Elämä on ihan älyttömän raskasta nykyään!
Viime vuonnakin oli raskasta ja sitä edeltävänä vuonna. Olin ajatellut, että nyt tämä vuosi olisi jo ollut helpompi ja että olisi tapahtunut jotakin kivaa mutta ihan väärässä olin.
Tämä vuosi oli tuplaten raskaampi kuin noi edelliset.
En tiedä miten enää jaksan.
Kommentit (25)
Uskomattoman ahdistava vuosi on ollut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Pelottaa enää edes toivoa mitään hyvää. Kumminkin viedään kuin tikkari kädestä.
Mulla ei ole ensi vuodelle enää mitään suunnitelmia. Ei yhtään mitään ajatusta.
Se tuntuu oudolle ja kummalliselle, mutta niin on.Kaikki loppuu aikanaan, mutta sepä pätee myös ikäviin asioihin. Ja niitä seuraa usein uudet hyvät asiat, jotka taas vuorostaan loppuvat tai vaihtuvat toisiksi. Tulevaisuus on siitä jännä paikka, että sitä ei ihan toden teolla tiedä mikä siellä odottaa. Ja monesti juuri suurimman epätoivon ja pysähtyneisyyden hetkinä (jotka kieltämättä voivat välillä kestää tosi kauan) tapahtuukin äkkiä jotain aivan odottamatonta, eikä välttämättä mitään negatiivista edes.
Lähipiirissä on riesana näköalattomuutta. On tutkinnot, työpaikat, sitä sun tätä ja silti elämä on karmea työ aamusta iltaan, ei ikinä olo että elämä olisi hyvä. Pystyyn kuollut!
Poista elämästäsi kaikki turha ja hyödytön. Esim. netissä roikkuminen ja päivittäisten uutisten lukeminen. Parempi tutustua maailman menoon vähän harvemmin julkaistun asiajournalismin kautta, niin pysyt perillä tärkeimmästä, mutta et joudu stressaamaan joka päivä turhan päiten ja tuhlaamaan aikaa.
Olen alkanut miettiä että mitä järkeä elää?? Jos joskus vain tulisi jotain kivaa.
Olen itse niin väsynyt ettei tosikaan. P elkkää paskaa satanut niskaan kaikille elämän osaalueille.
Olen alkanut pakenemaan baariin. Minä en ole koskaan ikinä juonut! Pakko päästä pois. Kaipaan iloa ja sekoilua.