Miten voin herättää miehen kiinnostuksen uudelleen? Vinkkejä?
Juttelin yhden miehen kanssa instassa lähes päivittäin parin kuukauden ajan. Ei oo vielä tavattu, koska ei etäisyyden vuoksi ole tällä hetkellä mahdollisuutta. Kiinnostus vaikutti molemminpuoliselta ja tykkäsi, kun lähetin maisemakuvia usein. Vaihdettiin kokokuviakin ja kehui minua kauniiksi. Mutta vähän myöhemmin miehellä oli enemmän kiireitä ja pahoitteli, ettei ole samalla tavalla aikaa. Nyt syytän itseäni oliko minulla viimeisimmissä keskusteluissa tylsät aiheet, kun juteltiin työllistymiskuvioistani :( Toisaalta mies niistä itse kysyi. Pahoittelin kerran, jos olleet tylsät puheenaiheet, mutta mies vastasi, että ei tarvitse mitään pyydellä anteeksi, hänellä ollut kiire. Yritin kysellä häneltä kuulumisia, mutta aina selittänyt kiireitä, vaikka huomaan olevan onlinessa välillä eikä kuitenkaan minulle kirjoita. Lisäksi olen huomannut, että lisääntyneet hänen seurattavansa parilla naispuolisella kaverilla. Ja jos kiire, miksi sitten aikaa silloin tällöin postata joku kuva? Viimeisimmän kuukauden aikana ainoastaan tykkäillyt postauksistani, mutta ei suoraviestiä voi laittaa. Olisi kiva, jos edes joskus kysyisi parilla sanalla kuulumisia. Ite oon joutunut kyselemään, kun ei ole esim. viikkoon kuulunut. Joku joskus neuvonut, että itsestään ihmiset saa kiinnostumaan, jos on itse kiinnostunut ihmisistä ja siksi oonkin kysynyt häneltä vaihteeksi.
Miten saisin miehen kiinnostuksen takaisin? Meillä oli niin hauskaa, kun välillä lähetettin ääniviestejäkin ja syvemmistä asioista puhuttiin esimerkiksi mielipidettä lapsiin. Nyt en oo pitkään aikaan kuullut hänen ääntään. Itellä oli ideana jopa ehdottaa joululahjojen postittamista toisillemme, mutta jäänyt ehdottamatta, koska yhteydenpito ei enää samanlaista :/
Mikä meni siis pieleen? Pari päivää sitten postasin muutaman kuvan viimeisimmästä ulkomaanmatkastani ennen koronaa ja niitä taas kävi tykkäilemässä, mutta ei taaskaan mitään viestiä :( Nyt vaihdoin profiilikuvankin. Ajattelin, jos näteillä kuvilla saisin kiinnostumaan, mutta epäilen, ettei tästäkään apua. Harmittaa vain, jos ite oon mokannut tämän ja toivoisin, että voisi vielä korjata :/ Oon miettinyt myös, että pitäisikö kokonaan pitää taukoa instasta eikä postata mitään sinne vähään aikaan. Tuntuu hyödyttämiltä noi miehen tykkäykset kuvista, kun ei mitään voin viestitellä.
Huolestuneita ystäviä kannattaa tosiaan kuunnella, koska he näkevät asiat yleensä selvemmin, kun eivät ole tunteella mukana kuviossa. Kiitos ja hyvää joulua myös sinulle, ap! :)