Mua huvittaa aina nuo "miehet" täällä
kun ovat kommentoimassa jonkun naisen ulkonäköä negatiivisesti ja me kaikki tiedetään ettei täällä äijät jaksa palstailla eivätkä ainakaan haukkuna naisellisin sanoin toisia naisia :D
Kommentit (38)
Tässä yks homomies joka kirjoittelee ja lukee palstaa päivittäin. Hei vaan
Satunnaisesti tulee vierailtua. Täällä kun on valtakunnan skitsoimmat jutut.
Mies
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:07"]
[/quote]
Homomies kun ei ole MIES vaan yksi meistä naisista :D
Mulla taitaa oll tosimies kun ei kuuna päivänä jaksaisi täällä viittä minuuttia vierailla. Panee miettimään että millainen mies muka jaksais näitä juttuja, heille on ihan omat saittinsa sitten missä meno on samanlaista mutta ei siellä väännetä ulkonäköasioista vaan ihan muusta...homomiehet nyt onkin asia erikseen mutta tuskin homomiehet rääpivät täällä naisten ulkonäköä, toivottavasti koska se oli joskeenkin säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:07"]
[/quote]
Homomies kun ei ole MIES vaan yksi meistä naisista :D
[/quote]
No en tiedä millasia homoja sinä tunnet, mutta kyllä meikä on ihan mies ja miehekäskin. Naismaiset homppelit etoo mua ja pahasti. Se on toki totta, että naisten kanssa tulen paremmin juttuun, vaikka en kaakattaja olekaan.
Tänne toki mahtuu kaikki mutta tuskin oikeasti äijät täällä jaksaa aikaansa kuluttaa vaan ne miehet on feikkejä jotka tänne yhtäkkiä aina ilmestyvät rääpimään jonkun nätin naisen ulkonäköä. Se on aivan päivänselvää että kyseessä on mieheksi tekeytyvä nainen ja se on todella säälittävyyden huippu!
Mun mies käy täällä, miksei kävis? :D ihan samalla tavalla täällä voi mies lukea ja kommentoida kuin nainenkin. Ei ole sukupuoliriippuvaisia keskusteluja suuri osa täällä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 22:10"]
Mulla taitaa oll tosimies kun ei kuuna päivänä jaksaisi täällä viittä minuuttia vierailla. Panee miettimään että millainen mies muka jaksais näitä juttuja, heille on ihan omat saittinsa sitten missä meno on samanlaista mutta ei siellä väännetä ulkonäköasioista vaan ihan muusta...homomiehet nyt onkin asia erikseen mutta tuskin homomiehet rääpivät täällä naisten ulkonäköä, toivottavasti koska se oli joskeenkin säälittävää.
[/quote]
Onpa sun maailmassa naisilla ja miehillä ahtaat sukupuoliroolit.
Siis yök millaista paskanjauhantaa! Oikein hävettää puolestanne! Taistelen joka ikinen päivä naisena, ja naisellisena sellaisena, miesvaltaisessa työyhteisössä, jossa hyvävelikerho ja miesten saunaillat ovat tehokkain johtoryhmän rekrykeskus. Olen taistellut helvetin kovasti päästäkseni tähän missä olen.
Millä helvetin oikeudella te arvostelette, että kuinka toisen sukupuolen täytyisi teidän mielestänne kirjoittaa tai millaisella palstalla toinen sukupuoli ei saisi vierailla? Se on ihan samanlaista syrjintää! Luuletteko oikeasti, ettei Suomessa ole enää tasa-arvo-ongelmia?
Ja naiset, joiden luulisi tietävän, miltä syrjintä tuntuu, huutelette täällä, millaisia miesten tulisi olla ollakseen miehiä! Eikö yhtään järki pakota päätä, vai oletteko te niitä, jotka kuvittelette feminismin olevan miesten syrjimistä?
Mun mies ei ikinä viitsis kuluttaa aikaansa tällaiseen enkä usko että kukaan muukaan oikea mies jaksaisi tulla tänne haukkumaan ja nimittelemään, oikeasti.
Joo kummasti ne palstan "miehet" aina jostain pomppaavat esiin kun tulee puhe jonkun tietyn naisen ulkomuodosta :D
Jrp aina jostain palstalle ilmestyy laumoittain miehiä jotka muuten ovat hiljaa kun tulee kyse jonkun julkkisnaisen kuvasta tai siitä kummat on suositumpia, isot tissit/pienet tissit, brunetti/blondi, isot häppärit/pienet häppärit jne....REEEPSSSS
Rakastan isoja muhkeita, kurvikkaita naisia. Inhoan laihan näköisiä naisia joilla on muka isot tissitkin joillain vielä, yäk! Haluan isoperseisen oikean naisen
-M30
Rakastan isoja muhkeita, kurvikkaita naisia. Inhoan laihan näköisiä naisia joilla on muka isot tissitkin joillain vielä, yäk! Haluan isoperseisen oikean naisen
-M30
Mä kammoksuisin jos mun mies palstailis täällä...onneks sillä on sen verran munaa ettei :D
Ihan samaa aina naurelen. Kummasti miesten osalta kovin hiljaista aina muuten mutta heti kun aletaan rääpiä jonkun kauniin naisen ulkonäköä niin ne "mies 26" ja muut köriläät kömpii esiin koloistaan kommentoimaan :D erittäin uskottavaa!