Voiko ripsiväriä käyttää kulmakarvoihin?
Juu, ei varmasti ole lauantain tärkein kysymys, mutta alkoi nyt askarruttaa, kun marketin kotiinkuljetuksessa ei tullutkaan mukana Lumenen luottotuotetta, kulmageeliä. Ainoa netistä löytämäni vastaus oli, että ei voi, koska ripsari on pikimustaa ja kulmakarvat eivät. Erikoinen selitys.
Voiko ripsiväriä siis käyttää kulmakarvoihin? Minulla on tuuheahkot, mustat kulmakarvat, joiden seassa kasvaa joitakin vitivalkoisia karvoja, joita en kuitenkaan halua nyppiä pois. Eikö jo hieman kuivahtaneen Sensai 38 -ripsarin sipaisu panisi kulmia ojennukseen ja tasavärisiksi ihan siinä, missä kulmatuotekin? En osaa keksiä vastaansanottavaakaan.
Kommentit (7)
No kun mä meikkasin aikoinaan, käytin aina ripsaria kulmiin. talvi-ihminen
Kyllä voi. Olen itse käyttänyt joskus vanhaa, vähän kuivahtanutta ripsaria kulmiin.
Edelliselle kysymys: miksi se valuisi kulmista?
Totta kai voi,mikä estää varsinkin jos sulla jo on mustat kulmakarvat, blendaa sekaan:)
Vierailija kirjoitti:
Juu käytä vaan. On muutes vinkeen näköistä kun se ripsari alkaa valumaan niistä kulmakarvoista. Mutta eihän sitä itse huomaa🤷
Valuminen onkin ainoa varjopuoli, jonka keksin. Mainitsin Sensai 38 -ripsarin juuri sen vuoksi, että se ei valu eikä varise. En käytä koskaan vesiliukoista ripsi- tai rajausväriä. Kerran ostin vahingossa ripsarin, joka lähti ensimmäisen makean haukotuksen mukana leviämään silmien alle, ja opin läksyni.
Ap
Laitan joskus. Mulla on tosi tummat kulmat.
Käytän vedenkestävää niin ei valu vaikka hikoiluttaisi.
Juu käytä vaan. On muutes vinkeen näköistä kun se ripsari alkaa valumaan niistä kulmakarvoista. Mutta eihän sitä itse huomaa🤷