Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderistä on helppo löytää kumppani / seuraa

Vierailija
12.12.2020 |

Liityin Tinderiin 3 1/2 vuotta sitten. Alkuun löysin sieltä pelkästään yhdenyön juttuja, mikä toisaalta oli hyvä silloiseen elämäntilanteeseen nähden (olin juuri eronnut enkä etsinyt vakavempaa seuraa). Myöhemmin olen palvelusta löytänyt seurustelusuhteen ja nyt olenkin onnellisesti suhteessa.

Kannattaa oikeasti naiset miettiä Tinderiä tai muita treffialustoja. Itse ainakin sain todella paljon tykkäyksiä (ensimmäisen kuukauden aikana lähes 100). Näistä oli sitten helppo lähteä karsimaan porukkaa. Miehet tekevät Tinderissä aina aloitteen, kysyvät kysymyksiä ja pyytävät treffeille, joten itse ei tarvitse oikeastaan muuta tehdä kun vain laittaa muutama kiva kuva, suodattaa epämieluisat hakijat pois joukosta/ valita paras ja mennä sitten miehen ehdottamille treffeille. Helppoa! Treffeillä sitten näkee onko sitä kemiaa vai ei.

Eli nettitreffien kautta löytää todella helposti seuraa. Ainut huono puoli on nämä epäasialliset miehet, jotka ovat vaan sen yhden asian perässä. Heihin tosin törmäsin melko harvoin loppuvaiheessa, kun kerroin etsiväni aitoa parisuhdetta. Törppöjäkin siis tuli vielä vastaan, mutta huomattavasti vähemmän kuin heti alussa. Tykkäyksiä ja aloitteita tuli vaan niin paljon, joten valinnanvaraa riitti. Näin korona-aikana on ehkä kuitenkin hyvä välttää kaikenlaista treffailua, mutta ehkä myöhemmin sitten.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt. Olen 56v nainen, ylipainoinen. Lyhyet hiukset. Hiukseni eivät kasva pitkiksi. Kasvoiltani lihava. Olen työtön. Ei varaa ostaa uusia vaatteita. Palstalla sanotaan, että KAIKKI naiset saavat seuraa.

Vierailija
22/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtäkään matchia. Olin kuukauden. Mut olenkin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Mä sain kasvokuvalla siellä 2000-2500 tykkäystä noin vuorokaudessa enkä ole täydellisennäköinen, normaali nätti vain ja alle 30 (alle 30-vuotiaita miehiä on enemmän sinkkuina kuin yli 30 niin potentiaalisia tykkääjiäkin sen ikäisissä enemmän). Tinder on mielestäni ihan ok jos on ei jostain syystä tutustu ihmisiin tosi elämässä (vaikka koronan takia). On se mieskatalogin selaaminen silti aika raskasta. Siellä on varteenotettavia miehiä 1 tuhannesta. Jos erehtyy puhumaan deittisovelluksessa jollekin, joka ei sittenkään niin säväytä, tuhlaantuu aikaa kaikenlaisiin pakkeihin ja pahimmillaan aika inhottavaan käytökseen. Esimerkiksi heti alkuun pelottavan innokkaiden miesten (jotka vastailee epäilyttävän mielistelevästi ja ilmoittaa seuraavaksi toivomansa perhekoon, seuraavaksi pyytävät treffeille ja samassa tunnustavat, että "tämä tuntuu jo nyt tosi oikealta, btw nopea eteneminen ei haittaa") torjuminen on ikävää, haukut tulee ja joskus moikka-viestejä vielä viikkojen päästä... On itse asiassa aika vaikeaa löytää todella miellyttävää ihmistä kun sovelluksessa syntyvä ensivaikutelma on niin puutteellinen. Olen myös ihastunut silloin tällöin pari kertaa voimakkaastikin tinderistä löydettyyn mieheen. Lopulta emme ole olleet ollenkaan sopivat toisillemme. Tosi elämässä olisi ollut se hyvä, ettemme olisi milloinkaan tavanneet, harmitukselta olisi vältytty. Niin juu, mielestäni Tinder on toimiva lohtukainalon hakemiseen, sieltä löytyy sellaista ok lämpöä miehille ja naisille. Ei sieltä niitä oikeita kovin helposti tunnista. En usko, että on olemassa niin tavismassaa, että sellaisen edustajalle tilanne olisi kovin eri kuin itselleni. Kyllä jokainen on yksilö ja tosiaan kun tinderin kautta lähtee treffeille, on se ensivaikutelma aika erilainen kuin tosi elämässä olisi ollut. Vaikka olisi kuinka nokkela, on vaikea tunnistaa sellaista joka tosi elämässä sytyttäisi. Sellainen voi hyvin mennä ohi tinderissä kun taas joku vähemmän herkku ui haaviin. Ajantuhlaamista siis aikaslailla mun mielestä. Oon myös niin kyllästynyt ihastumaan täysin erilaisiin ihmisiin kuin itse olen, etten jaksa tinderistä etsiä enää. On tosi ikävä yhtä aivan ihanaa miestä, joka nyt ei loppuelämäksi eikä edes muutamaksi vuodeksi olisi sopinut miehekseni. Tosi elämässä ei oltaisi ikinä tavattu, joten tosi elämästä aion jatkossa miehet kalastella. Aivan pahimpaan yksinäisyyteen voin tinderistä hakea jonkun ok:n, ehkä korkeintaan.

