Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin herättää miehen kiinnostuksen uudelleen? Vinkkejä?

Vierailija
12.12.2020 |

Juttelin yhden miehen kanssa instassa lähes päivittäin parin kuukauden ajan. Ei oo vielä tavattu, koska ei etäisyyden vuoksi ole tällä hetkellä mahdollisuutta. Kiinnostus vaikutti molemminpuoliselta ja tykkäsi, kun lähetin maisemakuvia usein. Vaihdettiin kokokuviakin ja kehui minua kauniiksi. Mutta vähän myöhemmin miehellä oli enemmän kiireitä ja pahoitteli, ettei ole samalla tavalla aikaa. Nyt syytän itseäni oliko minulla viimeisimmissä keskusteluissa tylsät aiheet, kun juteltiin työllistymiskuvioistani :( Toisaalta mies niistä itse kysyi. Pahoittelin kerran, jos olleet tylsät puheenaiheet, mutta mies vastasi, että ei tarvitse mitään pyydellä anteeksi, hänellä ollut kiire. Yritin kysellä häneltä kuulumisia, mutta aina selittänyt kiireitä, vaikka huomaan olevan onlinessa välillä eikä kuitenkaan minulle kirjoita. Lisäksi olen huomannut, että lisääntyneet hänen seurattavansa parilla naispuolisella kaverilla. Ja jos kiire, miksi sitten aikaa silloin tällöin postata joku kuva? Viimeisimmän kuukauden aikana ainoastaan tykkäillyt postauksistani, mutta ei suoraviestiä voi laittaa. Olisi kiva, jos edes joskus kysyisi parilla sanalla kuulumisia. Ite oon joutunut kyselemään, kun ei ole esim. viikkoon kuulunut. Joku joskus neuvonut, että itsestään ihmiset saa kiinnostumaan, jos on itse kiinnostunut ihmisistä ja siksi oonkin kysynyt häneltä vaihteeksi.

Miten saisin miehen kiinnostuksen takaisin? Meillä oli niin hauskaa, kun välillä lähetettin ääniviestejäkin ja syvemmistä asioista puhuttiin esimerkiksi mielipidettä lapsiin. Nyt en oo pitkään aikaan kuullut hänen ääntään. Itellä oli ideana jopa ehdottaa joululahjojen postittamista toisillemme, mutta jäänyt ehdottamatta, koska yhteydenpito ei enää samanlaista :/

Mikä meni siis pieleen? Pari päivää sitten postasin muutaman kuvan viimeisimmästä ulkomaanmatkastani ennen koronaa ja niitä taas kävi tykkäilemässä, mutta ei taaskaan mitään viestiä :( Nyt vaihdoin profiilikuvankin. Ajattelin, jos näteillä kuvilla saisin kiinnostumaan, mutta epäilen, ettei tästäkään apua. Harmittaa vain, jos ite oon mokannut tämän ja toivoisin, että voisi vielä korjata :/ Oon miettinyt myös, että pitäisikö kokonaan pitää taukoa instasta eikä postata mitään sinne vähään aikaan. Tuntuu hyödyttämiltä noi miehen tykkäykset kuvista, kun ei mitään voin viestitellä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta. Jos tahdot oikeasti miesseuraa on aika siirtää tähtäintäsi.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta. Jos tahdot oikeasti miesseuraa on aika siirtää tähtäintäsi.

M

Mutta mitä oikein tapahtui? Syytelen itsenäni paljon tapahtuneesta. Tutustuin häneen yhdellä kaveripalstalla eli tän saitin perusidea ei ole romanttisessa mielessä seuraa etsiä. Ois kiva, jos edes kaverina kysyisi joskus kuulumisia. Vastaa kyllä aina aika nopeasti jos jotain kysyn, mutta ite joudun aina nykyisin ekan viestin laittamaan eikä tule koskaan vastakysymystä minulle.

Vierailija
4/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jollain vinkkiä asiaan? Auttaisiko, jos en muutamaan viikkoon postailisi mitään? Saisiko miehen yhtään ikävöimään? Vai olisiko parempi sinnikkäästi kysellä silloin tällöin kuulumisia ilman, että itestä kerron mitään osoittaakseni sen, että olen kiinnostunut juuri hänestä? Ehkä näin saisin jossakin vaiheessa hänetkin kysymään minulta jotain?

Vierailija
5/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt epäilen, ettei varmaan muista edes toivottaa hyvää joulua :/

Vierailija
6/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi herättää sen kiinnostusta ja miksi haluaisit tuhlata energiaa tollaseen yhtään? Tulee joku toinen, sopivampi.

Vierailija
7/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et voi herättää sen kiinnostusta ja miksi haluaisit tuhlata energiaa tollaseen yhtään? Tulee joku toinen, sopivampi.

Pitäisikö siis jatkossa olla tykkäämättä miehen kuvista tai ainakaan olla tykkäämättä, jos lähettää reaktion tarinaani? Hyödyttömiä tommoset, kun ei muuten yhteyttä pidä.

Vierailija
8/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta että painat alle 100kg , ulkoile timmiksi ja

terapioi milelesi terveeksi ja kanssaihmisille 

ystävälliseksi ei -suomalaiseksi naiseksi, niin katsotaan sitten.

Vierailija
9/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Parasta mitä voit tehdä, on keskittyä omaan elämään ja omiin tunteisiin. Onko sulla muita kiinnostuksenkohteita, harrastuksia esim? Sillä, mitä postaat tai olet postaamatta, ei valitettavasti ole merkitystä.

Vierailija
10/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulinainen pesee hampaansa, opettelee käytöstavat, käy suihkussa ja  parturissa. lopetat ahdistelun ja esineellistämisen. ole hyvä.

Tässä palstan ohjeet miehillekin. 

Vierailija
11/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[mu=Vierailija]Ymmärrän tunteesi. Parasta mitä voit tehdä, on keskittyä omaan elämään ja omiin tunteisiin. Onko sulla muita kiinnostuksenkohteita, harrastuksia esim? Sillä, mitä postaat tai olet postaamatta, ei valitettavasti ole merkitystä.[/quote]

Puhut asiaa. Katoin äsken keskusteluketjua uudestaan enkä huomannut mitään erikoista omasta puolestani vaan normaalia jutustelua. Ehkä miehellä vain oli koko ajan haku päällä ja etsi uutta seuraa. Silti olisin toivonut kelpaavani edes ystäväksi. Pitää yrittää keskittyä muihin asioihin ja unohtaa koko tyyppi.

Vierailija
12/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulinainen pesee hampaansa, opettelee käytöstavat, käy suihkussa ja  parturissa. lopetat ahdistelun ja esineellistämisen. ole hyvä.

Itsensä esineellistäminen ei ole koskaan hyvä asia.

Vierailija
13/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä esineellistäminen ei ole koskaan hyvä asia.

Se juuri nyt masentaa, kun olen nähnyt aivan liian paljon vaivaa yhden tyypin takia tarkoituksena yrittää miellyttää häntä :(

Vierailija
14/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta että painat alle 100kg , ulkoile timmiksi ja

terapioi milelesi terveeksi ja kanssaihmisille 

ystävälliseksi ei -suomalaiseksi naiseksi, niin katsotaan sitten.

Painan reilusti alle 100kg, tiedoksi vain eli en ole ylipainoinen.

Vierailija
15/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/61 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku toinen kiikarissa. Kaikki sinun miellyttämisyritykset siihen tai tähän suuntaan luultavasti vain ajaa miestä kauemmas, eli antaa hänelle tunteen että olet aina saatavilla. Voi tulla takaisin jo toinen juttu menee puihin, mutta sitäkö oikesti haluat?

Vierailija
17/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on joku toinen kiikarissa. Kaikki sinun miellyttämisyritykset siihen tai tähän suuntaan luultavasti vain ajaa miestä kauemmas, eli antaa hänelle tunteen että olet aina saatavilla. Voi tulla takaisin jo toinen juttu menee puihin, mutta sitäkö oikesti haluat?

Siltä tosiaan vaikuttaa. En silti ymmärrä, koska kohteliaisuudesta itekin aina kysyn toisen kuulumisia, jos joku kysyy minulta enkä vain selittele kiireitäni. Ei mene kuin parikymmentä sekuntia kirjoittaa lause 'Entä mitä sinulle kuuluu?'

Vierailija
18/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kerroin sivusto, jossa tutustuttiin ei ole mikään treffailupalsta vaan kavereita tarkoitus löytää sitä kautta. Enkö minä siis kelpaa edes kaveriksi, vaikka juttu aiemmin luisti hyvin? :/ Mietityttää, että miten kauan menisi aikaa kunnes tajuaisi laittaa oma-aloitteisesti viestiä vai unohtaisiko kokonaan? :(

Vierailija
19/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä tosiaan vaikuttaa. En silti ymmärrä, koska kohteliaisuudesta itekin aina kysyn toisen kuulumisia, jos joku kysyy minulta enkä vain selittele kiireitäni. Ei mene kuin parikymmentä sekuntia kirjoittaa lause 'Entä mitä sinulle kuuluu?'

Samaa mieltä, että nyt hänellä on jotain ainakin omasta mielestään ”parempaa” saatavilla. Ehkä hän ei halua pelkästään kohteliaisuutta yllyttää sinua pitkillä vastailuilla. Eikä vaikuta myöskään olevan kiinnostunut pelkästä kaverisuhteesta. Tosin et varmaan sinäkään sellaiseen tyytyisi? Veikkaan myös, että jos jätät hänet nyt rauhaan, niin hän saattaa hyvinkin olla sinuun yhteydessä, jos tuo tämän hetkinen toinen juttu lopahtaa. Mutta kuten edellinenkin hyvin toi esiin, onko se tosiaan se, mitä haluat; olla jonkun kakkosvaihtoehto. Voin kertoa, että on aivan ihanaa olla jonkun ykkösvaihtoehto! Sinuna unohtaisin tämän tyypin ja keskittyisin seuraaviin:)

Vierailija
20/61 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, että nyt hänellä on jotain ainakin omasta mielestään ”parempaa” saatavilla. Ehkä hän ei halua pelkästään kohteliaisuutta yllyttää sinua pitkillä vastailuilla. Eikä vaikuta myöskään olevan kiinnostunut pelkästä kaverisuhteesta. Tosin et varmaan sinäkään sellaiseen tyytyisi? Veikkaan myös, että jos jätät hänet nyt rauhaan, niin hän saattaa hyvinkin olla sinuun yhteydessä, jos tuo tämän hetkinen toinen juttu lopahtaa. Mutta kuten edellinenkin hyvin toi esiin, onko se tosiaan se, mitä haluat; olla jonkun kakkosvaihtoehto. Voin kertoa, että on aivan ihanaa olla jonkun ykkösvaihtoehto! Sinuna unohtaisin tämän tyypin ja keskittyisin seuraaviin:)

Voi olla totta tuokin eli ehkä ei halua antaa väärää kuvaa ja siksi pitää etäisyyttä. Ja ei minussa ihmisenä tarvitse olla mitään vikaa. Muistan hänen kerran chattaillessamme kertoneen, kun kysyin miten viikonloppu meni, että ei ole yhtään samanlainen kuin minä vaan pysynyt sisällä koko viikonlopun katsellen elokuvia. Eli, jos ei kokenut meillä olevan yhteistä niin paljon? Ehkä hän on vain sattumalta nyt löytänyt ihmisen, jonka kanssa enemmän yhteistä. Ja jos oikeasti haluaa olla kaveri, ottaa kyllä yhteyttä vaikka puolen vuoden kuluttuakin. Niin itse ainakin ajattelen asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan