Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt Suomessa on loukkaannuttua siitä, että ihonvärinen on vaan vaalean ihon värinen. (sukkahousut) Linkki

Vierailija
12.12.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11683201

No huh, huh. Jos minä muuttaisin vaikka Afrikkaan, niin kyllä minulle sopisi, että siellä myytävä ihonvärinen olisi musta.

Laastarin värillä ei Mull oo merkitystä. Saa olla vaikka vihreä mun puolestani.

Kaikesta sitä tulijat loukkaantuvat! Nyt kyllä ihan turhaan.

Kommentit (229)

Vierailija
1/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sukkahousujen ihonvärinen sopii vain hyvin vaaleaihoiselle, tummempi sävy on nimeltään kameli"

Tää oli hauska!

Vierailija
2/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Jasmina itsekään ole mikään tumma. Se Pirkan "ihonvärinen" sopii varmasti hänelle paremmin kuin mulle jonka jalat on sävyä kalkkilaivan kapteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli hauska kun tuo ihonvärinen on juurikin ruskea eikä suomalaisen vaaleamman ihon värinen. 😀

Se sävyhän on enemmän eteläeurooppalainen sävy.

Vierailija
4/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantukoon ihan rauhassa, näitä riittää.

Vierailija
5/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kapeakatseiset ääliöt eivät tiedä sitä, että myös niissä paremmissa maissa kamelinvärinen on aina edustanut kallista, hienoa kamelinkarvaa, josta tehdään kellanruskeita takkeja palaamaan klassisen eleganttia syyspukeutumista joka syksy lanseeraaviin muotilehtiin. Tuo väri nimeltään "iho" on minulla eivan liian tumma. Pitäisi varmaan vaatia korvausta jostakin, mutta mistä?

Minä käytän muuten värikkäitä lastenlaastareita, koska nämä salvekvickit ja muut ovat minulle liian keltaisia. Saisinkohan tästäkin traumasta korvausta? Rahana kiitos, ei laastareina.

Vierailija
6/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaihoisten ihon värille ei oikein ole muuta nimitystä kuin ihonvärinen. Tummaihoisten ihon väriä voi kuvailla ruskeaksi.

Vierailija
7/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta!!

Vierailija
8/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleaihoisten ihon värille ei oikein ole muuta nimitystä kuin ihonvärinen. Tummaihoisten ihon väriä voi kuvailla ruskeaksi.

Paitsi että on. Itsekin sen sanoit, vaaleaihoinen eli vaalea.

Vierailija
9/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän se ihonvärinen suomalaisen ihoa muistuta, ne sukkikset on ruskeita.

Vierailija
10/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni väri voi olla vaalea (tai tumma). Siksi se ei oikein toimi.

Vierailija
11/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Vaalea voi viitata minkä tahansa värin vaaleaan sävyyn. Vaikka vaalean vihreä.

Vierailija
12/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun nyt vuorostani loukkaantua siitä, että kaikki laastarit ovat minulle aina liian tummia, koska olen etenkin talvisin niin vitivalkoinen, että näytän melkein siniseltä.

Vierailija
13/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Vaalea voi viitata minkä tahansa värin vaaleaan sävyyn. Vaikka vaalean vihreä.

Kyllä meikeissäkin yleensä lukee esimerkiksi "fair" tai "Light" vaaleiden ihosävyjen kohdalla, ja kyllä kaikki ihmiset tajuavat, että kyse on vaaleasta ihonväristä. Sama taitaa olla sukkahousujenkin kanssa. Ehkä värin nimi voisi sitten olla vaaleanruskea? Vaalea beige? Tai persikanvärinen? Alabasteri? Kyllä vaalealle ihonvärille löytyy monta synonyymiä.

Vierailija
14/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sukkahousujen ihonvärinen sopii vain hyvin vaaleaihoiselle, tummempi sävy on nimeltään kameli"

Tää oli hauska!

Vaaleaihoiselle oikea väri on valkoinen, ihonvärinen on valkoihoiselle ruskettunut väri. Meitä on Suomessa ihan oikeasti valkoihoisia, siis vitivalkoisia ja meillä on myös oikeus meidän ihonvärisiin sukkahousuihin.

Vierailija
15/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan, että en käytä sukkahousuja ollenkaan. En silti loukkaannu, että niitä myydään muille :D

Vierailija
16/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tuollaiselle Jasminan väriselle löytyy meikkejäkin paljon helpommin kuin vaaleimmille suomalaisille. Itselle ei riittävän vaaleaa meikkivoidetta oikein ole muilla kuin Lumenella. Eikä ne laastaritkaan kyllä mun ihonvärisiä ole, ruskeina ne aina loistaa.

Vierailija
17/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meikeissäkin yleensä lukee esimerkiksi "fair" tai "Light" vaaleiden ihosävyjen kohdalla, ja kyllä kaikki ihmiset tajuavat, että kyse on vaaleasta ihonväristä. Sama taitaa olla sukkahousujenkin kanssa. Ehkä värin nimi voisi sitten olla vaaleanruskea? Vaalea beige? Tai persikanvärinen? Alabasteri? Kyllä vaalealle ihonvärille löytyy monta synonyymiä.

Kuten vaikka valkoinen white? Mun ihoni ei todellakaan ole mikään beige eikä persikka!

Vierailija
18/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hauska!

Vaaleaihoiselle oikea väri on valkoinen, ihonvärinen on valkoihoiselle ruskettunut väri. Meitä on Suomessa ihan oikeasti valkoihoisia, siis vitivalkoisia ja meillä on myös oikeus meidän ihonvärisiin sukkahousuihin.

Juuri näin! Minä, äitini ja tyttäreni ollaan supervalkoisia eikä meidän ihon värille kyllä ole mitään laastareita ja nuo sukkahoustkin on hyvin kaukana meidän ihon sävystä.

Vierailija
19/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ne olminväriset sukkahousut myyvät todennäköisesti parhaiten, mutta onhan noissa nettikaupoissa jo iät ajat vuosikausia ollut "eri sävyisiä" nudesukkiksia ja alusvaatteita. Sehän on ihan ollut myyntihitti monessa merkissä. Katsokaa vaikka cos-merkin (ruotsalainen) minimalistisia alusvaatteita

https://www.cosstores.com/en_eur/women/underwear/shapewear.html

Kalpeana olmina olen iloinen, että siellä on myös todella vaalea sävy, sillä suomalainen nude on minulle ruskea.

Vierailija
20/229 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä kaupoissa mustiakin sukkiksia!

Varmaan joka ikisessä kaupassa on.

Ihme ääliöitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän