Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin herättää miehen kiinnostuksen uudelleen? Vinkkejä?

Vierailija
12.12.2020 |

Juttelin yhden miehen kanssa instassa lähes päivittäin parin kuukauden ajan. Ei oo vielä tavattu, koska ei etäisyyden vuoksi ole tällä hetkellä mahdollisuutta. Kiinnostus vaikutti molemminpuoliselta ja tykkäsi, kun lähetin maisemakuvia usein. Vaihdettiin kokokuviakin ja kehui minua kauniiksi. Mutta vähän myöhemmin miehellä oli enemmän kiireitä ja pahoitteli, ettei ole samalla tavalla aikaa. Nyt syytän itseäni oliko minulla viimeisimmissä keskusteluissa tylsät aiheet, kun juteltiin työllistymiskuvioistani :( Toisaalta mies niistä itse kysyi. Pahoittelin kerran, jos olleet tylsät puheenaiheet, mutta mies vastasi, että ei tarvitse mitään pyydellä anteeksi, hänellä ollut kiire. Yritin kysellä häneltä kuulumisia, mutta aina selittänyt kiireitä, vaikka huomaan olevan onlinessa välillä eikä kuitenkaan minulle kirjoita. Lisäksi olen huomannut, että lisääntyneet hänen seurattavansa parilla naispuolisella kaverilla. Ja jos kiire, miksi sitten aikaa silloin tällöin postata joku kuva? Viimeisimmän kuukauden aikana ainoastaan tykkäillyt postauksistani, mutta ei suoraviestiä voi laittaa. Olisi kiva, jos edes joskus kysyisi parilla sanalla kuulumisia. Ite oon joutunut kyselemään, kun ei ole esim. viikkoon kuulunut. Joku joskus neuvonut, että itsestään ihmiset saa kiinnostumaan, jos on itse kiinnostunut ihmisistä ja siksi oonkin kysynyt häneltä vaihteeksi.

Miten saisin miehen kiinnostuksen takaisin? Meillä oli niin hauskaa, kun välillä lähetettin ääniviestejäkin ja syvemmistä asioista puhuttiin esimerkiksi mielipidettä lapsiin. Nyt en oo pitkään aikaan kuullut hänen ääntään. Itellä oli ideana jopa ehdottaa joululahjojen postittamista toisillemme, mutta jäänyt ehdottamatta, koska yhteydenpito ei enää samanlaista :/

Mikä meni siis pieleen? Pari päivää sitten postasin muutaman kuvan viimeisimmästä ulkomaanmatkastani ennen koronaa ja niitä taas kävi tykkäilemässä, mutta ei taaskaan mitään viestiä :( Nyt vaihdoin profiilikuvankin. Ajattelin, jos näteillä kuvilla saisin kiinnostumaan, mutta epäilen, ettei tästäkään apua. Harmittaa vain, jos ite oon mokannut tämän ja toivoisin, että voisi vielä korjata :/ Oon miettinyt myös, että pitäisikö kokonaan pitää taukoa instasta eikä postata mitään sinne vähään aikaan. Tuntuu hyödyttämiltä noi miehen tykkäykset kuvista, kun ei mitään voin viestitellä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain vaikea päästää irti ja olla tarkistamatta onko viestejä tullut. Aina joka tykkäyksen jälkeen odotan, että laittaisi viestin, mutta ei :( Ja onnea vain, jos löytänyt uusista kavereistaan itselleen seuraa, sillä toinen heistä on Australiasta ja sattumoisin sinne ei saa matkustaa varmaan vuoteen!

Vierailija
22/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mielestäsi toiminut ihan normaalisti niin nyt vaan hyväksyt asian ja jatkat eteenpäin. Ei kyse ole välttämättä sinusta, voi olla et hän vaan löysin toisen tai on piilotörppö, joka alunperinkin kaipasi vaan pönkitystä itsetunnolleen. Vaikeaa voi olla, mutta eteenpäin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mielestäsi toiminut ihan normaalisti niin nyt vaan hyväksyt asian ja jatkat eteenpäin. Ei kyse ole välttämättä sinusta, voi olla et hän vaan löysin toisen tai on piilotörppö, joka alunperinkin kaipasi vaan pönkitystä itsetunnolleen. Vaikeaa voi olla, mutta eteenpäin!

Niin on. Mutta pari kuukautta kuitenkin jaksoi viestitellä kanssani ja yhdessä vaiheessa oli puhetta jopa videopuhelusta, jota olisi ollut kiva kokeilla. No, hän ei sitten ollut minun arvoinen. Ja jos tosiaan haluaa pilata yöunensa valvomalla australialaisen vuoksi aamuyöhön, ei ole minun murhe.

Vierailija
24/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta. Jos tahdot oikeasti miesseuraa on aika siirtää tähtäintäsi.

M

Mutta mitä oikein tapahtui? Syytelen itsenäni paljon tapahtuneesta. Tutustuin häneen yhdellä kaveripalstalla eli tän saitin perusidea ei ole romanttisessa mielessä seuraa etsiä. Ois kiva, jos edes kaverina kysyisi joskus kuulumisia. Vastaa kyllä aina aika nopeasti jos jotain kysyn, mutta ite joudun aina nykyisin ekan viestin laittamaan eikä tule koskaan vastakysymystä minulle.

Minulle tuli ketjun luettuani olo, että mies oli vain kaveria vailla, kun taas sinä taisit ehtiä ihastuakin mieheen? Ehkä mies koki myös näin ja vetäytyi, koska ei halua ruokkia tunteitasi. On todella vaikeaa olla vain kaveri sellaisen kanssa, joka toivoisi suhteelta enemmän.

Vierailija
25/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta. Jos tahdot oikeasti miesseuraa on aika siirtää tähtäintäsi.

M

Mutta mitä oikein tapahtui? Syytelen itsenäni paljon tapahtuneesta. Tutustuin häneen yhdellä kaveripalstalla eli tän saitin perusidea ei ole romanttisessa mielessä seuraa etsiä. Ois kiva, jos edes kaverina kysyisi joskus kuulumisia. Vastaa kyllä aina aika nopeasti jos jotain kysyn, mutta ite joudun aina nykyisin ekan viestin laittamaan eikä tule koskaan vastakysymystä minulle.

Minulle tuli ketjun luettuani olo, että mies oli vain kaveria vailla, kun taas sinä taisit ehtiä ihastuakin mieheen? Ehkä mies koki myös näin ja vetäytyi, koska ei halua ruokkia tunteitasi. On todella vaikeaa olla vain kaveri sellaisen kanssa, joka toivoisi suhteelta enemmän.

Ehkä sitten oli niin, mutta miksi kehui minua tosi kauniiksi, upeaksi ja ihanaksi sekä monesti toivotti kauniita unia hymiön kera? Vai tuliko tässä esteeksi välimatka ja päätti luopua koko jutusta?

Vierailija
26/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ahdistui, kun olin liikaa kiinni, koska enimmäkseen minä olin viestin aloittajana enkä malttanut odottaa häneltä ensin viestiä :/

Vierailija
27/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ehkä sitten oli niin, mutta miksi kehui minua tosi kauniiksi, upeaksi ja ihanaksi sekä monesti toivotti kauniita unia hymiön kera? Vai tuliko tässä esteeksi välimatka ja päätti luopua koko jutusta?

Välimatka voi olla yksi syy.

Vierailija
28/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi siis johti harhaan. Ääliöitä tollaiset!

Vierailija
29/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi siis johti harhaan. Ääliöitä tollaiset!

Samaa mieltä. Unohda koko äijä!

Vierailija
30/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku sanoa mikä meni vikaan? Olo niin masentunut tällä hetkellä :( Se kehui mua kauniiksi ja upeaksi kuvissani ja sitten teki näin. Mulla oli ensimmäistä kertaa tunne, että molemmat tuntee samalla tavalla eikä yksipuolista. Pitääkö vielä laittaa viestiä, että olisi kiva joskus kuulla siitä, kun ei olla pitkään aikaan vaihdettu kuulumisia ja selittää, että ymmärrän kyllä, jos löytänyt muuta seuraa, mutta ystävytden haluaisin edelleen säilyvän? Että olisi kiva, että se joskus kysyisi kuulumisia. Tai kysyä mikä meni vikaan, vaikka kertonutkin, että ollut töissä kiireitä eikä mun tarvi mitään anteeksi pyydellä? Pahinta on, että näen joka ikinen kerta instaan kirjautuessani milloin aktiivisena, koska keskusteluketjut siinä. Ehkä pitäisi poistaa sen kanssa käyty keskustelu, etten koko ajan näkisi? En viitsisi olla niinkään tyly, että estäisin tai poistaisin seuraajista.

Vierailija
31/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on aika samantyyppinen tilanne kuin mulla. Juttelin nettityypin kanssa 4 kuukautta ja välit meni nyt pari päivää sitten kokonaan poikki ja se on uskomatonta, miten vahvoja tunteita voi kehittyä ihmistä kohtaan, jota ei ole koskaan edes tavannut. Kai se on joku ”illuusio” mihin rakastuu tai hankala pukea sanoiksi, mitä tarkoitan. Tuntuu, että kukaan ei pysty korvaamaan kyseistä henkilöä.

Vierailija
32/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sulla on aika samantyyppinen tilanne kuin mulla. Juttelin nettityypin kanssa 4 kuukautta ja välit meni nyt pari päivää sitten kokonaan poikki ja se on uskomatonta, miten vahvoja tunteita voi kehittyä ihmistä kohtaan, jota ei ole koskaan edes tavannut. Kai se on joku ”illuusio” mihin rakastuu tai hankala pukea sanoiksi, mitä tarkoitan. Tuntuu, että kukaan ei pysty korvaamaan kyseistä henkilöä.

Tiedän, että koska ei ole tavattu, en voi tietää vaikka olisin pettynyt joka tapauksessa. Saanko kysyä mikä oli välirikon syynä?

Vierailija
33/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko kyseessä ns. player, joka koko ajan etsii parempaa?

Vierailija
34/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko kyseessä ns. player, joka koko ajan etsii parempaa?

Uskon, että kyse on tästä.

Vierailija
35/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vielä vähän aikaa sitten lähettää tälle miehelle videon, jossa kysyn haluaisiko tehdä videoklippejä kanssani, joissa kerrottaisiin kuulumisia, mutta tulin siihen tulokseen, että olisi outoa, koska ei olla chattailtu moneen viikkoon. Olo tuntuu nyt höynäyteltyä :( Mies itse pyysi instaan. Jos olisin arvannut lopputuloksen, en olisi ikinä suostunut. Ehkä olisi pitänyt tarkkailla varoitusmerkkejä, koska hakee pelkästään naisia kavereiksi :/

Vierailija
36/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis tästä eteenpäin? Turhaan urhasin pari kuukautta häneen :/ Poistanko hänen kanssaan käydyn keskustelun vai koko tyypin?

Vierailija
37/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että koska ei ole tavattu, en voi tietää vaikka olisin pettynyt joka tapauksessa. Saanko kysyä mikä oli välirikon syynä?

Menikö poikki tosta noin vain vai oliko selvä syy tähän?

Vierailija
38/61 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/61 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siis tästä ete

enpäin? Turhaan urhasin pari kuukautta häneen :/ Poistanko hänen kanssaan käydyn keskustelun vai koko tyypin?

Mitä muut tekisivät asemassani, jos häiritsisi, kun näkee jatkuvasti onlinetilan. Vai pitäisikö ns. kevytblokata eli laittaa rajoitetuksi tiliksi, etten vahingossakaan enää näe koko tyyppiä ellei hän ite nimenomaan laita viestiä?

Vierailija
40/61 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siis tästä ete

enpäin? Turhaan urhasin pari kuukautta häneen :/ Poistanko hänen kanssaan käydyn keskustelun vai koko tyypin?

Mitä muut tekisivät asemassani, jos häiritsisi, kun näkee jatkuvasti onlinetilan. Vai pitäisikö ns. kevytblokata eli laittaa rajoitetuksi tiliksi, etten vahingossakaan enää näe koko tyyppiä ellei hän ite nimenomaan laita viestiä?

Voisiko joku kommentoida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi