Naisten elämä on paljon helpompaa kuin miesten.
Naisten ei tarvi käydä armeijaa. Naiset kärsivät vähemmän työttömyydestä. Naisen on helpompi päästä työhaastatteluun. Naisen on helpompi saada vuokra-asunto. Naisen on helpompi saada kumppani ja seksiä. Naisen on helpompi saada lasten huoltajuus erotilanteissa. Yksinelävän naisen on helpompaa saada lapsi. Naisille auotaan ovia. Autoilijat pysähtyvät suojatien eteen herkemmin, jos nainen on ylittämässä tietä. Naisen on helpompi saada kyyti liftaamalla. Naiset saavat väkivaltarikoksista pienempiä tuomioita.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:39"]
Ok, vaihdetaan osia. Synnytät lapset, hoidat ne pääosin. Käyt töissä (kun niitä niin helposti löytyy) ja samalla hoidat kotityöt siinä sivussa. Miellyttäksesi minua hoidat kuntoasi ja ulkonäköäsi muutenkin - toki hommaat lapsille hoitoa siksi aikaa kuntosalin lapsiparkista tms., jotta mä voin keskittyä minua kiinnostaviin asioihin. Kun hermostut asioiden tilaan, otat koko postin itsellesi ja mä voin viettää iloisia päiviä uusioneitinä. Mitä nyt tietty kiukuttelen elatusmaksuista ja perun lasten tapaamisia mieleni mukaan...
Tuohon on turha vedota, koska lasten hankkiminen on täysin vapaaehtoista. Samoin myös suhteessa oleminen. Yksin asuvat miehet tekevät kotitöitä ihan siinä missä naisetkin. Naisen ei myöskään tarvi huolehtia ulkonäöstään kiitos näiden erilaisten kauneusihanteiden. Nainen saa näyttää miltä vain ja sitä voidaan silti sanoa kauniiksi. Ja muutenkin tuon perinteisen kauneusihanteen saavuttaminen on naiselle todella helppoa: Täytyy vain olla syömättä liikaa. Jos mies haluaa näyttää komealta, niin sen täytyy käydä monta vuotta kuntosalilla ja syödä steroideja.
Lisäksi miehen pitää olla pitkä ja olla synnynnäisesti komea. Kaljuuntuakkaan ei saa että täyttäisi ulkonäkökriteerit
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:39"]
Ok, vaihdetaan osia. Synnytät lapset, hoidat ne pääosin. Käyt töissä (kun niitä niin helposti löytyy) ja samalla hoidat kotityöt siinä sivussa. Miellyttäksesi minua hoidat kuntoasi ja ulkonäköäsi muutenkin - toki hommaat lapsille hoitoa siksi aikaa kuntosalin lapsiparkista tms., jotta mä voin keskittyä minua kiinnostaviin asioihin. Kun hermostut asioiden tilaan, otat koko postin itsellesi ja mä voin viettää iloisia päiviä uusioneitinä. Mitä nyt tietty kiukuttelen elatusmaksuista ja perun lasten tapaamisia mieleni mukaan...
Tuohon on turha vedota, koska lasten hankkiminen on täysin vapaaehtoista. Samoin myös suhteessa oleminen. Yksin asuvat miehet tekevät kotitöitä ihan siinä missä naisetkin. Naisen ei myöskään tarvi huolehtia ulkonäöstään kiitos näiden erilaisten kauneusihanteiden. Nainen saa näyttää miltä vain ja sitä voidaan silti sanoa kauniiksi. Ja muutenkin tuon perinteisen kauneusihanteen saavuttaminen on naiselle todella helppoa: Täytyy vain olla syömättä liikaa. Jos mies haluaa näyttää komealta, niin sen täytyy käydä monta vuotta kuntosalilla ja syödä steroideja.
No sittenhän myös miesten on turha vedota huoltajuusjuttuihin ja parisuhteen ja seksin saamiseen, koska sekä lasten hankkiminen että suhteessa oleminen on vapaaehtoista! Jännä ettet aloittajalle tästä alkanut kuitenkaan urputtamaan...
Naisten ei edes tarvii käydä kakalla.
Hohhoijaa, nainen saa helpommin vuokra-asunnon. No tämäkin on tietysti naisten syy. Mitä maksavat vuokransa ja pitävät kämpän kunnossa eivätkä vietä rymyjuhlia. Miksi naiset ovat näin kataliaaaaaaaaaaaaauliuliuliuli.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten teko ja kumppanin hankkiminen on täysin vapaaehtoista.
Kannattaa opettaa ajattelemaan vähän laajemmin. Koko ihmiskuntaa ei olisi ilman lasten hankkimista, se siitä vapaaehtoisuudesta. Nytkin naisia syyllistetään matalasta syntyvyydestä.
No jaa. Naisilla on kaksoistaakka. Naiset kuuntelevat syytöksiä loisimisesta vaikka he ovat nykyään palkkatyössä sekä tekevät kotitaloustöitä. Syyllistääkö kukaan syrjäytyviä miehiä sukupuolitetusti loisimisesta? Ei, koska he ovat miehiä. Tämä aihe riippuu ihan näkökulmasta.
Mies on täysin vapaa harrastamaan seksiä, miehille on miljardirahan seksibisnes jota naiset tekevät heille täysin vapaaehtoisesti miesten sylkiessä päälle. Miehet saavat pettää ja se on yhteiskunnallisesti hyväksytympää. Miehillä on oikeus omaan kehoonsa ja seksuaalisuuteensa. Miehillä on oikeus ilmaista seksuaalisuuttaan julkisissa tiloissa aggressiivisestikin. Nainen joutuu kestämään ahdistelua, seksualistointia ja esineellistämistä. Miestä pidetään ihmisenä jota kuunnellaan. Miehen hormonitoimintaa ei demonisoida. Maskuliinisia piirteitä arvostetaan kaikkialla ja miehet saavat kunnian Nikola Teslan ja Einsteinin töistä koska kuuluvat samaan sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa päättää syntymättömän lapsen kohtalon yksin. Nainen saa hirveät tipit palvelualalla. Naista ei saa ympärileikata. Naisten päivä. Hyökkäys miehen alapäätä kohtaan on vitsi; naisen todella hävytön teko. Nainen on 'kauniimpi sukupuoli' mutta mies ei 'komeampi sukupuoli'. Nainen on 'parempi puolisko' eikä mies. Kuollutta nuorta naista surraan enemmän kuin miestä. Naisten on helpompi päästä poliisiksi ja merivartijaksi. Naisyrittäjätuki. Naisen ei tarvitse paljastaa koko ylävartaloaan arvosteltavaksi. Nainen saa käydä miesten vessassa ja pukuhuoneessa. Tyttö pääsee au pairiksi. Vieraasta miehestä ajatellaan pahaa; naisesta hyvää. Mies ei saa vapaaehtoistöitä yhtä hyvin kuin nainen.
-Mies 29v-Minkä takia naistenpäivä on joillekin miehille niin iso asia? Minulle koko päivä ei merkitse mitään, en odota saavani huomionosoituksia ko. päivänä, en muuten edes tiedä milloin se on. Minun puolestani se päivä voidaan muuttaa miestenpäiväksi.
N29
Ja kaiken lisäksi on olemassa myös miestenpäivä. Marraskuussa muistaakseni. Silti naistenpäivä on jotenkin miehiltä muka pois. 😉😂
Yhyyy yhyyy buhuuu buhuuu bu huuu hu hu huuuu
Jotkut asiat elämässä ovat naisille helpompia, toiset miehille. Näin on ollut aina, vaikka toki ajat ovat muuttuneet ja nykyään naisilla on kaiken kaikkiaan helpompaa kuin heillä oli ennen ja miehillä ehkä vaikeampaa. Naiset olivat ennen täysin alistetussa asemassa miehiin nähden, joten tasa-arvoisempaan suuntaan on menty, ehkä liikakin, niin että joissain asioissa miehillä on nykyään vaikeampaa. Paljon on vielä tehtävää ja myös miesten vaikeuksiin ja epätasa-arvoon nykyaikana pitää kiinnittää huomiota.
Itse halusin lapsena olla poika, koska tajusin, että historiallisesti miehet on aina otettu vakavammin ja he ovat olleet vapaampia kuin naiset. Vaikka naiset periaatteessa ja lain puolesta ovat nykyään ihan yhtä vapaita kuin miehet, yhteiskunnassa elää vielä suht vahvana tiettyjä asenteita naisten käyttäytymistä, ulkonäköä, älykkyyttä, seksuaalisuutta yms. kohtaan. Koen, että jopa alitajuisesti noudatan näitä asenteita, vaikka en koe niitä omakseni, ja vaikka haluaisin tietyissä tilanteissa käyttäytyä kuten mies, en uskalla tai kehtaa. Olen ajatellut asiaa paljon ja uskon, että miehet kokevat samoja sukupuolirooleihin perustuvia ristiriitoja ja epävarmuuksia esim. tunteiden näyttämisen ja jakamisen, ulkonäköön panostamisen, vanhemmuuden yms. kanssa. Miehille ei edelleenkään ole yhteiskunnalisesti täysin hyväksyttävää olla tunteellinen, heikko, tarvitseva tai turhamainen.
Minusta ideaalitilanne olisi, että voisimme kaikki olla ennen kaikkea ihmisiä, sukupuolesta riipumatta ja jättää menneisyyteen lähes kaikki sukupuoliin liittyvät roolit ja normit. Tietysti naisilla on aina kuukautiset ja he synnyttävät, miehet taas ovat luonnostaan vahvempia ja hormonien takia aggressiivisempia. Yksilöiden välillä on silti paljon vaihtelevuutta ja toivon maailmaa, jossa kaikki voisivat olla enemmän yksilöitä ja vähemmän oman sukupuolensa edustajia. Uskon, että siihen suuntaan ollaan menossa ja itse yritän elää niin. Päästää irti niistä alitajuisista naisen malleista, joihin olen kasvanut ja elää elämääni sukupuolestani riippumatta.
-N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita teiltä miehet on jäänyt kokematta tai saavuttamatta sen takia, ettette ole naisia, jos nyt ei biologisia faktoja (synnytys, kuukautiset) oteta huomioon?
Lapset on jäänyt saamatta ja parisuhdetta on ollut erittäin vaikea saavuttaa ja en ole sitä onnistunut pitämään.
Ja siis pelkästään naiseksi syntyminenkö mielestäsi takaa sen, että saa lapsia ja löytää helposti pysyvän parisuhteen? Minkä ikäinen olet muuten? Aika iäkäs ilmeisesti, kun tiedät ettet enää lapsia pystyisi siittämään?
T: tahtomattaan lapseton ja sinkku nainen, 44v
Onko ap joku reppureissaaja vai mistä toi liftaus päätyi listaan? Tiedoksi vaan, että liftaava nainen myös raiskataan ja tapetaan todennäköisemmin kuin liftaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita teiltä miehet on jäänyt kokematta tai saavuttamatta sen takia, ettette ole naisia, jos nyt ei biologisia faktoja (synnytys, kuukautiset) oteta huomioon?
Lapset on jäänyt saamatta ja parisuhdetta on ollut erittäin vaikea saavuttaa ja en ole sitä onnistunut pitämään.
Ja siis pelkästään naiseksi syntyminenkö mielestäsi takaa sen, että saa lapsia ja löytää helposti pysyvän parisuhteen? Minkä ikäinen olet muuten? Aika iäkäs ilmeisesti, kun tiedät ettet enää lapsia pystyisi siittämään?
T: tahtomattaan lapseton ja sinkku nainen, 44v
Tuo on jännä juttu, kun palstamiehet luulevat parisuhteen saamisen olevan yhtä helppoa naisille kuin maitopurkin ostaminen.
t. tahtomattaan lapseton ja sinkku nainen, 29v.
Vierailija kirjoitti:
En ole päässyt harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
T. aiempi 29 v. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
T. aiempi 29 v. nainen
Oletko yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
T. aiempi 29 v. nainen
Oletko yrittänyt?
Millä tavalla? Varatuilta miehiltä saisin kyllä, niitä pyörii jaloissa riesaksi asti mutta sinkkumiehille olen ilmaa. Ne ei katso edes kohti jos yritän jutella. Varatulle (ja perheelliselle) miehelle ei tarvitse kuin heittää ystävällinen hymy ja ne kuvittelee, että tarkoitan sillä jotain. Mieluummin olen loppuikäni neitsyt kuin kosken varattuun.
Minä en aio hankkia lapsia, ja kuukautiset ovat minulla todella helpot ja tulevat 3-4 kertaa vuodessa. Mitäs rankkaa minulla siis pitäisi vielä olla? Ei synnytystä, ei raskautta, ei kuukautisten kärsimystä eikä äitiyttä. :)
N26
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio hankkia lapsia, ja kuukautiset ovat minulla todella helpot ja tulevat 3-4 kertaa vuodessa. Mitäs rankkaa minulla siis pitäisi vielä olla? Ei synnytystä, ei raskautta, ei kuukautisten kärsimystä eikä äitiyttä. :)
N26
Olet onnekas. Joidenkin kuukautiset voivat olla yhtä helvettiä, esim. minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
T. aiempi 29 v. nainen
Oletko yrittänyt?
Millä tavalla? Varatuilta miehiltä saisin kyllä, niitä pyörii jaloissa riesaksi asti mutta sinkkumiehille olen ilmaa. Ne ei katso edes kohti jos yritän jutella. Varatulle (ja perheelliselle) miehelle ei tarvitse kuin heittää ystävällinen hymy ja ne kuvittelee, että tarkoitan sillä jotain. Mieluummin olen loppuikäni neitsyt kuin kosken varattuun.
Oletko ollut missään esillä? Nettideitissä? Vaikea uskoa, että vain varatut olisi sinusta kiinnostuneet, eikä sinkkumiehet ollenkaan.