Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko päivän ulkoillut ja käynyt kaupungilla - yksin. Yhtäkkiä iski kauhean surullinen tunne

Vierailija
12.12.2020 |

...siitä kun aina saa kaiken tehdä ja kaikkialla olla vaan yksin. Tuttavia kyllä on, mutta ketään ei koskaan saa edes nopeasti kahville. Kaikilla on aina kiire, tai kotona istuminen ruudun edessä on tärkeämpää. Kumppaninkin löytyminen on mahdotonta, koska olen liian tavallisen näköinen ja sen lisäksi ujo. Ihmisiä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Kohta varmaan pitääkin hakea olutta kaupasta kun on niin tylsää ja yksinäistä etten kestä.

Kohtalotovereita?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa tässä maassa on kun ihmiset eivät löydä puolisoa millään. Olen ollut sinkku jo 10 vuotta, kaikki deittisovellukset kierretty.

Suomalaiset miehet ja naiset vetää toisiaan tosi huonosti puoleensa. Ulkomaalaisten kanssa tuntuu synkkaavan ja olevan kemiaa paljon helpommin.  Pitäisi varmaan yrittää vain muun maalaisia tästä eteenpäin. Tavallisen näköisenä ja suht tylsäluonteisena suomalaisena naisena yksikään suomalainen mies ei minusta ole kiinnostunut koko elämäni aikana.

Sama mutta vaihda sukupuolet

Kiitos kun et aloittanut "Mutta sinä olet nainen sun tarvii vain mennä Tinderiin niin heti löytyy aviomies" .  Se on niin kuultu ja ei todellakaan pidä paikkansa. 

Vierailija
22/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä on itsemurha mielessä 24/7. Äärimmäisen epäsosiaalinen, kylmä ja pimeä maa. En tiedä kestääkö kesään asti. Olen alkanut miettimään muuhun maahan muuttamista vakavissani.

Ulkoilu saa vain masentumaan kun näkee muita ihmisiä jotka voivat pahoin tässä loputtomassa pimeydessä.

Muuta ulkomaille aurinkoisempaan sosiaalisempaan maahan. Oikeesti. Suomessa on "hiljaista".

Mikähän olisi hyvä? Kavereita asuu Espanjassa, mutta minua häiritsee se sosialismi siellä. Portugalin kieli on outo.. Italian kulttuuri ei tunnu omalta.

Mennään vaikka yhdessä sinne Portugaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt, että kun koronasta päästään eroon ensi vuonna rokotteiden myötä ja baarit ja tapahtumat alkaa ensimmäisiä kertoja täyttyä ilman sairastumisen pelkoa, sellainen tilanne voi rohkaista tiettyyn spontaaniuteen, joka on aika tärkeä ominaisuus suhteen alkaessa. Silloin kannattaa olla aktiivinen.

Vierailija
24/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa tässä maassa on kun ihmiset eivät löydä puolisoa millään. Olen ollut sinkku jo 10 vuotta, kaikki deittisovellukset kierretty.

Suomalaiset miehet ja naiset vetää toisiaan tosi huonosti puoleensa. Ulkomaalaisten kanssa tuntuu synkkaavan ja olevan kemiaa paljon helpommin.  Pitäisi varmaan yrittää vain muun maalaisia tästä eteenpäin. Tavallisen näköisenä ja suht tylsäluonteisena suomalaisena naisena yksikään suomalainen mies ei minusta ole kiinnostunut koko elämäni aikana.

Sama mutta vaihda sukupuolet

Kiitos kun et aloittanut "Mutta sinä olet nainen sun tarvii vain mennä Tinderiin niin heti löytyy aviomies" .  Se on niin kuultu ja ei todellakaan pidä paikkansa. 

En tiedä mikä tässä maassa on, kun pariutua voi vain algoritmien orjana tai tuhannen kännissä.

Vierailija
25/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä miettinyt, että kun koronasta päästään eroon ensi vuonna rokotteiden myötä ja baarit ja tapahtumat alkaa ensimmäisiä kertoja täyttyä ilman sairastumisen pelkoa, sellainen tilanne voi rohkaista tiettyyn spontaaniuteen, joka on aika tärkeä ominaisuus suhteen alkaessa. Silloin kannattaa olla aktiivinen.

Uskon että ihmiset hieman villiintyvät hetkeksi.

Vierailija
26/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne ap. Kun on sinkku ja perheetön niin ei oikein istu mihinkään muottiin. Toki jokunen kaveri on mutta harvoin niitä näkee kun ovat niin oman perheen kanssa.Ja nyt korona aikana ei sitäkään vähää oikein näe.Arki illat nyt menee yksinkin mutta viikonloput ja lomat on aikalailla aina yksin.

Vierailija
27/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira niin saat ystävän. Mieluiten löytökoira.

Vierailija
28/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronasta ei koskaan päästä eroon,se on tullut jäädäkseen niinkuin influenssa. Rokote voi helpottaa tilannetta mutta ei se koskaan enää kokonaan kitkeydy pois.

Vierailija
29/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakaan ei ole kukaan suomalainen mies kiinnostunut, tai ainakaan osoittanut kiinnostusta, jos ei lasketa sitä että teininä joku humalainen kommentoi junassa silmiäni kauniiksi ja ala-asteikäisenä joku sairas ukko yritti lähennellä.

Olen tavallisen näköinen, lyhyehkö ja normaalivartaloinen. Parikymppisenä vaihto-opiskelijana Englannissa minulla oli jonkin verran vientiä ja Suomessakin muutama vaihtis kiinnostui opiskeluaikoina. On kyllä hämmentävää, että silloinkaan kukaan suomalainen ei edes missään opiskelijabileissä lähestynyt.

Vierailija
30/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakaan ei ole kukaan suomalainen mies kiinnostunut, tai ainakaan osoittanut kiinnostusta, jos ei lasketa sitä että teininä joku humalainen kommentoi junassa silmiäni kauniiksi ja ala-asteikäisenä joku sairas ukko yritti lähennellä.

Olen tavallisen näköinen, lyhyehkö ja normaalivartaloinen. Parikymppisenä vaihto-opiskelijana Englannissa minulla oli jonkin verran vientiä ja Suomessakin muutama vaihtis kiinnostui opiskeluaikoina. On kyllä hämmentävää, että silloinkaan kukaan suomalainen ei edes missään opiskelijabileissä lähestynyt.

Samoin, minua ei ole ikinä kukaan suomalainen lähestynyt edes tuhannen päissään.  Kerran joku sekaisin oleva juoppo bussipysäkillä kyllä sanoi että olen ihana ja yritti halata.  Mutta kukaan normaali mies ei ole edes juurikaan vilkaissut muhun päin tai edes tuntunut huomaavan että olisin nainen. Olen aloitteita kyllä joskus tehnyt, mutta aina on tullut niin kovat pakit että enää en kehtaa nolata itseäni.

Vierailija
31/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä veit sanani! Itse oon tääl levottomana aamusta iltaan vain käynyt ulkona.

Hesassa on nykyään vielä semmonen trendi että porukoiden kanssa käydään baaris ja katotaan pahalla jos yrittää tehdä tuttavuutta.

Olen itse täällä netissä jo vuosia kysynyt että mihin yksinäisenä kannattaa suunnata? Kukaan ei vastaa.

En ole edes vastauksen arvoinen. Kyllä mä harkitsen muuttoa muualle. Kyllästyttää tämä keinotekoinen ilmapiiri. Suomessa on jotain pahasti vialla.

Vierailija
32/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä veit sanani! Itse oon tääl levottomana aamusta iltaan vain käynyt ulkona.

Hesassa on nykyään vielä semmonen trendi että porukoiden kanssa käydään baaris ja katotaan pahalla jos yrittää tehdä tuttavuutta.

Olen itse täällä netissä jo vuosia kysynyt että mihin yksinäisenä kannattaa suunnata? Kukaan ei vastaa.

En ole edes vastauksen arvoinen. Kyllä mä harkitsen muuttoa muualle. Kyllästyttää tämä keinotekoinen ilmapiiri. Suomessa on jotain pahasti vialla.

Mun mielestä ihan kaikkialla on toi, että baarissa ei voi noin vaan mennä juttelemaan tuntemattomien kanssa ja siitä jopa suututtaan. Ehkä vasta joskus aamuyöstä onnistuu kun ihmiset on jo niin kännissä ettei tajuta millä planeetalla ollaan. 

Vierailija
33/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa tykkäsin kun meni vaikka johonkin pieneenkin pubiin niin siellä tuli heti kaikki juttelemaan ja kaikki saatoi jutella kaikkien kanssa. Suomessa ei ikinä voisi tehdä niin. 

Vierailija
34/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinkun kannattaa suunnata Helsingissä lauantai iltana? Onko keskustassa kivoja baareja johon on helppo mennä yksin?

Vierailija
35/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seurakuntaa kokeillut?  Jos olet opiskeluikäinen niin taviksenkin näköiset saa puolison.

Tsemppiä <3

Vierailija
36/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapäistävää yhtenäiskulttuuria kritisoidaan, mutta ehkäpä Suomea todellisuudessa vaivaa sos. median mahdollistama klikkiytyminen alakulttuureihin. Jos ei sovi mihinkään klikkiin, ei ketään tapaakaan.

Vierailija
37/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Hesassa kannattaa suunnata näin la iltasin?

Vierailija
38/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä on itsemurha mielessä 24/7. Äärimmäisen epäsosiaalinen, kylmä ja pimeä maa. En tiedä kestääkö kesään asti. Olen alkanut miettimään muuhun maahan muuttamista vakavissani.

Ulkoilu saa vain masentumaan kun näkee muita ihmisiä jotka voivat pahoin tässä loputtomassa pimeydessä.

Turha muuttaa. Minulla on kokemusta 4:ssä maassa asumisesta ja useasta kansallisuudesta. Ei siellä kaikki taikaiskusta muutu, ei todellakaan, korkeintaan päinvastoin. Suomalaiset ovat oikeastaan hyvin mukavia ihmisiä kun vertaa ja näkee kuoren alle.

Vierailija
39/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha muuttaa. Minulla on kokemusta 4:ssä maassa asumisesta ja useasta kansallisuudesta. Ei siellä kaikki taikaiskusta muutu, ei todellakaan, korkeintaan päinvastoin. Suomalaiset ovat oikeastaan hyvin mukavia ihmisiä kun vertaa ja näkee kuoren alle.

Suomalaiset on ainakin rehellisiä, mitä arvostan. Jos ei yhtään kiinnosta, niin se myös tehdään selväksi. Monessa muussa maassa helposti esitetään ystävällistä niin kuin muka kiinnostaisi sun seura. 

Vierailija
40/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Hesassa kannattaa suunnata näin la iltasin?

Haloooooo edelleenkin korona! Nyt ei mennä mihinkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi