Miten voin herättää miehen kiinnostuksen uudelleen? Vinkkejä?
Juttelin yhden miehen kanssa instassa lähes päivittäin parin kuukauden ajan. Ei oo vielä tavattu, koska ei etäisyyden vuoksi ole tällä hetkellä mahdollisuutta. Kiinnostus vaikutti molemminpuoliselta ja tykkäsi, kun lähetin maisemakuvia usein. Vaihdettiin kokokuviakin ja kehui minua kauniiksi. Mutta vähän myöhemmin miehellä oli enemmän kiireitä ja pahoitteli, ettei ole samalla tavalla aikaa. Nyt syytän itseäni oliko minulla viimeisimmissä keskusteluissa tylsät aiheet, kun juteltiin työllistymiskuvioistani :( Toisaalta mies niistä itse kysyi. Pahoittelin kerran, jos olleet tylsät puheenaiheet, mutta mies vastasi, että ei tarvitse mitään pyydellä anteeksi, hänellä ollut kiire. Yritin kysellä häneltä kuulumisia, mutta aina selittänyt kiireitä, vaikka huomaan olevan onlinessa välillä eikä kuitenkaan minulle kirjoita. Lisäksi olen huomannut, että lisääntyneet hänen seurattavansa parilla naispuolisella kaverilla. Ja jos kiire, miksi sitten aikaa silloin tällöin postata joku kuva? Viimeisimmän kuukauden aikana ainoastaan tykkäillyt postauksistani, mutta ei suoraviestiä voi laittaa. Olisi kiva, jos edes joskus kysyisi parilla sanalla kuulumisia. Ite oon joutunut kyselemään, kun ei ole esim. viikkoon kuulunut. Joku joskus neuvonut, että itsestään ihmiset saa kiinnostumaan, jos on itse kiinnostunut ihmisistä ja siksi oonkin kysynyt häneltä vaihteeksi.
Miten saisin miehen kiinnostuksen takaisin? Meillä oli niin hauskaa, kun välillä lähetettin ääniviestejäkin ja syvemmistä asioista puhuttiin esimerkiksi mielipidettä lapsiin. Nyt en oo pitkään aikaan kuullut hänen ääntään. Itellä oli ideana jopa ehdottaa joululahjojen postittamista toisillemme, mutta jäänyt ehdottamatta, koska yhteydenpito ei enää samanlaista :/
Mikä meni siis pieleen? Pari päivää sitten postasin muutaman kuvan viimeisimmästä ulkomaanmatkastani ennen koronaa ja niitä taas kävi tykkäilemässä, mutta ei taaskaan mitään viestiä :( Nyt vaihdoin profiilikuvankin. Ajattelin, jos näteillä kuvilla saisin kiinnostumaan, mutta epäilen, ettei tästäkään apua. Harmittaa vain, jos ite oon mokannut tämän ja toivoisin, että voisi vielä korjata :/ Oon miettinyt myös, että pitäisikö kokonaan pitää taukoa instasta eikä postata mitään sinne vähään aikaan. Tuntuu hyödyttämiltä noi miehen tykkäykset kuvista, kun ei mitään voin viestitellä.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
On vain vaikea päästää irti ja olla tarkistamatta onko viestejä tullut. Aina joka tykkäyksen jälkeen odotan, että laittaisi viestin, mutta ei :( Ja onnea vain, jos löytänyt uusista kavereistaan itselleen seuraa, sillä toinen heistä on Australiasta ja sattumoisin sinne ei saa matkustaa varmaan vuoteen!
Ehkä kuulostin katkeralta, mutta minusta on väärin johtaa toista harhaan ja valehdella kiireitä, kun voisi rehellisesti ja ystävällisesti kertoa kiinnostuneensa toisesta. Missä on ihmisten suoraselkäisyys? Tyly käytös satuttaa enemmän :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siis tästä ete
enpäin? Turhaan urhasin pari kuukautta häneen :/ Poistanko hänen kanssaan käydyn keskustelun vai koko tyypin?Mitä muut tekisivät asemassani, jos häiritsisi, kun näkee jatkuvasti onlinetilan. Vai pitäisikö ns. kevytblokata eli laittaa rajoitetuksi tiliksi, etten vahingossakaan enää näe koko tyyppiä ellei hän ite nimenomaan laita viestiä?
En ole Instan käyttäjä, mutta jos siinä tuollainen kevytblokkaus-vaihtoehto on, niin käytä ihmeessä sitä, jos tyypin paikalla olo häiritsee. Toinen vaihtoehto on poistaa Insta omasta käytöstä, jos pelkästään hänen takiaan siellä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siis tästä ete
enpäin? Turhaan urhasin pari kuukautta häneen :/ Poistanko hänen kanssaan käydyn keskustelun vai koko tyypin?Mitä muut tekisivät asemassani, jos häiritsisi, kun näkee jatkuvasti onlinetilan. Vai pitäisikö ns. kevytblokata eli laittaa rajoitetuksi tiliksi, etten vahingossakaan enää näe koko tyyppiä ellei hän ite nimenomaan laita viestiä?
Tossa kevytblokkauksessa on se huono puoli, että henkilö voi ihmetellä, kun ei yhtäkkiä näekään online-tilaasi ja arvata kevytblokanneesi hänet.
Kysyisin mieheltä suoraan missä mennään. Vastaus on joka tapauksessa sinulle helpotus, pystyt jatkamaan elämääsi joko yksin tai miehen kanssa. En henk.koht. ymmärrä miksi naiset roikkuu tällaisissa epämääräisissä suhteissa toivotaan toivotaan -asenteella.
Olen itse mies ja kyllä minä olen joskus antanut tsättäilysuhteen viiletä jos on odotus romanttisesta suhteesta, välimatkaa, eikä nainen tee elettäkään edistääkseen tapaamisen järjestymistä.
Ja somessa ainoa keino päästä rauhaan on poistaa seuraajista tai blokata kokonaan.
Minulle tulee tästä ketjusta mieleen jo, että ap on kiva ja kiltti mutta takertuja, joten kiinnostus olisi hetkellinen. En kyselisi lisää lisää lisää ja syitä syitä syitä vaan antaisin olla, varmasti tulee joku muu ap:n elämään jos on reipas, avoin asenne, viihtyy omassa elämässään. Eli ei käy niin tuskallisen heti selväksi, että joku mies olisi ap:n elämän kiinnostavin sisältö 80% asioista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee tästä ketjusta mieleen jo, että ap on kiva ja kiltti mutta takertuja, joten kiinnostus olisi hetkellinen. En kyselisi lisää lisää lisää ja syitä syitä syitä vaan antaisin olla, varmasti tulee joku muu ap:n elämään jos on reipas, avoin asenne, viihtyy omassa elämässään. Eli ei käy niin tuskallisen heti selväksi, että joku mies olisi ap:n elämän kiinnostavin sisältö 80% asioista.
Ei tietysti olekaan hyötyä kysellä uudestaan asiasta. Voi pahimmillaan hermostua ja blokata ja se tuntuisi vielä pahemmalta. Täytyy vain hyväksyä asia ja mennä eteenpäin. Mies palaa asiaan, jos itse niin haluaa. Toisaalta huomasin itsekin hänen olevan niin paljon erilaisempi kuin minä.
Äsken alkoi ärsyttää niin paljon, että päädyin poistamaan miehen kanssa käydyn keskustelun, koska koko ajan näin keskustelulistasta milloin ollut aktiivisena. Keskustelu näkyy silti vielä hänellä eli ei näe tehneeni näin. Tarvitsi tehdä tämä, että jotenkin unohdan hänet pääsen eteenpäin. Toivottavasti alkaa nyt vähitellen helpottaa ja löydän ihmisen, joka oikeasti välittää minusta.
Osta itsellesi Ambra tai Myski hajuvettä ja laita sitä reilusti ihollesi.
Vierailija kirjoitti:
Osta itsellesi Ambra tai Myski hajuvettä ja laita sitä reilusti ihollesi.
Tuo oli varmaan vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko kyseessä ns. player, joka koko ajan etsii parempaa?
"Pleijerit kyllä käy kiksauttamassa, jos on vähääkään silmäämiellyttävä ja antautumista signaloima paisti tarjolla. Joten ei tod.näk. ollut pelimies tai sitten oli ja koki panos-hyöty-suhteen lopulta riittämättömäksi. Luulen kuitenkin että oli joku suht tavallinen mies, joka ei vaan innostunut kanssakäymisestä yhtä paljon kuin ap. Käytös vaikuttaa selostetun perusteella kohteliaalta fiksun miehen käytökseltä, ja ehkä puheenaiheet tosiaan olivat puisevan tylsiä ja ulkonäönkin kehumiset peruskohteliaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Äsken alkoi ärsyttää niin paljon, että päädyin poistamaan miehen kanssa käydyn keskustelun, koska koko ajan näin keskustelulistasta milloin ollut aktiivisena. Keskustelu näkyy silti vielä hänellä eli ei näe tehneeni näin. Tarvitsi tehdä tämä, että jotenkin unohdan hänet pääsen eteenpäin. Toivottavasti alkaa nyt vähitellen helpottaa ja löydän ihmisen, joka oikeasti välittää minusta.
Eikö jonkun mielestä näin sitten olisi pitänyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jonkun mielestä näin sitten olisi pitänyt tehdä?
Koska alapeukun oli laittanut.
Nyt vaan unohdat koko jutun, ja jatkat elämääsi eteenpäin. Hän ei ole sinusta kiinnostunut, etkä voi sille mitään. Olen itse ollut molemmilla puolilla; sinun asemassasi ja hänen asemassaan. Sinun asemassasi tilanne tuntuu todella ikävältä ja haluat vastauksia ja saada hänet uudelleen kiinnostumaan. Se ei yleensä tule tapahtumaan. Hän on kiinnostunut jostakin toisesta tai muutoin vain ei halua enempää, ja mitä enemmän pidät yhteyttä, sitä enemmän hän vetäytyy. Nyt vain keksit elämääsi muuta ohjelmaa, ja unohdat tyypin.
N. 51
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan unohdat koko jutun, ja jatkat elämääsi eteenpäin. Hän ei ole sinusta kiinnostunut, etkä voi sille mitään. Olen itse ollut molemmilla puolilla; sinun asemassasi ja hänen asemassaan. Sinun asemassasi tilanne tuntuu todella ikävältä ja haluat vastauksia ja saada hänet uudelleen kiinnostumaan. Se ei yleensä tule tapahtumaan. Hän on kiinnostunut jostakin toisesta tai muutoin vain ei halua enempää, ja mitä enemmän pidät yhteyttä, sitä enemmän hän vetäytyy. Nyt vain keksit elämääsi muuta ohjelmaa, ja unohdat tyypin.
N. 51
Kiitos viestistäsi. Olet todennäköisesti oikeassa ja näin minun tehtävä. Ehkä hän vain halusi flirttailla kanssani, mutta huomatessaan ottavani asian enemmän tosissaan vetäytyi. Sitä paitsi olin jo alusta alkaen vähän mustasukkainen hänestä, sillä huomasin hänellä olevan monia naispuolisia seuraajia, joiden huomasin laittaneen kolmmentin julkaisuihin ja hänen heille vastanneen. Mietin myös monesti, että entä jos hän minut unohtaa, koska ei ollut muutamaan päivään laittanut viestiä ja siksi itse otin useimmiten otin ensin yhteyttä. Mutta ehkä jo tuokin kertoi, ettei hän oikeasti ollut ikinä kiinnostunut. Vaikkakin kerran kerrottuani ikävöineeni häntä otti sen jälkeen oma-aloitteisemmin yhteyttä, mutta ehkä koki enemmän velvollisuudeksi. Toisaalta olen helpottunut, ettei tarvitse enää tätä kokea. Viitsinkö edes hyvää joulua hänelle toivottaa reilun viikon päästä vai unohdanko täysin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 51
Kiitos viestistäsi. Olet todennäköisesti oikeassa ja näin minun tehtävä. Ehkä hän vain halusi flirttailla kanssani, mutta huomatessaan ottavani asian enemmän tosissaan vetäytyi. Sitä paitsi olin jo alusta alkaen vähän mustasukkainen hänestä, sillä huomasin hänellä olevan monia naispuolisia seuraajia, joiden huomasin laittaneen kolmmentin julkaisuihin ja hänen heille vastanneen. Mietin myös monesti, että entä jos hän minut unohtaa, koska ei ollut muutamaan päivään laittanut viestiä ja siksi itse otin useimmiten otin ensin yhteyttä. Mutta ehkä jo tuokin kertoi, ettei hän oikeasti ollut ikinä kiinnostunut. Vaikkakin kerran kerrottuani ikävöineeni häntä otti sen jälkeen oma-aloitteisemmin yhteyttä, mutta ehkä koki enemmän velvollisuudeksi. Toisaalta olen helpottunut, ettei tarvitse enää tätä kokea. Viitsinkö edes hyvää joulua hänelle toivottaa reilun viikon päästä vai unohdanko täysin?
Kerron vielä yhden jutun. Miehestä tuli välillä tunne kuin olisi huomionhakuinen naisten suhteen. Vähän aikaa sitteen nimittäin oli laittanut tarinaan julkaisun, jonka taustalla soi laulu "This is a man's world" ja lisäksi oli vielä kirjoittanut sanoja "but it would be nothing without woman" sekä oli itse kuvassa istuen hymyilemässä. Joku aika sitten julkaisi myös hymyilevän kuvan itsestään, johon joku naispuolinen kaveri olikin kommentoinut, että "sulla on uusi hiusleikkaus". Eli näyttää siltä, ettei olisi muutenkaan yhden naisen mies.
Voi luoja lopeta jo. Eikö sulla ole mitään muuta ajateltavaa?
Etkä todellakaan toivota mitään jouluja etkä muutakaan. Enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja lopeta jo. Eikö sulla ole mitään muuta ajateltavaa?
Etkä todellakaan toivota mitään jouluja etkä muutakaan. Enää koskaan.
Okei, ei enää tästä asiasta. Tuntuu vain niin pahalta ja yhtenä iltana itkin, koska tuntui, että ite aiheutin tämän :( Tietysti turha surra, kun en oikeasti koskaan edes tuntenut. Mutta ei hän ole minkään toivotusten arvoinen eli eteenpäin mentävä.
Ap rakas, kaikella ystävyydellä: sinun pitää nyt koittaa rauhoittua. Olet selvästi kovin ihastunut mieheen etkä tunnu pystyvän ajattelemaan muuta, mikä on täysin normaali ja ohimenevä tila, ns. rakkauspsykoosi. Me kaikki tiedetään miten hiton turhauttavaa ja satuttavaa se on. Kipeä tosiasia on se, että tuosta ihmisestä ei tule sinulle puolisoa tai ystävää. Ei vaikka millaisen kuvan tai toivotuksen lähettäisit hänelle. Jos blokkaaminen auttaa sinua, blokkaa. Nyt ajattele vain itseäsi ja anna tuon ihmisen jatkaa matkaansa toiseen suuntaan.
Ansaitset miehen, joka haluaa sinut ihan oikeasti juuri sellaisena kuin olet ja ja sellaista miestä ei todellakaan tarvitse houkutella olemaan yhteydessä! (On aina huono merkki, jos tarvitsee miettiä tällaisia asioita.)
Vierailija kirjoitti:
Ap rakas, kaikella ystävyydellä: sinun pitää nyt koittaa rauhoittua. Olet selvästi kovin ihastunut mieheen etkä tunnu pystyvän ajattelemaan muuta, mikä on täysin normaali ja ohimenevä tila, ns. rakkauspsykoosi. Me kaikki tiedetään miten hiton turhauttavaa ja satuttavaa se on. Kipeä tosiasia on se, että tuosta ihmisestä ei tule sinulle puolisoa tai ystävää. Ei vaikka millaisen kuvan tai toivotuksen lähettäisit hänelle. Jos blokkaaminen auttaa sinua, blokkaa. Nyt ajattele vain itseäsi ja anna tuon ihmisen jatkaa matkaansa toiseen suuntaan.
Ansaitset miehen, joka haluaa sinut ihan oikeasti juuri sellaisena kuin olet ja ja sellaista miestä ei todellakaan tarvitse houkutella olemaan yhteydessä! (On aina huono merkki, jos tarvitsee miettiä tällaisia asioita.)
Näin asia varmasti onkin. Varoitusmerkkejä oli ilmassa jo alusta alkaen, koska tiesin hänellä olevan myös muita naistuttavuuksia ja myös ystäväni oli huolissaan siitä miten usein mies viestittelee heidän kanssaan, koska ei halua minuun sattuvan, mutta halusin ehkä liian kiltisti ajatella heidän olevan vain hyviä ystäviä. Kiitos rohkaisevista sanoistasi ja hyvää joulua :)
Up