Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovulaatio ja ajoitus

Vierailija
01.05.2014 |

Eli minulla oli viimeksi kuukautiset 15.-20.4. Kiertoni ovat olleet 29pvä viimeiset kolme kuukautta. Sitä ennen kierto oli 34 ja 36 päivää. Olen yrittänyt selvittää ovistani, koska yritämme tyttöä. Siis meillä on,jo lapsia ja kumpi vain on tietenkin toivottu mutta ajoitamme yhdynnän n.3pvä ennen ovulaatiota. Seksiä harrastimme viimeksi maanantaina aamuyöllä. Oviksen huomasin eilen, tai ainakin limaa tuli paljon ja kohdun suu sormelle auki. Tänään samalla lailla muttei niin auki. Tänään kohtu myös arka. Olikohan ovis keskiviikkona? Miten aikaisin kohdun suu aukeaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuu vai napukka on ollut nyt auki kolmatta päivää,ja tänään paikat ihan turvonnut. Mistä tietää tarkkaan koska ovis on? Olikohan Se maanantai aamuyön seksi liian aikaisin?

Vierailija
2/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista ovistestejä niin ei tarvi aruutella tai harrasta seksiä koko kierron jokatoinen päivä. Itse hankin ensimmäistä kertaa ovistestit ja parin viikon päästä tein positiivisen raskaustestin. Minulla ovis oli viikon normaalia kiertoa myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ne auttaa siihen oikean ajan ennakoimiseen? Perhana, sekainen kierto. Jos laskee taaksepäin niin keskiviikkona olis ollu ovis jos ne alkaa oikeaan aikaan. Ihmettelen vaan kauan,ovulaation aikaan kohdunsuu vai napukkako Se on niin on avoinna? Kauan sitä limaa tulee? Miten ovulaatio teoriassa menee? Tiedän et munasolu irtoaa mutta miten tuo kohdunnapukan aukeamin ja auki pysyminen ja limat yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme