Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen päättänyt etten enää koskaan

Vierailija
01.05.2014 |

ajattele saati puhu kenestäkään mitään pahaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä päätös :) ite koitin ja siitä mitää tullu...

Vierailija
2/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mä yritän kaikkeni onnistuakseni. Onpahan maailma mun osalta siten hieman parempi paikka. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno homma ja onnea yritykselle! tähänhän meidän kaikkien pitäisi pyrkiä, vaikka se ehkä "mahdotonta" loppujen lopuksi onkin:)

Vierailija
4/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ajatuksilleni mitään voi, mutta yritän kuitenkin ajatella positiivisesti ihmisistä. 

Se mitä suustani suollan on taas omassa vallassani, enkä minäkään halua toisista pahaa puhua.

Vierailija
5/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii i.. tuo ois hyvä kaikille

Vierailija
6/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kun tiedostaa aikeensa ennakkoon niin ei tarvitse katua.

Vierailija
7/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaa tosi paljon onnistumiseen minkälaisten ihmisten seurassa viettää aikaansa. Itse olen tehnyt saman päätöksen jo muutama vuosi sitten. Väsyin siihen kun minulla oli muutama ystävä joka juorusi aina muista ja puhui pahansuopaisesti. Huomasin että tämä sama ilkeä piirre tarttui minuun niin päätin tehdä asialle jotain. Aloin tietoisesti haalia ympärilleni uusia ystäviä, sellasia jotka vaikuttivat aidosti positiivisilta, iloisilta ihmisiltä ja jotka eivät puhuneet toisten asioista vaan keskittyivät puhumaan itsestään. Lyhyessä ajassa jo huomasin itsessäni muutoksen. Aloin voida henkisesti paremmin ja tunnen ihan että musta lähtee positiivista energiaa. :) Positiivinen ajattelu tuo positiivisuutta omaankin elämään! :)

Vierailija
8/8 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Totta turiset ja miten hyvä mieli itselle tulee, kun saa toisen hyvälle tuulelle. :) ap