Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua huvittaa aina nuo "miehet" täällä

Vierailija
01.05.2014 |

kun ovat kommentoimassa jonkun naisen ulkonäköä negatiivisesti ja me kaikki tiedetään ettei täällä äijät jaksa palstailla eivätkä ainakaan haukkuna naisellisin sanoin toisia naisia :D

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kommentoin, että tuskin jaksaa miehet kommentoida naisten ulkonäköä. Miehille kun käytännössä kahta luokkaa naisia; painisin ja en panisi. Ensimmäisestä luokasta voi kommenttia jaksaa heittää, mutta jälkimmäisestä ei jaksa vaivautua. Ts. se että miehet täällä haukkuisivat naisten ulkonäköä on varsin epätodennäköistä.

Vierailija
2/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:20"]

Mun mies ei ikinä viitsis kuluttaa aikaansa tällaiseen enkä usko että kukaan muukaan oikea mies jaksaisi tulla tänne haukkumaan ja nimittelemään, oikeasti.

Joo kummasti ne palstan "miehet" aina jostain pomppaavat esiin kun tulee puhe jonkun tietyn naisen ulkomuodosta :D

[/quote]

No jos se on se asia, josta he haluavat keskustella. En minäkään vastaa kuin minua kiinnostaviin keskusteluihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:23"]

Mä kammoksuisin jos mun mies palstailis täällä...onneks sillä on sen verran munaa ettei :D

[/quote]

Olisiko sinusta okei, jos joku sanoisi, että kammoksuu jos nainen ajaa autoa tai äänestää? Tai ettet ole mikään oikea nainen, koska et käytä pitkiä mekkoja tai koska käyt töissä? Toivottavasti miehesi on yhtä älyllisesti jälkeenjäänyt sovinisti, sovitte toisillenne.

Vierailija
4/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä sekopäisiä tekstejä usein. Harmittaa ainoastaan se, että suurimman osan näistä on pakko olla vitsejä/trolleja. Eihän Suomessa voi asua näin käsittämätöntä sakkia! Mut jatkakaa samaan malliin! Tosi hyvää viihdettä!

-M25

Vierailija
5/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:23"]

Miehenä kommentoin, että tuskin jaksaa miehet kommentoida naisten ulkonäköä. Miehille kun käytännössä kahta luokkaa naisia; painisin ja en panisi. Ensimmäisestä luokasta voi kommenttia jaksaa heittää, mutta jälkimmäisestä ei jaksa vaivautua. Ts. se että miehet täällä haukkuisivat naisten ulkonäköä on varsin epätodennäköistä.

[/quote]

Aivan, koska sinä et, niin ei koko sukupuolesi? Vai eivätkö he ole silloin "oikeita miehiä"?

Vierailija
6/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että viime päivinä täällä on ollut oikea mieshyökkäys? Paljon enemmän miehiä kuin ennen?!

Ei sillä, että se haittaisi. Mun mielestä hyvä vaan jos täällä olisi miehiäkin enemmän.

Vierailija
7/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eN pidä "miehenä" mieStä joka palstailee säännöllisesti ja arvostelee naisia, tulee aina mieleen sinkkuelämää sarjasta se kaljupäinen homo, ei kukaan tosi mies tule vauvapalstalle haukkumaan naisia.

Vierailija
8/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mua kyl huvittaa aina jotku oikee kunnon mammat tääl.. :Dd

Vierailija
9/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miehet ei ruodi naisten ulkonäköä?

Hahaha, no jo on aikoihin eletty :D Muistan vielä ajan kun väitettiin naisten ulkonäköpaineiden olevan nimenomaan miesten syytä. Hyvä jos miehet on nyt tuosta synnistä vapautettu.

Vierailija
10/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

@26 juu en pitäisi oikeina miehinä. Ei tule mieleen yhtään saman sukupuolen edustajaa, joka jaksaisi kiinnittää huomiota ei kiinnostaviin naisiin.

Vierailija
11/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä saitilla on miljoona ketjua joissa ruoditaan milloin kenenkin bloggarin tai julkisuuden henkilön ulkonäköä ja tyyliä.

Tekniikan Maailman foorumilla en usko olevan yhtään ainutta. Miehet tuskin tällaisia ketjuja täälläkään aloittavat.

Vierailija
12/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:42"]

@26 juu en pitäisi oikeina miehinä. Ei tule mieleen yhtään saman sukupuolen edustajaa, joka jaksaisi kiinnittää huomiota ei kiinnostaviin naisiin.

[/quote]

No, onneksi et ole ainoa mies maailmassa. En haluaisi olla miehen kanssa, joka on sitä mieltä, että on mies tai nainen vain jos toimii tietyn kaavan mukaan. 

Vierailija
13/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoo, että tuskin miehiä kiinnostaa mammojen jutut ym, mutta kyllähän tällä palstalla puhutaan lähes kaikesta maan ja taivaan väliltä, vain pieni osa on "pelkkää mammojen/akkojen juttuja" ja ne jutut minä jätänkin lukematta, en ole kiinnostunut esim. blogistien edesottamuksista ym, mutta muuten täällä puhutaan kyllä paljon asioista, jotka käsittelevät sekä miesten että naisten asioita, sukupuolten välisiä asioita, perhe-elämää ym, joista ei juuri keskustella joissain miesten foorumeilla, mutta sen lisäksi täällä käsitellään myös täysin neutraaleja päivänpolttavia asioita ja uutisia.

Vierailija
14/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi aikuinen heteromies ilmoittautuu. Eronnut ja oma lapset muuttaneet pois, joten mukava lukea nuorten, tolkun ihmisten, juttuja ja välillä heittää kommenttia.

Tosin, välillä olette hieman "höpsöjä".

Vierailija
15/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

@33 mielipiteeni oli lähinnä evoluutiopsykologian kannalta sanottu. Olen kyllä huomannut esim. jossain tv:n paritteluohjelmissa, että jotkut miehet eivät oikein tiedä mitä haluavat. Näyttäisi myös että he herkästi jäävät myös ilman puolisoa. Ts. ne yksilöt, jotka osaavat keskittyä oikeisiin naisiin pääset myös jatkamaan sukuaan. 

Vierailija
16/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehenä sanon, että jos saisin valita, otan sen vaalean, hoikan, isohkotissisen, hymyilevän ja vähän suulaan naisen, elämääkin nähneen ja/mutta opiskelleen. Kiitos. 

Ei se vastaa mun viesteihin! Miksi? -M

Vierailija
17/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehenä sanon, että jos saisin valita, otan sen vaalean, hoikan, isohkotissisen, hymyilevän ja vähän suulaan naisen, elämääkin nähneen ja/mutta opiskelleen. Kiitos. 

Vierailija
18/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:15"]

[/quote]

Nimimerkki Mies on kokenut täällä inflaation. Sinun pitäisi keksiä itsellesi persoonallisempi nimimerkki ja haluamaasi seuraa löytynee 97% varmuudella.

Vierailija
19/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, en usko että täällä juuri miehiä notkuu, jotkut esittää kyllä, olen näin antanut itseni ymmärtää.

Ei nämä mammajutut tavallisia miehiä kiinnosta.

Vierailija
20/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku esimerkki. Mä en oo huomannu niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi