Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniväriset jouluvalot - hot or not?

Vierailija
11.12.2020 |

Mielestäni moniväriset pienet led-valot tuovat iloista tunnelmaa. Itse laitan minikuuseen, mutta ulos ainoastaan lämpimän valkoiset valot.
Ihmettelen vaan nykyistä moniväristen valojen väheksymistä tai niiden pitämistä "amerikan hömppänä" ja muuta vastaavaa.
Vielä muutamia vuosia sitten värivalot olivat ihan "hyväksyttyjä" ja sitäkin aiemmin jo lapsuudestani muistan yhden kauniin joulupuun asuinpaikkani keskustassa, jossa oli isot moniväriset hehkulamput. Mukava muisto menneestä!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not

Vierailija
2/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä mutta ei tule enää ostettua. Ei ole myytävänäkään missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja meillä onkin, vieläpä ulkona. Ei varmaan kaikki ohikulkijat tykkää, mutta omaksi iloksi ne olenkin laittanut.

Vierailija
4/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot!

Vierailija
5/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ja meillä onkin, vieläpä ulkona. Ei varmaan kaikki ohikulkijat tykkää, mutta omaksi iloksi ne olenkin laittanut.

Kiva kuulla että meitä on muitakin. Tärkeintä onkin että itse tykkää, eikä tarvitse mennä harmaan massan mukana.

Ap

Vierailija
6/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä mutta ei tule enää ostettua. Ei ole myytävänäkään missään.

Kyllä niitä löytyy. Jos ei niin sitten ulkomailta tilaamaan :D

Vierailija
7/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniväriset valot eivät ole koskaan olleet hot. Niitä löytyy jostain syystä yleensä, miten tämän nyt muotoilisi, ”alemmista tuloluokista”.

Vierailija
8/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluokkaisilla on parempi maku. Joulukuusessa aidot kynttilät ja wanhan ajan koristeet. 

Vierailija
9/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, minä en tykkää ollenkaan.

Vierailija
10/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on led poro ja muita eläimiä pihalla. Ihailevia katseita saadaan joka päivä.

Vierailija
11/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää itselläni mutta naapurin on kyllä ihan nätit. Hän pitääkin niitä ikkunoissaan vuoden ympäri.

Vierailija
12/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei haittaa moniväriset ledit, eikä yksiväriset, eikä figuurit yms. Mutta en tykkää välkkyvistä valoista, koen ne jotenkin häiritsevänä.

Vierailija
13/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti HOT!

Vierailija
14/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri valittaa jos on valot ennen joulukuuta päällä. Samoin ne pitäisi kuulemma sammuttaa heti aaton jälkeen. Olen tykännyt hillityistä lämpimän valkoisen sävyisistä valoista, mutta kun noista nykyisistä valosarjoista aika jättää, aion ostaa sinistä, vihreää ja punaista valoköyttä, moniväriset välkkyvät valot sekä muutaman poron ja muun valoelikon ihan vaan naapurin iloksi ja pistää valoshown pystyyn jo lokakuussa.

Vierailija
15/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kivat. Lapsilla on jokaisella omassa huoneessaan mutta ulos ja muualle sisälle laitoin perinteiset kirkkaat. Jotenkin vähän rauhattomat ne värilliset.

Vierailija
16/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on värikkäät välkkyvalot. Näkyvät meille keittiön ikkunasta. Häiritsevät kun syödään . Vilkkuvat valot on karseat. Minun mielestä.

Vierailija
17/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei välky liikaa. Vaaleat (värittömät) LED-valot voi olla kauniit jos hiljakseen välkkyvät. Valojahan on moneen lähtöön nykyään.

Vierailija
18/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kanssa vaikea ymmärtää välkkyviä värivaloja. En tajua miten ne voi olla kenenkään mielestä kivat.

Vierailija
19/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ihan kivoja, niissä on jotenkin sellaista lapsuuden joulujen tunnelmaa. Mutta ehkä enemmän tykkään värittömistä, sellaisista lämpimän värisistä, en niistä kamalan valkoisena hohtavista niinkään.  

Vierailija
20/54 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on kanssa vaikea ymmärtää välkkyviä värivaloja. En tajua miten ne voi olla kenenkään mielestä kivat.

Välkkyvät ylipäätään, värikkäät tai värittömät. Ei iske.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä