Aikuinen mies juo Mehukattia
Sellainen pönttö metsämansikkamehua oli hänellä kämpillään. Väittää että ei ole lapsia, ja kai se on uskottava kun näin että hän sekoitti itselleen mehua sellaiseen armeijan kenttäpulloon kun meni tietokoneelle pelaamaan :DD onko tämä nyt vähän lapsellista ja noloa vai ihan vain hassua?
Kommentit (50)
Tää palsta vie multa uskon ihmiseen. Uskomattoman ällöttäviä tapoja kaikilla tuntuu olevan.
koskista se olla pitää ja kiva kun äijä on lärvit hehhehe
mehukatti ois ehkä sittekii olt paree
Jo o pinnallista, et aikuine mies ei saa juoda Mehukattii sen takii, ku sitä markkinoidaan lapsille. AP:n pää varmaa räjähtäs, jos sais tietoonsa, et osa meistä aikuisista syö joskus välipalaks Pilttiä. :)
Vierailija kirjoitti:
En juo mehuja enkä limppareita. T. Nainen 50+
Taidat olla se sama nainen, joka eilen kahvilassa otti sen seitsemät rasvaiset leivonnaiset, mutta kahvinsa sekaan hermesetasta, sillä "sokeri lihottaa"... Onneksi tuoli ei ollut kapeaa mallia.
Olen normaalipainoinen ja aion pysyäkin sellaisena. Aamulla minua janottaa ja vesi maistuu juuri herättyä pahalta. Tuoremehussa tai itse keitetyissä mehuissa on paljon kaloreita -> sokeriton mehukatti. Lounaalla juon vettä. Janojuomaksi vettä, tai joskus sitä mehukattia
N47
Pirkan sekamehutiiviste on paljon parempaa.
T: mies