Miksi miehet kokevat tarvetta suojella naisia "turhaan"? Miehet vastaavat
"Kokevatko miehet jotakin alitajuntaista tarvetta niin sanotusti ”suojella naisia”, jopa tuntemattomiakin?
Kävin silmäleikkauksessa (ei-laserkirurginen), silmänympärykseni oli "parhaimmillaan” ohimoon saakka lähes musta, eli näytin siltä, että olisin saanut oikein kunnolla ”turpaan”. Ulkopuolisten, varsinkin miesten reaktiot esimerkiksi kaupassa tai puistossa olivat mitä ihmeellisempiä, kauhistuneista katseista aina poikaystäväni nostamiseen paidankauluksista seinille. Siis ihan tuikituntemattomat miehet käyttäytyivät näin. Miksi ihmeessä?" kyselee nimimerkki Julianna.
Näin miehet vastasivat
”Kyllä. Miehillä on yleensä tapana huolehtia oman laumansa turvallisuudesta, hankkia sille elanto ja niin edelleen. Tämä sama ilmenee myös nykyaikana niin, että on tarve suojella ns. heikompia. Naisten hakkaaminen on lähes alhaisinta, raiskausten jälkeen, mitä normaalimiehet voivat kuvitella naisille tapahtuvan, ja siitä johtuvat mainitsemasi reaktiot. Teillä on tässä onneksi taustalla inhimillinen tarina, mutta valitettavan vähän me uskallamme nykypäivänä puuttua oikeisiin ongelmiin, joissa ulkoiset merkit samankaltaisia, mitä omassa tilanteessasi kuvasit.”
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-miehet-kokevat-tarvetta-suoje…
mies52v ☺️
Kommentit (7)
En ole tavannut ikinä. Kerran olen kantanut miehen ulos ravintolasta kun huoritteli pitäjää, rouvashenkilöä. Menen kyllä väliin enkä pelkää ottaa turpaani. Olen jopa kerran lähtenyt sitäkin hakemaan kun kutsuttiin. Kerran on elämän aikana kanveesiin isketty ja nainen olen joka taistelee itse omat taistelunsa.
Miehet ovat naisten pääasiallinen fyysinen uhka, varmaan toit kyseisten miesten mieleen sen.
Mun mielestä se on hieno ominaisuus. Joskus tulee väärinymmärryksiä.
Jokainen kunnon mies suojelee naista. Parhaat jopa tuntematonta.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kunnon mies suojelee naista. Parhaat jopa tuntematonta.
Eiköhän tuota tee valtaosa varttuneemmista miehistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat naisten pääasiallinen fyysinen uhka, varmaan toit kyseisten miesten mieleen sen.
Nainen voi tuota uhkaa pienentää huomattavasti tekemällä oikeita mies valintoja🤨
ap
Tutustumisvaiheessa se kunnolliselta vaikuttava mies tuskin avoimesti kertoo pahoinpitelevänsä puolisoitaan?
Aika oksettavaa uhrin syyllistämistä, ei ne vaimon hakkaajan teot ole otsaan tatuoitu.
Miksi miehet puhuivat siinä laumasta ja alfoista, eikä empatiasta ja omasta itsestään.