Menettekö koskaan oisten koteihin paljain jaloin?
Tuli vaan mieleen tuosta edellisestä Supermarjo- jaksosta. Siinä katsoin vähän pitkään, kun ne Hanna ja Marjo menivät paljain jaloin vieraaseen kotiin. :-O
Mun mielestä pitäisi sen verran kunnioittaa toisia, että laittaisi edes ne sukat jalkaan.
Mä ite en mee ilman sukkia mihinkään muualle kuin omaan lapsuuskotiin.
Kommentit (67)
Useinkin, mutta käyn kyllä heti pesemässä jalkani keittiön lavuaarissa...
En liiku koskaan ilman sukkia kesällä, joten ei mitään vaaraa että menisin kenenkään kotiinkaan paljain jaloin. En voi sietää tunnetta, että kenkä on vedetty paljaaseen jalkaan, miten te kestätte sen?? Jalka hikoilee ja kengän sisäpinta tuntuu kovalta ja joustamattomalta jalan ihoa vasten ja luita vasten. Se sattuu. Sukka on ihanan pehmeä ja mukavan vaimentava.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 16:18"]En mene ja mun kodissa ei olla ilman sukkia muut kun perheenjäsenet.
[/quote]
sama täällä. Olen jopa kesällä ottanut kylään sukat jotka vedän jalkaani. Jos siis sandaaleissa tulen. Inhottaa ihmisten jalat.
En, enkä voi sietää, kun meille tullaan kylään paljain jaloin. Jalanpojhjista, puhtaistakin jää aina jälki ( ihossa olevaa rasvaa) lattiaan.
Pitäis kuulua vähimmäiseenkin sivistykseen pitää sukat jalassa, myös kesällä. Omassa kodissaan kulkekoon kukin miten tahansa, mutta ei kodin ulkopuolella.
En, enkä voi sietää, kun meille tullaan kylään paljain jaloin. Jalanpojhjista, puhtaistakin jää aina jälki ( ihossa olevaa rasvaa) lattiaan.
Pitäis kuulua vähimmäiseenkin sivistykseen pitää sukat jalassa, myös kesällä. Omassa kodissaan kulkekoon kukin miten tahansa, mutta ei kodin ulkopuolella.
En mene paljain jaloin kylään, enkä kyllä liiku kotonakaan paljain jaloin, paitsi ulkona. Meillä on niin tyhmä lattiapäällyste kuin laminaatti, kiiltävä ja vaalea. Siinä näkee heti jos ottaa askeleenkin ilman sukkaa. Sukkajalka ei ole niin kostea ja siitä ei jää jälkeä, vaikka olisi kengässä muhinutkin.