Mitä ette koskaan osta joululahjaksi omille lapsillenne?
Esim. meillä ei osteta barbeja, leegoja eikä muita muovileluja juuri sen muovin takia.
Kommentit (37)
En osta hittilelluja, nää on yleensä ne kaikista pahimmat hermojen kiristäjät, limaa kakkaavat yksisarviset ja muuta sontaa...
Sitä pinkkiä dildo-flamingoa! Täysin perverssi lelu, jolla koitetaan tutustuttaa lapset jo seksinmaailmaan. Olen järkyttynyt, miten moni on ostanut sen värisevän dildolelun lahjaksi lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään mikä maksaa enemmän kuin 10 euroa.
Mistä saa polkupyörän alle 10€?
Varmaan pöllimällä naapurilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. 0€ on toki teknisesti alle 10€, mutta kyse oli kylläkin ostamisesta, ei varastamisesta.
Mä en osta vaatteita, pyyhkeitä ym., joita saa muutenkin. Sukulaisilta tulee niitäkin. Ei myöskään harrastustavaroita tms. arkista.
En osta alkoholia, huumeita, tupakkaa tai mitään päihteitä. En osta vaarallisia asioita, rihkamaa tai huonolaatuista krääsää. Vaatelahjoissa on vain laatumerkkejä, ei muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. 0€ on toki teknisesti alle 10€, mutta kyse oli kylläkin ostamisesta, ei varastamisesta.
Poliisihuutokaupasta ostanut kasvavalle lapselle polkupyörän useaan kertaan 5 eurolla. Eli ei se vaikeaa ole ja edullisesti saa kun ei poliisien kauppaamilla pyörillä ole juuri kysyntää.
Limaa tai limatehdasta. Enkä taikahiekkaa.
Nokkahuilut jää kauppaan tänäkin vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisihuutokaupasta ostanut kasvavalle lapselle polkupyörän useaan kertaan 5 eurolla. Eli ei se vaikeaa ole ja edullisesti saa kun ei poliisien kauppaamilla pyörillä ole juuri kysyntää.
Hassua, että poliisilla on oikeus myydä varastettua tavaraa.
Hyvä kysymys, koska olen lapseton 21v n. Mutta jos olisi lapsia, yrittäisin ajatella asiaa mahdollisimman Loogisesti miettien mitä olen jo ostanut ja mitä uutta voisin ostaa niin, että se täydentäisi jo olemassa olevia leluja
Helpoin esimerkki lienee se, että jos marraskuussa on saatu synttärilahjaksi leikkikeittö niin siihen voisi ostaa joululahjaksi sitten lisätäydennyksenä leikkiruokaa
Joulukoristeita, tonttupukuja tms. jouluaiheisia tavaroita. Itse asiassa niitä en osta kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden on pakko sillä muutenhan varastot täyttyisi polkupyöristä kun kukaan ei tule niitä noutamaan pois. Pelkästään Jyväskylässä poliisi poliisi kerää vuosittain talteen yli 500 hylättyä pyörää joita kukaan ei kaipaa. Noita säilytetään sen pari vuotta ja sitten myydään huutokaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden on pakko sillä muutenhan varastot täyttyisi polkupyöristä kun kukaan ei tule niitä noutamaan pois. Pelkästään Jyväskylässä poliisi poliisi kerää vuosittain talteen yli 500 hylättyä pyörää joita kukaan ei kaipaa. Noita säilytetään sen pari vuotta ja sitten myydään huutokaupassa.
Meepä itse myymään varastettua tavaraa, niin häkki heilahtaa ja ihan turha selitellä, että paikat on niin täynnä, että pakko myydä.
Eli ostelet pehmoleluja ja helistimiä?