oon niin onnellinen että löysin av:n!!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:01"]
Minulla on vielä niin pitkä matka normaalipainoon, että voin edes täällä keskustella muiden kanssa. Mieheni sanoi, että ylipainoisia naisia pidetään mielenterveysongelmaisina. Minä olen koko ajan lapsen syntymän jälkeen ollut enemmän tai vähemmän kaukana normaalipainosta enkä ilkeä lähteä muiden joukkoon ennen kuin olen normaali ja minun oletetaan olevan normaali. En halua lapseni häpeävän äitiään.
Muutimme tänne uudelle paikkakunnalle miehen työn perässä kun olin raskaana enkä tunne täältä ketään. Sen vuoksi kaipaan välillä juttuseuraa. Kotipaikkakunnan kavereille ei ole tullut lasta ja he eivät oikein ymmärrä nykyistä elämääni raskausarpineen ja lisäkiloineen.
[/quote]
Miehesi ei kuulosta kovin kivalta.
Ystävyys ei ole painosta kiinni. Lähde paikkakuntasi perhe- tai äitikerhoihin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 18:01"]
Minulla on vielä niin pitkä matka normaalipainoon, että voin edes täällä keskustella muiden kanssa. Mieheni sanoi, että ylipainoisia naisia pidetään mielenterveysongelmaisina. Minä olen koko ajan lapsen syntymän jälkeen ollut enemmän tai vähemmän kaukana normaalipainosta enkä ilkeä lähteä muiden joukkoon ennen kuin olen normaali ja minun oletetaan olevan normaali. En halua lapseni häpeävän äitiään.
Muutimme tänne uudelle paikkakunnalle miehen työn perässä kun olin raskaana enkä tunne täältä ketään. Sen vuoksi kaipaan välillä juttuseuraa. Kotipaikkakunnan kavereille ei ole tullut lasta ja he eivät oikein ymmärrä nykyistä elämääni raskausarpineen ja lisäkiloineen.
[/quote]
Miehesi ei kuulosta kovin kivalta.
[/quote]
Kuulostaa sellaiselta mustasukkaiselta tyypiltä joka on ottanut vaimonsa painon hallintakeinokseen. Kivannäköinen vaimo voi kelvata kilojensa kera muillekin miehille. Kotoa ne muut eivät naista näe eivätkä hae.
Tää on vaan niin parhautta. Aika menee kivasti palstaillen.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:50"]
Minä myös. Luulin olevani ainoa ihminen maan päällä joka ei ole ihan normaali. Tulin kotiin <3
[/quote]
Näyttäis, että joillakin misseillä on jopa silikonit.
Minä myös. Luulin olevani ainoa ihminen maan päällä joka ei ole ihan normaali. Tulin kotiin <3
Et tule kauan olemaan onnellinen. Tuntuuhan ne ensimmäiset annokset siltä, kuin lentäisi ilmassa, ja on niin hauskaa ettei mitään rajaa... mutta kelaa muutama kuukausi eteenpäin niin tutiset kaupanjonossa vieroitusoireissa ja juokset kotona ensimmäiseksi tietokoneelle (laittamatta edes ostoksia jääkaappiin) ja vihaat itseäsi kun ratkesit taas. Lupaat hiljaa mielessäsi, että huomenna, huomenna lopetat vihdoinkin palstailun. Mutta huomenna ratkeat taas...