Aikuinen mies juo Mehukattia
Sellainen pönttö metsämansikkamehua oli hänellä kämpillään. Väittää että ei ole lapsia, ja kai se on uskottava kun näin että hän sekoitti itselleen mehua sellaiseen armeijan kenttäpulloon kun meni tietokoneelle pelaamaan :DD onko tämä nyt vähän lapsellista ja noloa vai ihan vain hassua?
Kommentit (50)
On sekin nähty että jossain festareilla porukoilla on jotain vahvempaa "muorin sekamehu" kanisterissa.
Outo ajatus, että joku joisi mehukattia vapaaehtoisesti, siis kun aikuinen voisi ostaa muutakin. Ei tullut mieleenkään, että joku tykkäisi tuollaisesta "mehusta".
Mutta mitä väliä? Kukin juo, mitä tahtoo.
Toivot salaa minun kaltaistani miestä Ap, joka laittaa mehunsa ja kahvinsa sekaan vodkaa aina? Sitten sekoilee kännipäissään, vonkaa pipariasi ja räjäyttää naapurin talon? Olen ainakin jännittävä. Kumman valitset, mehukattia juovan miehesi vai.. ? ;)
Vierailija kirjoitti:
me juomme mehua jatkuvasti ympäri vuoden janojuomana....itse kerätyistä marjoista, on mustikka, puolukka, eriväriset viinimarjat, omista viinirypäleistäkin tuli jopa 2 mehumaijaa, aiempina vuosina vain 1.
2 arkkupakastinta on mehuja ja hilloja, jääkääpin alus pakastin on ruoka-annoksille. Se on isompi kuin nämä nykyiset alajääkaapit, koska on erillinen.
Mitä juotte, jollei mehua.
Ruokajuomana on piimä.
Istuthan tukevasti tuolilla nyt?
https://yle.fi/uutiset/3-9818124
Eikä mehukattia koskaan:-X
Me tehtiin mehukatista kiljua 1980-luvulla ja juotiin sitä punk-bileissä.
kaikenlaista hurjaa olen kyllä minäkin tähän mennessä kuullut, mutta.... en kyllä ikinä mitään NOIN hurjaa!!
😮
Mä ostan usein kaupasta itselleni kellogs frostiseja (eli se tiikerimuro), ne maistuu vaan niin hyvälle. Toisinaan vähän hävettää mut eihän ne tiedä et itelleni niitä ostan :)
Nimenomaan tulee edulliseksi. Mieluummin joisin Kiisselströmin tiivisteitä, mutta kun ne ovat vain 0,5l pulloissa. Pitäisi olla jokaiselle oma. Vaadin hautajaisiinikin kahvin ohelle Mehukattia!
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan usein kaupasta itselleni kellogs frostiseja (eli se tiikerimuro), ne maistuu vaan niin hyvälle. Toisinaan vähän hävettää mut eihän ne tiedä et itelleni niitä ostan :)
Olen siis 40v mieshenkilö.
Nyt en tajua. Mitä vikaa Mehukatissa on? Se sokeriton (vaaleanliila pullo) on mun mielestä oikeasti hyvää.
N43, kaksi lasta. Kaikki juodaan samaa mehua.
Lapsena se kirkkaanvihreä oli suosikkini, enpä ole vuosiin maistanut, voisin kyllä!
Mä en ymmärrä, miksi kukaan juo ko. lisäainesotkua, mutten kyllä sitäkään, että siinä joku yläikäraja pitäisi olla.
Mehukatti kanisterit ovat hyviä kiljutonkkia