Vierailija
24/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. En ole löytänyt mitään Tinderistä. Pelkkä vitsi.

Itse löysin, nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi.

Vierailija
25/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä, sain itse 7v sitten sinkkuna ekassa viikossa n.tuhat matchia. Seksiä oli joka päivä eri ihmisten kanssa ja pidin siitä. Oman miehen löysin 5v sitten ja siihen loppui tinderöinti mutta hyviä miehiä oli tarjolla seksiin ja suhteeseen vaikka kuinka paljon. Kyllä naisena kelpaa, ei pare valittaa.

TRE n28

Vierailija
26/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä, sain itse 7v sitten sinkkuna ekassa viikossa n.tuhat matchia. Seksiä oli joka päivä eri ihmisten kanssa ja pidin siitä. Oman miehen löysin 5v sitten ja siihen loppui tinderöinti mutta hyviä miehiä oli tarjolla seksiin ja suhteeseen vaikka kuinka paljon. Kyllä naisena kelpaa, ei pare valittaa.

TRE n28

Anteeks, siis päivässä ei viikossa.

Vierailija
27/28 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... Mä sain kasvokuvalla siellä 2000-2500 tykkäystä noin vuorokaudessa enkä ole täydellisennäköinen, normaali nätti vain ja alle 30 (alle 30-vuotiaita miehiä on enemmän sinkkuina kuin yli 30 niin potentiaalisia tykkääjiäkin sen ikäisissä enemmän). Tinder on mielestäni ihan ok jos on ei jostain syystä tutustu ihmisiin tosi elämässä (vaikka koronan takia). On se mieskatalogin selaaminen silti aika raskasta. Siellä on varteenotettavia miehiä 1 tuhannesta. Jos erehtyy puhumaan deittisovelluksessa jollekin, joka ei sittenkään niin säväytä, tuhlaantuu aikaa kaikenlaisiin pakkeihin ja pahimmillaan aika inhottavaan käytökseen. Esimerkiksi heti alkuun pelottavan innokkaiden miesten (jotka vastailee epäilyttävän mielistelevästi ja ilmoittaa seuraavaksi toivomansa perhekoon, seuraavaksi pyytävät treffeille ja samassa tunnustavat, että "tämä tuntuu jo nyt tosi oikealta, btw nopea eteneminen ei haittaa") torjuminen on ikävää, haukut tulee ja joskus moikka-viestejä vielä viikkojen päästä... On itse asiassa aika vaikeaa löytää todella miellyttävää ihmistä kun sovelluksessa syntyvä ensivaikutelma on niin puutteellinen. Olen myös ihastunut silloin tällöin pari kertaa voimakkaastikin tinderistä löydettyyn mieheen. Lopulta emme ole olleet ollenkaan sopivat toisillemme. Tosi elämässä olisi ollut se hyvä, ettemme olisi milloinkaan tavanneet, harmitukselta olisi vältytty. Niin juu, mielestäni Tinder on toimiva lohtukainalon hakemiseen, sieltä löytyy sellaista ok lämpöä miehille ja naisille. Ei sieltä niitä oikeita kovin helposti tunnista. En usko, että on olemassa niin tavismassaa, että sellaisen edustajalle tilanne olisi kovin eri kuin itselleni. Kyllä jokainen on yksilö ja tosiaan kun tinderin kautta lähtee treffeille, on se ensivaikutelma aika erilainen kuin tosi elämässä olisi ollut. Vaikka olisi kuinka nokkela, on vaikea tunnistaa sellaista joka tosi elämässä sytyttäisi. Sellainen voi hyvin mennä ohi tinderissä kun taas joku vähemmän herkku ui haaviin. Ajantuhlaamista siis aikaslailla mun mielestä. Oon myös niin kyllästynyt ihastumaan täysin erilaisiin ihmisiin kuin itse olen, etten jaksa tinderistä etsiä enää. On tosi ikävä yhtä aivan ihanaa miestä, joka nyt ei loppuelämäksi eikä edes muutamaksi vuodeksi olisi sopinut miehekseni. Tosi elämässä ei oltaisi ikinä tavattu, joten tosi elämästä aion jatkossa miehet kalastella. Aivan pahimpaan yksinäisyyteen voin tinderistä hakea jonkun ok:n, ehkä korkeintaan.

Näin miehen näkökulmasta tuo kommenttisi oli varsin valaiseva. Kiitos siitä.

Mutta mieti jos asia olisi toisin päin. Miehenä matcheja tulee erittäin vähän. Ei auta vaikka on korkeakoulut käyty, ok-näköiseksi sanottu ja työpaikkakin löytyy. Ja sitten jos on aktiivinen, kyselee kuulumisia ja on mukava vastapuolta kohtaan, niin sekään ei auta. Treffeille ei pääse. Pysytään sitten sinkkuina ja nautitaan siitä mitä elämällä on muuta annettavanaan.

Vierailija
28/28 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up