Millaiset naiset ovat hipstereiden makuun?
Haluaisin saada oman hipsterin, ja itse olen nörtihkö.
Kommentit (11)
Varmaan ainakin toiset hipsterit. Toisaalta eihän sitä ikinä tiedä, ei tyylillä ole väliä jos "se oikea" sattuu eteen
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:26"]
Mun mielestä relevantimpi kysymys on "minkälainen nainen voisi ikinä kiinnostua hipsteristä?"
Miten kukaan voi ottaa tosissaan ihmistä, joka näyttää aina siltä kuin olisi menossa naamiaisiin?
[/quote]Väitätkö siis että itse nörtihkönä olen joku klassinen kaunotar, vai?
Kysymys on jokseenkin järjetön.. Kaikki hipsterit eivät ole samanlaisia.
Todella harvalla ihmisellä on oikeasti mies- tai naismaku, siis sellainen muotti johon ihmiset voivat mennä. Toki on näitä telkkarin deittiohjelmia joissa kerrotaan miten halutaan löytää x senttiä pitkä blondi, nämä ehdot kuitenkin katoavat usein aikuistumisen kynnyksellä. Useimmat hakeutuvat sellaisen ihmisen seuraan jossa he voivat olla oma itsensä, sitä ei voi teeskennellä ja esittää ainakaan montaa vuotta.
Muusikot, muut luovaa työtä tekevät, iloiset, kauniit, sosiaaliset, älykkäät. Ainakin näitä on minun tuntemissani syvimmän ytimen hipsteriporukoissa. Luonne. älykkyys ja kulttuurin tuntemus ovat avainsanat. Ja hyvin pitkälle hoikkuus, ulkoisesti katsottuna. Hipstereille ominaista ovat pitkät parisuhteet ja he menevät aika nuorina naimisiin ja hankkivat lapsia.
Ihan samanlaiset kuin kaikkien muidenkin miesten makuun olevat naiset:
- ei ylipainoiset
- ei vittumaiset
- ei nalkuttavat
- ei lesbofeministit jne jne
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:34"]
Muusikot, muut luovaa työtä tekevät, iloiset, kauniit, sosiaaliset, älykkäät. Ainakin näitä on minun tuntemissani syvimmän ytimen hipsteriporukoissa. Luonne. älykkyys ja kulttuurin tuntemus ovat avainsanat. Ja hyvin pitkälle hoikkuus, ulkoisesti katsottuna. Hipstereille ominaista ovat pitkät parisuhteet ja he menevät aika nuorina naimisiin ja hankkivat lapsia.
[/quote]
Samaa mieltä kaikesta muusta paitsi tuosta viimeisestä. Monet hipsterit ovat akateemisia, ja akateemiset lisääntyvät usein päältä kolmikymppisinä tai ei ollenkaan. Omassa keskiluokkaisten, kulttuurista kiinnostuneiden nuorten aikuisten kaveripiirissäni ei ole kuin yksi alle 27-vuotias vanhempi.
t. hipsteri
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:28"]
Mun mielestä relevantimpi kysymys on "minkälainen nainen voisi ikinä kiinnostua hipsteristä?"
Miten kukaan voi ottaa tosissaan ihmistä, joka näyttää aina siltä kuin olisi menossa naamiaisiin?
[/quote]
Siis mitä sä nyt onnistuit rivien välistä tulkkaamaan :D voihan se olla, että olet kaunis. Mistä minä tiedän. Nörttiys ei ole minusta synoniimi rumuudelle, olen itsekin "nörtihkö" enkä koe itseäni rumaksi. Tunnen myös useita nörttinaisia työni puolesta ja kaikki ovat kauniita naisia.
Mutta viestini sinulle tulkittuna: Mun mielestä hipsterityyli näyttää naurettavan typerältä enkä ymmärrä miten kukaan voi ottaa sellaista ihmistä vakavasti joka on tosissaan pukeutunut pelleksi. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen ruma vai kaunis.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:39"]
[/quote]
Siis mitä sä nyt onnistuit rivien välistä tulkkaamaan :D voihan se olla, että olet kaunis. Mistä minä tiedän. Nörttiys ei ole minusta synoniimi rumuudelle, olen itsekin "nörtihkö" enkä koe itseäni rumaksi. Tunnen myös useita nörttinaisia työni puolesta ja kaikki ovat kauniita naisia.
Mutta viestini sinulle tulkittuna: Mun mielestä hipsterityyli näyttää naurettavan typerältä enkä ymmärrä miten kukaan voi ottaa sellaista ihmistä vakavasti joka on tosissaan pukeutunut pelleksi. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen ruma vai kaunis.
[/quote]Yritän tässä sanoa, että enpä itsekään ole sen näköinen, että jotkut pukuherrat minusta kiinnostuisi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:34"]
[/quote]
Samaa mieltä kaikesta muusta paitsi tuosta viimeisestä. Monet hipsterit ovat akateemisia, ja akateemiset lisääntyvät usein päältä kolmikymppisinä tai ei ollenkaan. Omassa keskiluokkaisten, kulttuurista kiinnostuneiden nuorten aikuisten kaveripiirissäni ei ole kuin yksi alle 27-vuotias vanhempi.
t. hipsteri
[/quote]Niin no, nuoruus on toki suhteellista. Minä pidän nuorina esimerkiksi Anssia ja Mariaa tai vaikkapa Iisaa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 09:39"]
[/quote]
[/quote]Yritän tässä sanoa, että enpä itsekään ole sen näköinen, että jotkut pukuherrat minusta kiinnostuisi.
[/quote]
No onpas sun maailmassa vähän miehiä, pukuherroja ja hipstereitä.