Tässä ketjussa voit tunnustaa, mistä asioista olet kateellinen
Minä voin aloittaa: olen kateellinen miehen siskolle, koska tämä on nätti, hoikka ja koulutukseltaan juristi.
Jos et ole kenellekään kateellinen, mutta mielesi tekee päteä asialla, niin mene pois. Tämä on vertaistukiketju.
Kommentit (55)
Naisille, joilla on hyvä itsetunto. Minulla ei ole.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:02"]6 hiustenpidennyksiä.
[/quote]
Siinä ei ole mitään kadehtimista!! :'D
[/quote]
Pointtini tuossa oli se että minkä määrän voi tuhlata rahaa omaan ulkonäköönsä kuukaudessa. itse en halua hiustenpidennyksiä joten niistä en ole kateellinen :)
Ihmisille, joilla on keskittymiskykyä. Ihmisille, jotka nytkin lukevat vauín siihen tulevaan tenttiin, eivätkä etsi netistä epätoivoisesti jotin muuta luettavaa, kuten jotain vauvapalstaa. Ihmisille, joilla on sisaruksia. Siinä ne päälimäiset.
Muuten olen onnellinen, aina voisi olla joku asia paremmin, mutta murehtiminen tuskin auttaa siihen yhtään :) nyt mä meen keittämään kahvia ja lukemaan siihen tenttiin!
Niille joilla on lapsia. :'(
T. Tahattomasti lapseton
Ihmisille, jotka pystyvät seurustelemaan ja nuorille, jotka saavat helposti ja nopeasti oman asunnon läheltä työpaikkaansa tai koulua kohtuuvuokraan.
Olen kateellinen naiselle joka ei koskaan puhu pahaa kenestäkään ihmisestä. Hän on tosi luotettava ja nöyrä. Varmasti tosi hyvä olo ,kun on niin viisas ja kärsivällinen.
Kaiken lisäksi hän on kaunis, paksut pitkät hiukset ja isot silmät, nätti kasvoinen.
Olen kateellinen heille, joilla on läheinen ja ihana isä.
Suomessahan ei perinteisesti saa olla kateellinen rahasta ja jos onkin niin ainakaan sitä ei saa sanoa ääneen. Mutta kyl mä ainakin olen kateellinen niille joilla on omistusasunto, tai edes mahdollisuus ottaa lainaa (olen opiskelija). Haluaisin myös että mulla oisi varaa ostaa sellaisia ihan perusjuttuja kuten auto, uusi pesukone, huonekaluja eikä aina tarvitsis säästää vuotta ennen kun saa uuden kaapin, tai lainata vanhemmilta :( Ja tottakai olen kateellinen myös yhdelle tuttavapariskunnalle jotka voittivat 3milj. lotosta.
Raha-asioiden lisäksi olen kateellinen niille jotka ovat kauniita ja hoikkia ja kellä on aikaa käydä vaikka salilla 3-4krt viikossa. Sekä niille jotka ovat intohimoisia ruuan laittajia ja jaksavat panostaa :) Itse jaksan vaan silloin tällöin, yleensä meillä syödään vaan mahdollisimman helppoja ja nopeita ruokia
Odotan yksin, lapsen isä ilmoitti raskaudesta kuultuaan, että hänellä on uusi nainen (oli itse asiassa jo silloin kun lapsi sai alkunsa, mulle ja tälle toiselle naiselle vaan valehteli asiasta) ja koko miehen näkeminen herättää mussa vain todella suurta ahdistusta (lapsen vuoksi ollaan kuitenkin jonkun verran tekemisissä, koska isä tahtoo häntä tavata). Tällä hetkellä kaipaan läheisyyttä ja rakkautta ihan mielettömästi, mutta pakko kovettaa vaan tunteensa ja kestää yksin.
En kadu yhtään, etten pystynyt tekemään aborttia, mutta tällä hetkellä oon tosi kateellinen heille, jotka saavat odottaa suunniteltua vauvaa yhdessä rakastamansa miehen kanssa. Saavat tukea, hellyyttä ja läheisyyttä. Joku silittää kasvavaa vatsaa, rakastaa ja hyväksyy vaikka kroppa on muuttunut ihan oudoksi ja elämässäkin tulee kaikki muuttumaan. Joku jakaa vastuuta ja huolehtii osaltaan kaikenmaailman vakuutusten kilpailuttamisista ja vaunujen valitsemisesta (mun lapseni isä vaan sanelee asioita, kuten tyrmää kaikki nimiehdotukseni lapselle, mutta vastuu ja käytännön vaiva ihan kaikesta tuntuu olevan mulla ja ihan kaiken joudun myös maksamaan itse - mut silti mulla ei ole vapautta päättää itse esim. lapseni nimestä). Kaikista ihaninta olisi ilolla ajatella, mitä kaikkia piirteitä lapseen periytyy ihmisestä jota rakastan, eikä pelätä että toivottavasti se ei muistuta paljon isäänsä koska en kestä tuota koko tyyppiä, jonka kanssa joudun kuitenkin loppuikäni olemaan tekemisissä.
Tietty ymmärrän, että ei ole multa pois että muut saavat lapsia onnellisempiin tilanteisiin. Ja tiedän, että eivät kaikki ihan hyvät ja rakkaatkaan miehet oikeasti kauheasti osaa olla tukena raskausaikana. Pahimmillaanhan mulla voisi tässä olla samat yksinäisyydentunteet kuin nyt ja siihen päälle vielä parisuhderiidat ja ryyppäämään viime hetken paniikissa seonnut mies. Parempi vaihtoehto tämä yksinäisyys kuitenkin on kuin tuo.
Olen kateellinen kaikille naisille, joilla on kauniit sääret. Jos mulla olisi nätit sääret, käyttäisin aina hametta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:14"]Niille jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa ja ovat saaneet kotoaan rahaa, asunnot, työpaikat ja kaikkea muuta aineellista, tekemättä yhtään mitään sen eteen. Muutakuin syntymällä oikeille vanhemmille.
Itse, täysin omalla työllä hankitusta rahasta ja omaisuudesta en ole kade, se on eri asia. Mikäli on hankkinut työpaikkansakin itse, eikä ole jossain isin firmassa pomona.
[/quote]
Mä säälim sellaisia ihmisiä, koska he ovat bbbjääneet paitsi elämisestä.
Olen kateellinen niille joilla on terve aviomies, omani sairastaa syöpää.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:14"]Niille jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa ja ovat saaneet kotoaan rahaa, asunnot, työpaikat ja kaikkea muuta aineellista, tekemättä yhtään mitään sen eteen. Muutakuin syntymällä oikeille vanhemmille.
Itse, täysin omalla työllä hankitusta rahasta ja omaisuudesta en ole kade, se on eri asia. Mikäli on hankkinut työpaikkansakin itse, eikä ole jossain isin firmassa pomona.
[/quote]
Mä säälim sellaisia ihmisiä, koska he ovat bbbjääneet paitsi elämisestä.
[/quote]
Kiva, että tuon ajatuksen voimalla säälisi pysyy säälinä, eikä suinkaan muutu kateudeksi.
Heissäkin eli vauraissa on moneen junaan. Osalla on monta rautaa tulessa ilman normikansalaisen toimeentulohaasteita (sitäkö tarkoiti elämällä?), osalla ei pysy mitkään palikat käsissä vaikka rahaa on.
Olen kateellinen siskolleni aina kun hän onnistuu laihduttamaan, ja tod. vahingoniloinen, kun hän jojoilijana taas lihoo ne laihduttamansa kilot takaisin. Sisarkateus ei näköjään katoa aikusenakaan... :((
Olen kateellinen niille joilla on tyttövauva.
Kateellinen niille, jotka eivät ole koskaan polttaneet tupakkaa. Itse olen lopettanut, mutta ikuinen nikotiininorja eikä tupakanhimo katoa varmaan ikinä...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:17"]
Naisille, joilla on hyvä itsetunto. Minulla ei ole.
[/quote]Sanopa muuta! Minullakin on huono itsetunto. Moni ei tule edes ajatelleeksi, että sellainen kaunis, armollinen ja terve suhtautuminen omaan itseen ja esim. omaan ulkonäköön ei ole itsestäänselvyys. Itse tunnen oloni arvottomaksi ja mitättömäksi, ja se oikeasti sattuu. Koen myös, että viehättävyyteni miesten silmissä = minun ihmisarvoni. :(
Olen kateellinen kaikille, jotka saavat olla terveinä. Enkä nyt tarkoita mitään flunssaa, vaan vakavia invalidisoivia pitkäaikaissairauksia.
Olen kateellinen niille joilla on onnellinen parisuhde. Kaksi ihmistä jotka ovat oikeasti valinneet rakastaa toisiaan. Valinneet olla uskollisia kumppanilleen.
Olen kateellinen myös ystäväporukoille, itselläni kun ei ole yhtään ystävää.
Naapurille, koska hänellä on radio joka soittaa vain kotimaista iskelmämusiikkia vuorokauden ympäri. Harmittaa ettei itsellä ole sellaista.