Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi ei ole koskaan tuntunut hyvältä

Vierailija
01.05.2014 |

Kuinka kauan kestää ennen kuin seksi alkaa tuntumaan hyvältä? Ensimmäinen kerta oli joskus viime syksynä, ja seksi ei tunnu edelleenkään hyvältä. Ne kerrat kun se ei satu, niin ei tunnu miltään. Tai no ainoastaan silloin on tuntunut hyvältä, kun mies on pannut hitaasti ja olen ollut todella kiihottunut. Näin on käynyt ehkä yhden kerran. Neitsyydestä pääseminenkin oli kovan työn takana, koska immenkalvo oli ilmeisesti todella paksu ja kipu järjetön. Seksi ei vaan todellakaan tunnu edelleenkään hyvältä.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on siinä, että sinua ei kiihota. Miksi ei? 

Vierailija
2/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et syytä miestäsi omasta puutteestasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:51"]Kunhan et syytä miestäsi omasta puutteestasi

[/quote]

Ei minulla mitään puutetta ole. Onko sinulla? Kenties älykkyydessä?

Ap

Vierailija
4/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero klitorista samalla. Ei se muuten tunnu miltään.

Vierailija
5/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä juuri sitä miestä? Kiihotutko hänestä, hänen kanssaan, hänen ansiostaan? Haluatko valmiiksi seksiä ennen kuin alatte siihen? Onko seksi sellaista kuin haaveilet? Tunnetko kehosi? Tyydytätkö itseäsi ja tiiedät, mistä pidät?

Vierailija
6/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla kuitenkin fantasioita, masturboitko tms?

Mietin että voisitko olla aseksuaali jos mikään seksuaalisuus ei ns miellytä/tunnu omalta http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus

Vierailija
7/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:55"]Haluatko sinä juuri sitä miestä? Kiihotutko hänestä, hänen kanssaan, hänen ansiostaan? Haluatko valmiiksi seksiä ennen kuin alatte siihen? Onko seksi sellaista kuin haaveilet? Tunnetko kehosi? Tyydytätkö itseäsi ja tiiedät, mistä pidät?

[/quote]

Meillä ei ole minkäänlaista esileikkiä. Esileikkinä toimii se, että minä imen hetken aikaa miehen vehjettä ja sitten pitäisi olla valmis. En ehdi kiihottumaan millään lailla. Asiasta on mainittu, mutta muutosta ei ole tapahtunut. Tosin eilen mies nuoli minut ennen yhdyntää niin että sain, mutta seksi oli silti kivuliasta vaikka olin litimärkä.

Ap

Vierailija
8/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:54"]

Hiero klitorista samalla. Ei se muuten tunnu miltään.

[/quote]

Kyllä mulla ainakin tuntuu! En ikinä hiero klittaani kun olen yhdynnässä. se vain häiritsee nautintoa. Mulla parhaimmalta tuntuu emättimen takaseinämässä.

aloittajalle, oletko varmasti tarpeeksi kiihottonut? Onhan teillä riittävä esileikki? Oletteko kokeilleet eri asentoja? On kyllä epänormaalia, että nuo kivut ovat jatkuneet noin pitkään ja se, ettet tunne yhdynnässä mielihyvää. Suosittelen ottamaan gyneen yhteyttä.

Vierailija
9/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:55"]Haluatko sinä juuri sitä miestä? Kiihotutko hänestä, hänen kanssaan, hänen ansiostaan? Haluatko valmiiksi seksiä ennen kuin alatte siihen? Onko seksi sellaista kuin haaveilet? Tunnetko kehosi? Tyydytätkö itseäsi ja tiiedät, mistä pidät?

[/quote]

Meillä ei ole minkäänlaista esileikkiä. Esileikkinä toimii se, että minä imen hetken aikaa miehen vehjettä ja sitten pitäisi olla valmis. En ehdi kiihottumaan millään lailla. Asiasta on mainittu, mutta muutosta ei ole tapahtunut. Tosin eilen mies nuoli minut ennen yhdyntää niin että sain, mutta seksi oli silti kivuliasta vaikka olin litimärkä.

Ap

[/quote]

No niin. Selvisehän se ongelma. Et ole kiihottunut, joten ei ihme että seksi ei tunnu hyvältä. Kai tajuat, ettei sitä ole tarkoitus harrastaa ei-kiihottuneena? Älä anna miehesi tulla sisääsi ennenkuin olet TÄYSIN kiihottunut ja vaginasi on valmis yhdyntään.

Vierailija
10/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

Eli toisin sanoen saat paskaa seksiä. Siinä syy.

Vierailija
11/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, että yhdyntä ei tunnu miltään/tuntuu kivuliaalta. Ongelmaan löytyi jo syykin, eli se, että et ole tarpeeksi kiihottonut. Miksi annat miehen työntyä sinuun vaikka et ole kiihottunut?

Vierailija
12/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä masturboin ja se tuntuu hyvältä. Silloin hyväilen vain klitorista. Yhdynnässä kipua ei tunnu ihan aina, silloin se ei tunnu juuri miltään. Usein se kipu on sellaista hankauskipua ja kipua kun menee pohjaan asti.

Ap

Vierailija
13/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi kestää 0-20 vuotta. Ainakin minun kokemukseni mukaan. Meni siis 20 vuotta. Mutta nyt on ollut kivaa. Luulin oikeasti että oon aseksuaali siinä jossain vaiheessa. Lesboksi en kuitenkaan.

Vierailija
14/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataa tutusta omaan kehoon kunnolla ja oppia tietämään mistä tykkää ja mistä ei.

Vierailija
15/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:49"]

Ongelmahan on siinä, että sinua ei kiihota. Miksi ei? 

[/quote]

En ole ap mutta aiemmin en oikeastaan osannut kuvitella epäkunnioittavampaa toimintaa toista kohtaan kuin seksi. Kiihotu siinä sitten.

Vierailija
16/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi tuollaiseen seksiin.

Meillä on miehen kanssa esileikkiä 20-30 minuuttia, yhdyntää noin 20-30 minuttia ja jälkipusuttelua vielä sen jälkeen. Joskus jaksamme useamman yhdynnän. Yhdyntä todellakin tuntuu nautinnolliselta koko aktin ajan, penis tuntuu mielettömän hyvältä pillun sisällä ja olen ihan pistoksissa. Tyydytykseen riittää minulle yhdyntä hyvällä esileikillä.

Vierailija
17/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan itse yhdyntä yleensä tunnu mitenkään kummoiselta, vaikka olisin kiihottunut ja erittäin kostea. Käsittääkseni se on aika normaalia.

Vierailija
18/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide kehiin!

Vierailija
19/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:01"]

[/quote]

Ap

[/quote]

No niin. Selvisehän se ongelma. Et ole kiihottunut, joten ei ihme että seksi ei tunnu hyvältä. Kai tajuat, ettei sitä ole tarkoitus harrastaa ei-kiihottuneena? Älä anna miehesi tulla sisääsi ennenkuin olet TÄYSIN kiihottunut ja vaginasi on valmis yhdyntään.

[/quote]

Ja toivo, että siinä ei mene 20 vuotta. Eli joskus on pakko harrastaa seksiä vaikka nuo kriteerit eivät täyttyisikään. Muuten olisin täysin miehetön. Ja lapseton. 

t. 13

Vierailija
20/108 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

Sinä tarvitset pitkän esileikin. Jutelkaa seksisst, leikkikää ja kokeilkaa.