Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten estän vaimoa saamasta tietää

Vierailija
02.05.2014 |

Minulle sattui viime viikolla ikävä syrjähyppy. Asiassa ei muuten ole mitään ongelmaa, mutta vaimoni saattaa kuulla asiasta. Juttu meni niin että harrastin työkaverini kanssa seksiä. Eipä aikaakaan kun yksi pahanilman lintu tuli ja nappasi kuvan. Nyt uhkaa näyttää sen vaimolleni. Mitä minun tulisi tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne, paitsi olen nainen. Tunnustin kaiken ennenkuin muut ehtivät. Asuttiin viikko eri huoneissa kämpässämme kun mies mietti ratkaisuaan. Yhdessä ollaan vielä kymmenen vuoden jälkeenkin. Opin läksyni, oli viimeinen kerta.

Vierailija
22/28 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 19:28"]

Miksi lintuja oli samassa tilassa pettämisen kanssa?

[/quote]seksiä harrastettiin ulkona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nirri pois vasikalta tietty. Joudut toki lusimaan hetkeksi, mutta ensikertalaisena vain puolet kakusta, ja eipähän ainakaan saa vaimosi tietää! Petos se on joka kannattaa.

Vierailija
24/28 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joilla on erityisen huono itsetunto pettävät... yrittävät saada vain vieraiden naisten hyväksyntää ja kokevat, että kelpaavat (hetkeksi) edes jollekkin.

Vierailija
25/28 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimo lennättää sinut pihalle koron kuva persuksissa.

Vierailija
26/28 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:03"]

No nirri pois vasikalta tietty. Joudut toki lusimaan hetkeksi, mutta ensikertalaisena vain puolet kakusta, ja eipähän ainakaan saa vaimosi tietää! Petos se on joka kannattaa.

[/quote]

Jaa, keksin toisenkin tavan jolla vaimosi ei saa tietää: nirri pois vaimolta! Tässä vaihtoehdossa on hieman erilaiset hyvät ja huonot puolet - osannet itse arvioida kumpi sopii elämäntilanteeseesi paremmin.

24

Vierailija
27/28 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa naurettava raukka kun tulet vielä muilta apua ruikuttamaan. Turha rypistellä kun on paskat housussa. Miltäpä sinusta tuntuisi, jos joutuisit itse petetyksi. Hyvä vain kun jäät kiinni jonkun muun toimesta, jos et raukka itse uskalla tunnustaa. Uskalsithan kuksia siellä konttorinpöydälläkin, vai missä se oli...aatteleppa ite :(((

Vierailija
28/28 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan myönnä, kuva on photoshopattu ja kaikki on valetta. Pyydä jotain tuttua tekemään itsestäsi kuva jossa sulla on kehonrakentajan kroppa ja ManDingon mulkku, sillä selviät pulmasta. Valokuvia on helppo värkätä aiana tarpeen mukaan, kyllä se muijaskin uskoo kun näkee muunkin kuvamanipulaation.