Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tuntemasi ihminen on/oli jaloin ihminen?

Vierailija
01.05.2014 |

siis kuka tuntemistasi ihmisistä auttaa/auttoi aina muita, on/oli epäitsekkäin, avuliaisin, oikeudenmukaisin tai sellainen, jota voisit kaikkein mieluimmin kutsua hyväksi ihmiseksi? Perustele vastauksesi. Ei nimiä vastauksiin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kirjoitus yllä! ♥️

Vierailija
2/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti Teresa.

Vierailija
4/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli. Antoi kaiken, kärsi toisten takia. Loppujen lopuksi menehtyi syöpään. Äitini uhrautumisen tajusin vasta sitten kun äitini oli mennyt...

Vierailija
5/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:30"]

Äiti Teresa.

[/quote]

Ai. Pelkkä tekojulkkis. Vai oletko itse henkilökohtaisesti tietoinen hänen itsensä tekemistä jaloista töistä?

Kyllä nolottaa ihmiset, jotka ihailevat jotain äiti Teresaa siksi, kun ovat jostain lukeneet, että sen nimistä tyyppiä pitää kunnioittaa. Kuka oikeasti tietää, mitä hän sai aikaan?

Vierailija
6/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Äiti Teresasta sanottu, että esim. hakkasi nitä katulapsia jne. ei todellakaan ollut mikään "pyhimys" vaikka sinällään toikin asiaa esille ja sai sille julkisuutta.

Vierailija
7/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:30"]

Äiti Teresa.

[/quote]

tunsitko hänet henkilökohtaisesti?

Vierailija
8/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tyttöystäväni. Hän on rehellinen, aito ihana nainen. Ei koskaan tahdo muille pahaa. 

Vierailija
9/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakas maailman parhain isä <3

Vierailija
10/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Mungis tietty. Ei yhtään mainosta itseään esim täällä, pyyteettömästi käy vaan paskalla.

Vierailija
11/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt isoäitini. Auttoi aina muita ja eli vaatimattomasti.

Vierailija
12/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tv7:lta dokumentin englantilaisesta uskovasta naisesta joka meni Intiaan lähetystyöhön. Hän pelasti siellä temppelistä temppeliorjina pidettyjä lapsia (seksiorjia siis). Hän oli minusta todella rohkea ja hyvä. Enkä ole mitään kuullut,e ttä todellisuus olisi toista vaan huolehti oikeasti näistä lapsista, että saivat paremman tulevaisuuden.

Vierailija
13/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini äiti, mummuni siis. Itse en häntä ikäväkseni päässyt juuri tuntemaan, koska hän oli 75-vuotias syntyessäni ja minä olin vasta kolmentoista hänen kuollessaan, ja viimeiset kolme vuottaan hän oli jo aika dementtinen. Mutta muistan kuulleeni hänestä pelkkää hyvää, ja hänen hautajaisissaan jopa isäni itki.

Itse hyvin tuntemistani ihmisistä oma isäni. Hänellä oli omat heikkoutensa ja joskus riitelimme, että kipinät sinkoilivat, mutta oikeudenmukainen hän oli aina ja aina valmiina auttamaan kuka tahansa apua tulikin pyytämään. Eikä juuri ollut mitään, mitä hän ei olisi osannut tehdä. Isää on ikävä.

Vierailija
14/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini aina tukenani

Vierailija
15/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:30"]

Äiti Teresa.

[/quote]

tunsitko hänet henkilökohtaisesti?

[/quote]

Tunsin.

Vierailija
16/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni. Hoiti omat vanhempansa siihen asti, että joutuivat vanhainkotiin ja silloinkin kävi katsomassa. (Mun mies on itsekin jo aika vanha...) Auttaa yleensä aina ihmisiä kun pyydetään, mutta osaa sanoa tarvittaessa ei. Ei koskaan puhu ilkeästi kenestäkään, mutta arvostelee kyllä jos joku on tehnyt selkeästi väärin ja hänelle siitä siis valitan :) (Eli tukee sitä jolle tehty väärin). 

Lasten kanssa on tasapuolinen ja oikeudenmukainen, huomaa siis esim. jos pikkusisarus tekee väärin eikä meillä isompi aina ole automaattisesti syypää kaikkeen vain siksi, että "toinen on pienempi". Muutenkin antaa molemmille asioita yhtä lailla niin paljon kuin se vain on mahdollista. 

Ei hylännyt minua, vaikka en halunnut seksiä 5 vuoteen ja haluttomuus muutenkin ollut ongelmani. (Ei ole onneksi enää.) Jaksaa mua, vaikken ole helppo ihminen. 

Kantaa vastuun asioista eikä vieritä virheitään muille. Jne jne jne. 

Ei ole silti täydellinen mies, on esim. välillä vähän tylsä... Mutta sanomattakin on selvää, että se ei mua haittaa, koska arvostan hänen luonnettaan.