Mies: Voisitko alkaa seurustelemaan naisen kanssa jos hänellä lapsia?
Laitathan mukaan perustelusi.
Ja otetaan esimerkkinä tapaus että nainen mukava, fiksu ja kauniskin. Lapsia kaksi.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 19:14"]
Tiedän paljonkin jotka alkaneet seurusteleen ja asuvat yhdessä ja menneet jopa naimisiin naisen kanssa jolla on lapsia.
[/quote]
Lienevät olleet niitä paljonpuhuttuja lassukoita jotka eivät kunnon naista saa, ainoastaan loppuunpoljettuja luuskia vai miten se nyt oli ?
[/quote]
Ei ne lapsen saaneet naiset mitään loppuunpoljettuja ole. Ainakin itse ja suurin osa lapsellisista ystävistäni ovat kauniita, viehättäviä, älykkäitä, urheilullisia naisia, jotka saisivat komeata ja fiksua miesseuraa aina kun haluavat!
[/quote]
No miksi sitten ovat menneet tekemään lapsia jonkun lassukan kanssa? Eihän siinä ole mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:26"]
Mun mies oli aina vannonut ettei huoli naista jolla lapsia. No minulla on 2 lasta ja niin vain tuo mies meidät huoli. Yhdessä oltu 10 vuotta, yhteisiä lapsia ei ole eikä tule.
[/quote]
Pillunpuutteeseen on moni hyvä päätös kaatunut aiheuttaen myöhempää katumusta ja häpeää.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 19:14"]
Tiedän paljonkin jotka alkaneet seurusteleen ja asuvat yhdessä ja menneet jopa naimisiin naisen kanssa jolla on lapsia.
[/quote]
Lienevät olleet niitä paljonpuhuttuja lassukoita jotka eivät kunnon naista saa, ainoastaan loppuunpoljettuja luuskia vai miten se nyt oli ?
[/quote]
Ei ne lapsen saaneet naiset mitään loppuunpoljettuja ole. Ainakin itse ja suurin osa lapsellisista ystävistäni ovat kauniita, viehättäviä, älykkäitä, urheilullisia naisia, jotka saisivat komeata ja fiksua miesseuraa aina kun haluavat!
[/quote]
No miksi sitten ovat menneet tekemään lapsia jonkun lassukan kanssa? Eihän siinä ole mitään järkeä.
[/quote]
Sehän on sitä kuuluisaa naisen logiikkaa..
[/quote]
[/quote]
No ei niiden lasten isätkään mitään lassukoita ole, vaan hyviä miehiä. Ne, jotka ovat eronneet, ovat edelleen väleissä ex-puolisoittensa kanssa ja jopa viettävät esim jouluja yhdessä lasten takia. Aina se parisuhde ei vain toimi, vaikka toinen ei olisi se lassukka ja toinen loppuunpoljettu luuska.
Mä luulen että kaikki joutuvat jossain vaiheessa perumaan puheitaan. Oikea kun sattuu napsahtamaan kohdalleen, ei siinä vaiheessa häiritse onko lapsia vai ei. Jos häiritsee ei oikeasti ole se oikea. Näin helppoahan se lopppelissä on.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:22"]
Mä luulen että kaikki joutuvat jossain vaiheessa perumaan puheitaan. Oikea kun sattuu napsahtamaan kohdalleen, ei siinä vaiheessa häiritse onko lapsia vai ei. Jos häiritsee ei oikeasti ole se oikea.
[/quote]
Olet oikeassa siinä, että hyvin todennäköisesti kukaan pienten lasten äiti ei ole minulle oikea ja sopiva kumppani. Sopivuus edellyttäisi samanlaista näkemystä siitä, millaista elämää halutaan elää. En kuitenkaan ihan ymmärtänyt, miten tuo puheiden peruminen liittyy asiaan. Mitä puheita pitäisi perua ja miksi? -21
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:22"]
Mä luulen että kaikki joutuvat jossain vaiheessa perumaan puheitaan. Oikea kun sattuu napsahtamaan kohdalleen, ei siinä vaiheessa häiritse onko lapsia vai ei. Jos häiritsee ei oikeasti ole se oikea.
[/quote]
Olet oikeassa siinä, että hyvin todennäköisesti kukaan pienten lasten äiti ei ole minulle oikea ja sopiva kumppani. Sopivuus edellyttäisi samanlaista näkemystä siitä, millaista elämää halutaan elää. En kuitenkaan ihan ymmärtänyt, miten tuo puheiden peruminen liittyy asiaan. Mitä puheita pitäisi perua ja miksi? -21
[/quote]
Perua puheitaan siitä ettei voisi seurustella naisen kanssa jolla lapsia.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:41"]
Hienoa kun on tullut myös toisenlaisia kommentteja. Maailmasta löytyy siis myös avarakatseisia miehiä. Hyvä :)
[/quote]Se ei ole välttämättä mitään avarakatseisuutta, että katsoo voivansa ruveta seurustelemaan yh-äidin kanssa. Kyse voi olla myös esim. siitä, että elämänkokemuksen puutteessa kuvittelee epärealistisesti itse pärjäävänsä asioissa, joista ei oikeasti ole minkäänlaista hajua. Suhtautuminen naisen lapsiin on täysin edesvastuutonta, ja ajattelun paino on omassa kuvitellussa erinomaisuudessa. Olen tuntenut yhden tällaisen. Toinen mahdollisuus on, että tällainen "avarakatseinen" onkin pedofiili.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 20:33"]
Kyllä voisin. Itsellä ei ole lapsia, enkä halua omia lapsia, mutta jos tutustuisin naiseen jolla lapsia on, niin se ei mitenkään estäisi suhteen kehittymistä. Vaikka ei omia lapsia halua, niin ei se estä jo maailmassa olevien huolehtimisesta. Mukavaa lisää elämään.
M43
[/quote]Olipa mukavan tuntuinen vastaus, tämän jätän mieleeni enkä edes lue enempää muiden vastauksia. :)
t. N40, jolla on lähes varma ero edessä
[/quote]
Miten kävi? tuliko ero?
En missään nimessä olkoot vaikka Troijan Helena.
M27
En voisi. Itselläni ei ole lapsia, enkä myöskään omia lapsia halua.
Syy on yksinkertaisesti kaikille noille asioille se, etten yksinkertaisesti koe lapsiperhe-elämän olevan minua varten.
En voisi ja olen olen paennut tilantesta vaikka nainen on ollut kiinnostava sinänsä. Juu siis kyllä miehen homma on kasvattaa omat lapsensa, eikä jonkun muun. Tämän lisäksi en halua aloittaa suhdetta lapselliseen naiseen, koska lapsille ei ole hyväksi, jos elämässä ramppaa ihmisiä, jotka häviävät jonnekin. En halua siis alkaa hieroa tuttavuutta kenenkään lapsiin, ja mahdollisesti aiheuttaa heeille pettymyksiä.
Olen joskus kokeillut, eikä se vaan onnistu. Ihmisten kanssa voi ottaa riskejä ja tavallaan on pakko, mutta en sotke lapsia muutenkin hankaliin ihmis-suhde kuvioihin. Näistä on tutkimuksia olemassa, mitä se aiheutta, jos ihmisiä tulee ja häviää nuorten elämästä. Ei ole omallekaan päälle hyväksi, koska pidän lapsista.
Minulla ja aviomiehelläni on 2 lasta. En oikein ymmärrä miehiä, joiden mukaan markkina-arvoni laskisi radikaalisti jos eroaisin. Toki jos jollekin lasteni olemassaolo (en puhu mistään kotileikistä) olisi kynnyskysymys, niin parempi ettei tulekaan mun elämään.
Jos eroaisimme en tosiaankaan haluaisi mitään baby daddya, lapsilla on jo isänsä ja mulla ei tarvetta kolmannelle osapuolelle kasvatuskeskusteluihin. Haluaisin vain lapsettomalle ajalleni hyvää seksiä, treffiseuraa ja vähän romantiikkaa.
En, koska olen vasta 25 ja haluan elää jonkin aikaa kahdestaan ennen lapsia. Enkä vanhempanakaan aivan heti ottaisi naista jolla on valmiit lapset. Yrittäisin etsiä vaikka nuorempaa lapsetonta.
En, koska olen vasta 25 ja haluan elää jonkin aikaa kahdestaan ennen lapsia. Enkä vanhempanakaan aivan heti ottaisi naista jolla on valmiit lapset. Yrittäisin etsiä vaikka nuorempaa lapsetonta.
Kyllä voisin ja se on toisaalta eräs kriteerikin. Yh-äideillä on siinä vaiheessa jalat tukevasti maan pinnalla ja he ovat tulleet oppimaan elämän realiteetit. Samanlailla kuten minä viikonloppu isänä.
No min mies ainakin alkoi. Tosin hänelläkin on lapsia, joyen meidän molempien näkökulmasta lapset olivat plussaa. En itse olisi edes ottanut lapsetonta miestä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:37"]
En.
En halua samaan talouteen kanssani asumaan lapsia, jotka eivät ole minun.
Yyhoon lapset olisivat minulle muistutus siitä, että hänen pyhintään on kirnunnut joku muukin kuin minä. Ei kiitos.
Mies
[/quote]
Kumman pyhintä luulet useamman männän kirnunneen, yh:n vai sinkun? herää harhoistasi....
Niin ja kerrotko vielä onko itselläsi lapsia.
ap
[/quote]
[/quote]