Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa voit tunnustaa, mistä asioista olet kateellinen

Vierailija
02.05.2014 |

Minä voin aloittaa: olen kateellinen miehen siskolle, koska tämä on nätti, hoikka ja koulutukseltaan juristi. 

Jos et ole kenellekään kateellinen, mutta mielesi tekee päteä asialla, niin mene pois. Tämä on vertaistukiketju.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille, jotka pääsevät opiskelemaan alaa, josta ovat oikeasti kiinnostuneet

Vierailija
2/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, joilla on velaton asunto nuorempina. Nimim. 52-v ja vielä muutama vuosi jäljellä. Haluttomuus jatkaa velkavankeutta vielä pidempään estää asunnonvaihdon parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joilla on ok-talo isolla tontilla. Mun kateus ei ole pahansuopaista.

Vierailija
4/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle ystävälleni joka on hoikka, nätti, ajaa hienolla autolla ja asuu isossa uudessa talossa. käy ikeassa joka kk ja ostelee vaatteita ja hiuksia joka viikko. Pääsee baariin joka vkloppu vaikka hänellä on pieni lapsi.Ja kaikenlisäksi hänellä on mies joka mahdollistaa kaiken tämän.

Vierailija
5/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostelee hiuksia??

Vierailija
6/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, joilla oli ehjä lapsuus ja/tai nuoruus. Nimimerkillä, puolet lapsuudesta elin turvakodista käsin, teininä miut raiskattiin kolmesti, ja loppu nuoruus sit näyttääkin menevän lastenkodeissa. Nukkumaan pystyn ainoastaan lääkityksen turvin.

Vierailija
7/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 hiustenpidennyksiä.

Vierailija
8/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuudesta, liikunnallisuudesta, korkeasta koulutuksesta, vanhempien tuesta (henkinen sekä taloudellinen), sisarusrakkaudesta, onnellisesta avioliitosta.

Mutta tunteita tulee ja menee, ei ne pesää mun sydämeeni tee. Pääasiassa iloitsen toisten onnesta, noiden kohdalla pitää tehdä pieni työ itsensä kanssa ensin. Koska lähes kaikki nuio olisivat mahdollisia itsellekin, mutta en halua tarpeeksi tehdäkseni asioille jotain.

Jokaisella on oma tärkeä paikka maailmassa, kateus on tunteista turhin. Mutta kovin inhimillinen myös.

Vierailija
9/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikaalisille ihmisille. olisi ihana osata laulaa kauniisti :)

Vierailija
10/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisille ihmisille.

Vierailija
11/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tullut lähiaikoina niin kateelliseksi naisille jotka on vielä täysikäisinä neitsyitä kun ite tuli hölmöiltyä niin paljon teini-ikäisenä. Haluisin ruveta nunnaksi ja piiloutua johonkin luostariin kun hävettää niin paljon ja tulla takaisin vasta kun kaikki on unohtanut kuinka huono maine mulla on.

Vierailija
12/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:02"]6 hiustenpidennyksiä.

[/quote]

Siinä ei ole mitään kadehtimista!! :'D

Vierailija
13/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen omaan elämään, vaikka minulla ei "kaikkea" olekaan, en ole kateellinen mistään.

Vierailija
14/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydestä, hyvästä sellaisesta ja työpaikasta. Juu, olen itse jatkuvasti sairaana eikä loppua näy... Ja olen tietenkin ilman töitä näiden sairauksien takia.

Vierailija
15/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, joilla on hyväkuntoinen, paksu tukka. Itsellä on perinteinen suomalainen liru, johon on vaikea keksiä mitään toimivaa mallia.

Vierailija
16/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille, joilla on tiivis (sitcom sarjamainen) kaveriporukka. Mulla ei ole, vaikk ajoskus oli, eri elämäntilanteet ajo meidät erilleen, ja erot poikaystävistä hajotti koko porukan. Nykyään kadehdin näitä ystäväporukoita ihan kamalasti. 

Vierailija
17/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille, joilla on hyvä, tasapainoinen elämä. Ja erityisen kateellinen olen niille, jotka ovat aina saaneet miesten hyväksyntää, joilla on hyvä terveys ja paljon rahaa käytettävissään.

Vierailija
18/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niile joilla on ihanat rakastavat vanhemmat. Oma äitini on paha narsisti ja saa meille 3 lapselle luuseriolon hänen luona vierailtuaan. Vaatii paljon (jopa ulkonäköasioissa), ja ainoa suuri saavutus häneltä on valtava alkoholin kulutus.

Vierailija
19/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison perheen äidistä,joka jaksaa, jaksaa vuodesta toiseen isoa perhettä ,10 lasta. On tosi kaunis ja mukava kaikille ihmisille.

On vielä oikeen rento ja uskaltaa olla vaatimaton -> vanha talo ja kaikki sisustus,

vaatteet, tod tavallista. Silti hän on onnellinen, iloinen,auttavainen ja energinen.

Kaikki lapset on syntyneet tosi tiheään. Ja lapset myös on oikein iloisia ja mukavia

kaikille. Minusta he on tavallinen ja hyvinvoiva perhe. Upeaa!

Tuntuu ,että heidän elämä on täydellistä kaikessa vaatimattomuudessaan.

Vierailija
20/55 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa ja ovat saaneet kotoaan rahaa, asunnot, työpaikat ja kaikkea muuta aineellista, tekemättä yhtään mitään sen eteen. Muutakuin syntymällä oikeille vanhemmille.

Itse, täysin omalla työllä hankitusta rahasta ja omaisuudesta en ole kade, se on eri asia. Mikäli on hankkinut työpaikkansakin itse, eikä ole jossain isin firmassa pomona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi