Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua huvittaa aina nuo "miehet" täällä

Vierailija
01.05.2014 |

kun ovat kommentoimassa jonkun naisen ulkonäköä negatiivisesti ja me kaikki tiedetään ettei täällä äijät jaksa palstailla eivätkä ainakaan haukkuna naisellisin sanoin toisia naisia :D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa aina naurelen. Kummasti miesten osalta kovin hiljaista aina muuten mutta heti kun aletaan rääpiä jonkun kauniin naisen ulkonäköä niin ne "mies 26" ja muut köriläät kömpii esiin koloistaan kommentoimaan :D erittäin uskottavaa!

Vierailija
22/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä miehiä - lassukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yks homomies joka kirjoittelee ja lukee palstaa päivittäin. Hei vaan

Vierailija
24/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aina tää jaksaa naurattaa.

Vierailija
25/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti tulee vierailtua. Täällä kun on valtakunnan skitsoimmat jutut.

Mies

Vierailija
26/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:07"]

[/quote]

Homomies kun ei ole MIES vaan yksi meistä naisista :D

Vierailija
27/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa oll tosimies kun ei kuuna päivänä jaksaisi täällä viittä minuuttia vierailla. Panee miettimään että millainen mies muka jaksais näitä juttuja, heille on ihan omat saittinsa sitten missä meno on samanlaista mutta ei siellä väännetä ulkonäköasioista vaan ihan muusta...homomiehet nyt onkin asia erikseen mutta tuskin homomiehet rääpivät täällä naisten ulkonäköä, toivottavasti koska se oli joskeenkin säälittävää.

Vierailija
28/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:07"]

[/quote]

Homomies kun ei ole MIES vaan yksi meistä naisista :D

[/quote]

No en tiedä millasia homoja sinä tunnet, mutta kyllä meikä on ihan mies ja miehekäskin. Naismaiset homppelit etoo mua ja pahasti. Se on toki totta, että naisten kanssa tulen paremmin juttuun, vaikka en kaakattaja olekaan.

Vierailija
29/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän mahtuu homot ja lesbot, heterot ja suvaitsemattomat jne

Vierailija
30/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne toki mahtuu kaikki mutta tuskin oikeasti äijät täällä jaksaa aikaansa kuluttaa vaan ne miehet on feikkejä jotka tänne yhtäkkiä aina ilmestyvät rääpimään jonkun nätin naisen ulkonäköä. Se on aivan päivänselvää että kyseessä on mieheksi tekeytyvä nainen ja se on todella säälittävyyden huippu!

Vierailija
31/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy täällä, miksei kävis? :D ihan samalla tavalla täällä voi mies lukea ja kommentoida kuin nainenkin. Ei ole sukupuoliriippuvaisia keskusteluja suuri osa täällä.

Vierailija
32/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:10"]

Mulla taitaa oll tosimies kun ei kuuna päivänä jaksaisi täällä viittä minuuttia vierailla. Panee miettimään että millainen mies muka jaksais näitä juttuja, heille on ihan omat saittinsa sitten missä meno on samanlaista mutta ei siellä väännetä ulkonäköasioista vaan ihan muusta...homomiehet nyt onkin asia erikseen mutta tuskin homomiehet rääpivät täällä naisten ulkonäköä, toivottavasti koska se oli joskeenkin säälittävää.

[/quote]

Onpa sun maailmassa naisilla ja miehillä ahtaat sukupuoliroolit. 

Vierailija
33/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yök millaista paskanjauhantaa! Oikein hävettää puolestanne! Taistelen joka ikinen päivä naisena, ja naisellisena sellaisena, miesvaltaisessa työyhteisössä, jossa hyvävelikerho ja miesten saunaillat ovat tehokkain johtoryhmän rekrykeskus. Olen taistellut helvetin kovasti päästäkseni tähän missä olen. 

Millä helvetin oikeudella te arvostelette, että kuinka toisen sukupuolen täytyisi teidän mielestänne kirjoittaa tai millaisella palstalla toinen sukupuoli ei saisi vierailla? Se on ihan samanlaista syrjintää! Luuletteko oikeasti, ettei Suomessa ole enää tasa-arvo-ongelmia?

Ja naiset, joiden luulisi tietävän, miltä syrjintä tuntuu, huutelette täällä, millaisia miesten tulisi olla ollakseen miehiä! Eikö yhtään järki pakota päätä, vai oletteko te niitä, jotka kuvittelette feminismin olevan miesten syrjimistä?

Vierailija
34/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä viitsis kuluttaa aikaansa tällaiseen enkä usko että kukaan muukaan oikea mies jaksaisi tulla tänne haukkumaan ja nimittelemään, oikeasti.

Joo kummasti ne palstan "miehet" aina jostain pomppaavat esiin kun tulee puhe jonkun tietyn naisen ulkomuodosta :D

Vierailija
35/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jrp aina jostain palstalle ilmestyy laumoittain miehiä jotka muuten ovat hiljaa kun tulee kyse jonkun julkkisnaisen kuvasta tai siitä kummat on suositumpia, isot tissit/pienet tissit, brunetti/blondi, isot häppärit/pienet häppärit jne....REEEPSSSS

Vierailija
36/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan isoja muhkeita, kurvikkaita naisia. Inhoan laihan näköisiä naisia joilla on muka isot tissitkin joillain vielä, yäk! Haluan isoperseisen oikean naisen

-M30

Vierailija
37/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan isoja muhkeita, kurvikkaita naisia. Inhoan laihan näköisiä naisia joilla on muka isot tissitkin joillain vielä, yäk! Haluan isoperseisen oikean naisen

-M30

Vierailija
38/38 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kammoksuisin jos mun mies palstailis täällä...onneks sillä on sen verran munaa ettei :D