Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko päivän ulkoillut ja käynyt kaupungilla - yksin. Yhtäkkiä iski kauhean surullinen tunne

Vierailija
12.12.2020 |

...siitä kun aina saa kaiken tehdä ja kaikkialla olla vaan yksin. Tuttavia kyllä on, mutta ketään ei koskaan saa edes nopeasti kahville. Kaikilla on aina kiire, tai kotona istuminen ruudun edessä on tärkeämpää. Kumppaninkin löytyminen on mahdotonta, koska olen liian tavallisen näköinen ja sen lisäksi ujo. Ihmisiä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Kohta varmaan pitääkin hakea olutta kaupasta kun on niin tylsää ja yksinäistä etten kestä.

Kohtalotovereita?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostuu etenkin näin pimeän ja joulun aikaan kun tämä on oikein sitä että "Nyt juhlitaan ja nautitaan perheen ja ystävien kanssa!". Itselläni ei ole kumpaakaan, yksin tulee istuttua kaikki pyhät ja uudetvuodet. Ehkä käyn yhtä ikääntynyttä sukulaista katsomassa. 

Vierailija
2/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua helpottaa miettiä, että on paaaljon muitakin ihmisiä, jotka viettävät samanlailla aikaansa yksin/tylsistyneenä/valveilla yöllä/mitä tahansa, kun minäkin juuri sillä hetkellä.

Tuntee heti kuitenkin kuuluvansa joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä on itsemurha mielessä 24/7. Äärimmäisen epäsosiaalinen, kylmä ja pimeä maa. En tiedä kestääkö kesään asti. Olen alkanut miettimään muuhun maahan muuttamista vakavissani.

Ulkoilu saa vain masentumaan kun näkee muita ihmisiä jotka voivat pahoin tässä loputtomassa pimeydessä.

Vierailija
4/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopas muuta.. Pahinta on mun mielestä se, että vaikka olen tehnyt kaikkeni yrittääkseni löytää seuraa jo vuosien ajan niin sitä ei ole löytynyt. Jos sama tilanne on jatkunut jo vuosia niin ehkä se jatkuu lopun elämää.

Vierailija
5/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juuri katselin kuvia kun pariskunta rakentaa pakettiautosta itselleen kesäkotia. Joo, itselläkin se paku jo on mutta työhön ryhtyminen täysin yksin on todella ankeaa. Tai sitten niiden tulevien matkojen suunnittelu, kokemuksien haaliminen jne. Tapahtuuko asiat jos koen ne yksin?

Vierailija
6/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua helpottaa miettiä, että on paaaljon muitakin ihmisiä, jotka viettävät samanlailla aikaansa yksin/tylsistyneenä/valveilla yöllä/mitä tahansa, kun minäkin juuri sillä hetkellä.

Tuntee heti kuitenkin kuuluvansa joukkoon.

Mulla taas tuntuu että moni vaan valittaa että voi kun on niin yksinäistä mutta silti kuitenkin aina löytyy monia kavereita ja perhettä ja sukulaisia ja jopa kumppaneita. Jos olen vaikka johonkin netin kautta löytyneeseen kaveriryhmään liittynyt, niin ei kukaan siellä koskaan ehdi tapaamaan kun on jo niin paljon kavereita ennestään ja kumppanit ja kaikkea. Sit on toinen ääripää, ne jotka on yhtä yksinäisiä kuin itse olen, mutta sellaiset ei ikinä ole uskaltanut tulla mihinkään tapaamiseen. Hankala juttu on.

Vierailija
7/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä on itsemurha mielessä 24/7. Äärimmäisen epäsosiaalinen, kylmä ja pimeä maa. En tiedä kestääkö kesään asti. Olen alkanut miettimään muuhun maahan muuttamista vakavissani.

Ulkoilu saa vain masentumaan kun näkee muita ihmisiä jotka voivat pahoin tässä loputtomassa pimeydessä.

Muuta ulkomaille aurinkoisempaan sosiaalisempaan maahan. Oikeesti. Suomessa on "hiljaista".

Vierailija
8/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa tässä maassa on kun ihmiset eivät löydä puolisoa millään. Olen ollut sinkku jo 10 vuotta, kaikki deittisovellukset kierretty.

Vierailija
9/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin siitä vaan profiili tinderiin ja valkkaamaan. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa...?

Vierailija
10/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta ulkomaille aurinkoisempaan sosiaalisempaan maahan. Oikeesti. Suomessa on "hiljaista".

Mikähän olisi hyvä? Kavereita asuu Espanjassa, mutta minua häiritsee se sosialismi siellä. Portugalin kieli on outo.. Italian kulttuuri ei tunnu omalta.

Vierailija
11/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän olisi hyvä? Kavereita asuu Espanjassa, mutta minua häiritsee se sosialismi siellä. Portugalin kieli on outo.. Italian kulttuuri ei tunnu omalta.

Mikä ihmeen sosialismi?

Kreikassa on edullista. Mutta on kohteliasta edes yrittää opetella uuden maan kieli.

Vierailija
12/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjan sosialismi? Ymmärrän, miksi et löydä seuraa.

Vierailija
13/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjan sosialismi? Ymmärrän, miksi et löydä seuraa.

Kerrotko muulekin?

Vierailija
14/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan tosissaan on muuttamassa ulkomaille, niin ei kannata kyllä rajata maita pois sen takia että "kieli on outo".

Vierailija
15/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa tässä maassa on kun ihmiset eivät löydä puolisoa millään. Olen ollut sinkku jo 10 vuotta, kaikki deittisovellukset kierretty.

Suomalaiset miehet ja naiset vetää toisiaan tosi huonosti puoleensa. Ulkomaalaisten kanssa tuntuu synkkaavan ja olevan kemiaa paljon helpommin.  Pitäisi varmaan yrittää vain muun maalaisia tästä eteenpäin. Tavallisen näköisenä ja suht tylsäluonteisena suomalaisena naisena yksikään suomalainen mies ei minusta ole kiinnostunut koko elämäni aikana.

Vierailija
16/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ne yksinäiset itsekkäästi pyörii kaupungilla koronaa levittämässä

Vierailija
17/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siellä ne yksinäiset itsekkäästi pyörii kaupungilla koronaa levittämässä

Ihan ulkona pyörin ja oli ainakin 5 metriä väliä muihin ihmisiin. Perheelliset itsekkäät ne juoksee ostareilla shoppailemassa joululahjoja ja tuottaa vaan lisää roskaa maailmaan.

Vierailija
18/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan tosissaan on muuttamassa ulkomaille, niin ei kannata kyllä rajata maita pois sen takia että "kieli on outo".

Taas näitä itseään korostavia kyldyrellejä. Juuh, miksi et opettele laon kieltä jos olet ihan tosissasi muuttamassa ulkomaille, vai onko liian outo? Miten olisi amhara vai oletko rasisti p e r s u?

Vierailija
19/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ja naiset vetää toisiaan tosi huonosti puoleensa. Ulkomaalaisten kanssa tuntuu synkkaavan ja olevan kemiaa paljon helpommin.  Pitäisi varmaan yrittää vain muun maalaisia tästä eteenpäin. Tavallisen näköisenä ja suht tylsäluonteisena suomalaisena naisena yksikään suomalainen mies ei minusta ole kiinnostunut koko elämäni aikana.

Sama mutta vaihda sukupuolet

Vierailija
20/45 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kuuluu sysipimeään mettähä ei mihinkään kaupungin asfaltille.

Juuri tulin pimeästä mettästä kävelemästä, mahtavan raikas ilma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi