Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihonnut melkein huomaamattani, nyt ällöttää =(

Vierailija
02.05.2014 |

Pitäisi lähteä ulos illalla, eikä yhtään huvita... En löydä mitään vaatteita mitkä näyttäisivät hyvältä. Edestä ei näytä niin pahalta, mutta sselkä... Miten hitossa en ole huomannut miten sitä rasvaa on kertynyt ympärilleni niin että nyt on selässäkin tissit!?
Koita sitten pukeutua kivasti kun selkäläskit tursuaa rintsikoista ja ne näkyy tietty joka paidan alta =(

Eikä mennyt meikkaaminenkaan nappiin, kun en ole pitkän aikaan tarvinnut edes meikkejä, joten jos näette illalla selkätisistä pelleä, tulkaa moikkaamaan, se olen minä..... 

En ymmärrä miten mies jaksaa aina kehua että olen niin kaunis ja ihana kun pieli paljasaa totuuden.
Nyt on PAKKO skarpata, vuoden päästä en todellakaan aio enää näyttää tältä!
Tai no, skarppaaminen alkaa maanantaina, viikonloppuna juhlitaan tyttömme ensimmäisiä synttäreitä ja tiedän että en voi olla syömättä kakkua.....)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 19:09"]

Mutta sulla on aivan ihana mies, joka rakastaa sua juuri sellaisena kuin olet :) nyt vaan itseään niskasta kiinni ja vaikka ruokapäiväkirjaa ja liikuntaa kehiin. Siitä se lähtee! Tsemppiä!

[/quote]Joo, onhan se ihanaa ttä kelpaan näinkin, mutta koska olen nainen ja naiset saa valittaa mistä tahansa sanon että voi kunpa tuo mies passittaisi jonnekin liikkumaan eikä ostaisi ikinä minulle mitään herkkuja kotiin =D

Vierailija
2/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"selkätissinen pelle" reps! Huumorintajua ainakin löytyy ja itseironiaa myös. Tärkeitä juttuja nuo, kyllä mä sun kanssa hengailisin ihan jo noiden ominaisuuksien takia:) itsellenikin kertynyt pienet selkätissit ja kainalopullat tässä talven aikana, ja huomaa että vaatteet ei istu samalla tavalla. Ehkä näistä eroon vielä päästään;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alkaa. Ensin huomasin, etten kolmannen lapsen jälkeen saanut painoa enää urheilemallakaan alle 62 kilon. Viiden vuoden päästä painoin jo 69kg. KOhta olinkin kauhuissani laihuttamassa 80 kilosta 70 kiloon ja taas lihomassa takaisin. Lopulta 35-vuotiaan painoin jo 100kg.

Vierailija
4/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pelkään... Äidin puolelta naisilla on taipumus lihota iän myötä.... 
Mutta omaa vikaa on paljon, pidän aivan liian paljon herkuista, enkä ole paljon liikkunutkan. Kune i nuorempanakaan tarvinnut tehdä mitään... Oli aivan sama mitä söin ja tein niin paino oli 58kg mikä oli ihan jees vaikken missimitoissa ollutkaan. 
Nyt painoa onkin jo 74kg =( 
Toisen lapsen jälkeen sain kilot pois, painoin vähemmän kuin toista aloin odottamaan kuin ekassa neuvolassa esikoista odottaessani. 
Nyt painan melkein 10kg enemmän kuin silloin kun kävin ekaa kertaa neuvolassa kun kuopusta odotin....
Järkyttävintä on se etten ole ihan oikeasti edes tajunnut miten iso nykyään olen!
Kun suuri osa on kertynyt selkään, ja rinnat ovat niin isot etten näe mahaa....

Vierailija
5/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, olen tosissani tuon kanssa, että painoa kertyy ihan kiihtyvällä tahdilla iän myötä. Ihan selkeästi 30 on sellainen taitekohta ikäsvuosissa, että silloin ktastrofi yleensä alkaa. Ennen saatoin itsekin syödä ihan mitä vain ja vatsa pysy litteänä lastensaannista huolimatta.

Iän myötä pitäisi ihan kiihtyvällä tahdilla lisätä urheilua ja vähentää ruuansaantia yhtä rankalla kädellä, jotta paino ei lähtisi kertymään. En ole pystynyt enää pysyvään laihtumiseen, vaikka olen parikin kertaa tiputtanut peräti 30kg taakan. Aina se tulee takaisin. 2

Vierailija
6/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, enkä minä (ap) antanutkaan minuspeukkua. Vaikka melkein tekisi meli koska totuus on niin raaka =D

Vierailija
7/8 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulla on aivan ihana mies, joka rakastaa sua juuri sellaisena kuin olet :) nyt vaan itseään niskasta kiinni ja vaikka ruokapäiväkirjaa ja liikuntaa kehiin. Siitä se lähtee! Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:11"]

"selkätissinen pelle" reps! Huumorintajua ainakin löytyy ja itseironiaa myös. Tärkeitä juttuja nuo, kyllä mä sun kanssa hengailisin ihan jo noiden ominaisuuksien takia:) itsellenikin kertynyt pienet selkätissit ja kainalopullat tässä talven aikana, ja huomaa että vaatteet ei istu samalla tavalla. Ehkä näistä eroon vielä päästään;)

[/quote]  Rantakunnossa kesällä 2015 =)