Aikuinen mies juo Mehukattia
Sellainen pönttö metsämansikkamehua oli hänellä kämpillään. Väittää että ei ole lapsia, ja kai se on uskottava kun näin että hän sekoitti itselleen mehua sellaiseen armeijan kenttäpulloon kun meni tietokoneelle pelaamaan :DD onko tämä nyt vähän lapsellista ja noloa vai ihan vain hassua?
Kommentit (50)
Aikuisuuden parhaita puolia on nimenomaan se, että voi syödä ja juoda mitä ja miten itse haluaa.
Kyllä se kossu tietty olisi miehekkäämpää, mutta ei menisi raidit niin hyvin liian känässä.
🎶Lasten oma mehu on mehukatti verraton janon sammuttaa ja mehukkaaksi olon saa🎶
Minä olen aikuinen ja äskettäin ostin itselleni pussin tikkareita. Olivat sairaan hyviä, mutta epämuodostuneita valitettavasti.
Tämän takia minä olen sinkku. En tarvi ketään kertomaan voinko juoda mehukattia vai en.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mehua sitten olisi hyväksyttävää aikuisen juoda?
No sellainen "mehu" jossa on pelkkiä keinotekoisia väri- ja aromiaineita. Ja jossa ei ole tippaakaan sokereita, vaan aspertaamia ja sakariinia. Tai steviaa.
Enemmän olisin huolestunut miehen vyötärönympäryksestä, kun saa liikaa hiilareita. Käske lantrata laimeammaksi, kyllä se tottelee.
Ei lapsellista, ei noloa, eikä ihan hassua. Kerron sinulle nyt ap, suuren salaisuuden: Myös aikuiset juovat mehua :O. Mutta ei siinä kaikki, aikuiset syövät myös karkkeja. Aatteles.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olisin huolestunut miehen vyötärönympäryksestä, kun saa liikaa hiilareita. Käske lantrata laimeammaksi, kyllä se tottelee.
Sokeritonta näyttäisi olevan -ap
Itse juon mehukattia ja ostin eilen vanukkaitakin. Mies isolla ämmällä , ei siis naisella
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsellista, ei noloa, eikä ihan hassua. Kerron sinulle nyt ap, suuren salaisuuden: Myös aikuiset juovat mehua :O. Mutta ei siinä kaikki, aikuiset syövät myös karkkeja. Aatteles.
Ja vanukkaita, jopa lasten vanukkaita!
Sittenhän se vasta parku olisi ollut, jos mies olisi ottanut tiukkaa viinaa ja vieläpä ennen puolta päivää...
me juomme mehua jatkuvasti ympäri vuoden janojuomana....itse kerätyistä marjoista, on mustikka, puolukka, eriväriset viinimarjat, omista viinirypäleistäkin tuli jopa 2 mehumaijaa, aiempina vuosina vain 1.
2 arkkupakastinta on mehuja ja hilloja, jääkääpin alus pakastin on ruoka-annoksille. Se on isompi kuin nämä nykyiset alajääkaapit, koska on erillinen.
Mitä juotte, jollei mehua.
Ruokajuomana on piimä.
Niin? Minäkin juon mehukattia. Ei lapsia.
T: Nainen 41v