Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ette koskaan osta joululahjaksi omille lapsillenne?

Vierailija
11.12.2020 |

Esim. meillä ei osteta barbeja, leegoja eikä muita muovileluja juuri sen muovin takia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta lapselleni mitään josta itse pidän, mutta lapsi ei. Mulle on tärkeää tunnistaa mistä lapsi itse aidosti pitää eikä tuputtaa omia mieltymyksiäni tai mielipiteitäni. 

N30

Eli ostelet pehmoleluja ja helistimiä?

Vierailija
22/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta hittilelluja, nää on yleensä ne kaikista pahimmat hermojen kiristäjät, limaa kakkaavat yksisarviset ja muuta sontaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pinkkiä dildo-flamingoa! Täysin perverssi lelu, jolla koitetaan tutustuttaa lapset jo seksinmaailmaan. Olen järkyttynyt, miten moni on ostanut sen värisevän dildolelun lahjaksi lapsilleen.

Vierailija
24/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään mikä maksaa enemmän kuin 10 euroa.

Mistä saa polkupyörän alle 10€?

Varmaan pöllimällä naapurilta.

Vierailija
25/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. 0€ on toki teknisesti alle 10€, mutta kyse oli kylläkin ostamisesta, ei varastamisesta.

Vierailija
26/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta vaatteita, pyyhkeitä ym., joita saa muutenkin. Sukulaisilta tulee niitäkin. Ei myöskään harrastustavaroita tms. arkista.

Vierailija
27/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta alkoholia, huumeita, tupakkaa tai mitään päihteitä. En osta vaarallisia asioita, rihkamaa tai huonolaatuista krääsää. Vaatelahjoissa on vain laatumerkkejä, ei muita.

Vierailija
28/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. 0€ on toki teknisesti alle 10€, mutta kyse oli kylläkin ostamisesta, ei varastamisesta.

Poliisihuutokaupasta ostanut kasvavalle lapselle polkupyörän useaan kertaan 5 eurolla. Eli ei se vaikeaa ole ja edullisesti saa kun ei poliisien kauppaamilla pyörillä ole juuri kysyntää.

Vierailija
29/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limaa tai limatehdasta. Enkä taikahiekkaa.

Vierailija
30/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkahuilut jää kauppaan tänäkin vuonna.

Vierailija
31/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseleluja, nerfit ym

Vierailija
32/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisihuutokaupasta ostanut kasvavalle lapselle polkupyörän useaan kertaan 5 eurolla. Eli ei se vaikeaa ole ja edullisesti saa kun ei poliisien kauppaamilla pyörillä ole juuri kysyntää.

Hassua, että poliisilla on oikeus myydä varastettua tavaraa.

Vierailija
34/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, koska olen lapseton 21v n. Mutta jos olisi lapsia, yrittäisin ajatella asiaa mahdollisimman Loogisesti miettien mitä olen jo ostanut ja mitä uutta voisin ostaa niin, että se täydentäisi jo olemassa olevia leluja

Helpoin esimerkki lienee se, että jos marraskuussa on saatu synttärilahjaksi leikkikeittö niin siihen voisi ostaa joululahjaksi sitten lisätäydennyksenä leikkiruokaa

Vierailija
35/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukoristeita, tonttupukuja tms. jouluaiheisia tavaroita. Itse asiassa niitä en osta kenellekään. 

Vierailija
36/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden on pakko sillä muutenhan varastot täyttyisi polkupyöristä kun kukaan ei tule niitä noutamaan pois. Pelkästään Jyväskylässä poliisi poliisi kerää vuosittain talteen yli 500 hylättyä pyörää joita kukaan ei kaipaa. Noita säilytetään sen pari vuotta ja sitten myydään huutokaupassa.

Vierailija
37/37 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden on pakko sillä muutenhan varastot täyttyisi polkupyöristä kun kukaan ei tule niitä noutamaan pois. Pelkästään Jyväskylässä poliisi poliisi kerää vuosittain talteen yli 500 hylättyä pyörää joita kukaan ei kaipaa. Noita säilytetään sen pari vuotta ja sitten myydään huutokaupassa.

Meepä itse myymään varastettua tavaraa, niin häkki heilahtaa ja ihan turha selitellä, että paikat on niin täynnä, että pakko myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme