautuivat ja halusivat kaljoittelun lomassa salaseuraa. -> heitä en todellakaan halunnut tavata.

Puoli vuotta noin ja sitten kehkeytyi yksi 4 kk kestänyt netistä alkanut suhde. Sen kariutumisen ja oman toipumisen jälkeen meni 2 kk ja löysin nykyisen mieheni, ollaan oltu yhdessä nelisen vuotta.

Vierailija
11/12 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Vierailija
12/12 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 00:01"]

Mies

[/quote]

Sain saman verran ja kyllästyin siihen jatkuvaan viestiruuhkaan, en treffaile enää.

Myös mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi