Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten elämä on paljon helpompaa kuin miesten.

Vierailija
30.04.2014 |

Naisten ei tarvi käydä armeijaa. Naiset kärsivät vähemmän työttömyydestä. Naisen on helpompi päästä työhaastatteluun. Naisen on helpompi saada vuokra-asunto. Naisen on helpompi saada kumppani ja seksiä. Naisen on helpompi saada lasten huoltajuus erotilanteissa. Yksinelävän naisen on helpompaa saada lapsi. Naisille auotaan ovia. Autoilijat pysähtyvät suojatien eteen herkemmin, jos nainen on ylittämässä tietä. Naisen on helpompi saada kyyti liftaamalla. Naiset saavat väkivaltarikoksista pienempiä tuomioita.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:56"]

Naisethan ei edes piereskele saatikaan käy kakkosella!

[/quote]

Mutta nainen saa kakkoseen.

[/quote]

You win.

Vierailija
22/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:05"]

Naisen elämä on helppoa jos olet kaunis. Toisaalta taas naisille luodaan hirveitä ulkonäköpaineita. Mies saa vanheta ihan rauhassa. Mies saa elää ja olla just niin kuin haluaa, naisen pitää olla hillitty. Naisethan ei edes piereskele saatikaan käy kakkosella! Pidättelepä itse koko ikäsi.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Onko kauniin naisen elämä helppoa silloin kun muut ovat kateellisia? ja miten sinä määrittelet "kauniin" tarkoittaako se sinulle esim. mallin mittoja ja kiloa pakkelia naamaan vai mitä? miehillä on paljon helpompaa kaikella tavalla, tarvitsee käydä vain armeija/intti eikä tarvitse kärsiä kivuliaista kuukautisista tai synnyttämisestä. Miehelle ei kukaan huutele koskas hankit lapsia mies saa itse päättää haluaako lapsia vai ei, itse en ainakaan tunne yhtäkään tapausta jossa mieheltä olisi kysytty lapsien hankkimisista kun sen sijaan naisilta kyllä kysellään koska hankit lapsia tai tuleeko perheenlisäystä jne. Jos mies haluaa olla lapseton sitä ei ihmetellä yhtä paljon kun jos nainen haluaa olla lapseton nainen voi saada jopa pilkkaa osakseen. Miehet löytävät helposti kavereita eikä miesporukoissa katsota niin paljoa ulkonäköä kuin naisten ystäväjoukoissa perusnätit hakeutuvat toistensa seuraan kun kaunottaria ja lihavia syrjitään naisten piireissä.

[/quote]

Ei jokainen mies voi valita haluaako lapsia vai ei. On paljon miehiä, jotka eivät koskaan saa naista ja siten jää ne lapsetkin saamatta. Naisilla tällaista ongelmaa ei ole, vaan kumppani löytyy jokaiselle aina ja sitten on keinosiemennykset vielä siihen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Suurin osa naisista ei pääse koskaan ampumaan edes rynkyllä, puhumattakaan järeämmistä aseista

-Lisäksi olen aina miettinyt, että olisi helvetin outoa jos ei yskinkertaisesti jaksaisi kantaa esim. pesukonetta, ei vaan pystyis vaikka kuinka koittaisi 

:D

Vierailija
24/75 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:39"]

Ok, vaihdetaan osia. Synnytät lapset, hoidat ne pääosin. Käyt töissä (kun niitä niin helposti löytyy) ja samalla hoidat kotityöt siinä sivussa. Miellyttäksesi minua hoidat kuntoasi ja ulkonäköäsi muutenkin - toki hommaat lapsille hoitoa siksi aikaa kuntosalin lapsiparkista tms., jotta mä voin keskittyä minua kiinnostaviin asioihin. Kun hermostut asioiden tilaan, otat koko postin itsellesi ja mä voin viettää iloisia päiviä uusioneitinä. Mitä nyt tietty kiukuttelen elatusmaksuista ja perun lasten tapaamisia mieleni mukaan...

[/quote]

Tuohon on turha vedota, koska lasten hankkiminen on täysin vapaaehtoista. Samoin myös suhteessa oleminen. Yksin asuvat miehet tekevät kotitöitä ihan siinä missä naisetkin. Naisen ei myöskään tarvi huolehtia ulkonäöstään kiitos näiden erilaisten kauneusihanteiden. Nainen saa näyttää miltä vain ja sitä voidaan silti sanoa kauniiksi. Ja muutenkin tuon perinteisen kauneusihanteen saavuttaminen on naiselle todella helppoa: Täytyy vain olla syömättä liikaa. Jos mies haluaa näyttää komealta, niin sen täytyy käydä monta vuotta kuntosalilla ja syödä steroideja.

[/quote]

Oletko itse syömättä liikaa? Minkä ikäinen olet? On helppoa olla syömättää liikaa kun on alle 35... sen jälkeen alkaa lihoa.

[/quote]Joo just näin sen käy. Ping, mittariin tuli 35 ja läskistyminen alkaa. Se on kohtalo, eikä sille voi yhtäääään mitään. Kaikki vanhukset on ihan hirveitä laardiperseitä. Ihan sama mitä teet, käyt jumpissa ja syöt "terveellisesti". Siihen kolmevitosen pieneen mieleen ei vaan mahdu, että ihmiskroppa kestää kaikenlaista sontaa, niinkutsuttua ruokaa, aika pitkään. Kunnes kroppa tekee stopin, ja siitä se lihominen alkaa. On se vaan helpompaa selittää kaikki iällä, kun kaikki muutkin lihoo iän myötä. Ei tarvii ite ajatella, menee vaan massan mukana. Jos joskus joku tällainen kohtaloonsa alistunut ylipainoinen voisi selittää, että miten on mahdollista, että joku ruokavalionsa järkeväksi korjannut yli kolmevitonen pysyy normaalipainossa ilman sitä autuaaksitekevää liikuntaa ja hiton kallista salikorttia (Kun oon köyhä, eikä oo varaa käydä salilla ja kun ei mies vahdi lapsia etten pääse edes lenkille ja byhyy). Vai onko se liian vaivalloista ottaa ihan itse selvää millaista ravintoa mitä juuri sinun kroppasi tarvitsee. Jos ihminen lihoo täytettyään 35, jotain niissä aikaisemmissa syömisissä on pahasti pielessä. Ei lihominen ole mikään automaatio, voit itse tehdä sille jotain. 

Vierailija
25/75 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oikeesti haluu olla nainen.

Vierailija
26/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin syntynyt ennemmin naiseksi. Jos Suomalaista nyky-yhteiskuntaa ja sen aivan viime vuosikymmenien kehitystä katsoo niin ei voi välttyä huomaatta siltä tosia-asialta, että naisten tilanne on kohentunut huomattavasti ja miesten sen sijaan huonontunut samaan aikaan merkittävästi (esim. valtaisi teollisuuden rakennemuutos ja sama Nokian ja Microsoftin kanssa). Mies ilman työtä ei koe olevansa edes mies.

Lisääntymiskykyisen naisen uhkia ovat Suomessa lähinnä kaiken maailman Cosmopolitanit, Reginat ja ehkä muutamat maahanamuuttajat pimeillä kujilla. Jos nainen järkeilisi hiukankin saisi hän ihan hyvän ja vakaan elämän itselleen ja tulevalle perheelleen. Jos tämä "ihan ja vakaan" kalskahti korviinne niin olette juuri joutuneet (muun muassa) edellä mainittujen romantisointimedioiden uhreiksi. Monet "hyvät" miehet - kehen ihastutte opittujen tapojenne mukaan eivät arvosta teitä lopulta koska heillä riittää loputtomiin kysyntää (he ovat oppineet tähän). Kiitos tästä kapitalistien omistamien valtavien mediakoneistojen!

Kyllä olen pitkän suhteen jälkeen jätetty, lapseton, työtön, epätoivoinen ja katkeroitunut mies.

Elämä on miehelle taistelua kuin keski-ajalla - mikään ei ole muuttunut. Ainoastaan se, että silloin sai kuolla kunniakkaasti esim. taistelussa. Nyt mies joutuu taistelemaan kasvottomia kapitalisteja vastaan.

Vierailija
27/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:08"]

Naisethan ei edes piereskele saatikaan käy kakkosella!

Mutta nainen saa kakkoseen.

You win.

Olen nainen, saanut kakkoseen, en tykkää enkä anna sinne enää. Eipähän enää pierut karkaile niin helposti, kun kakkonen on kunnossa. Ja kyllä tuo syömisen kontrollointi koskee myös miehiä. Kaikki naiset eivät halua bodattua äijää, kuten esim. minä en halua sellaista ja useat muutkin ovat sanoneet, että bodarit on yäk. Ja läheisten miesten naisiin kohdistama väkivalta on yleisempää kuin toisin päin. Lisäksi miehet ovat yleensä fyysisesti vahvempia. Ite oon tullut pahoinpidellyksi kolmen miehen taholta: isäni ja kahden exäni. Kun mies vanhenee, häntä ei yleensä kutsuta vanhaksi haaskaksi eikä ikääntyvän miehen seksuaalisuutta yleensä pilkata niin paljon kuin ikääntyvän naisen.

Vierailija
28/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen mies +30 v. kirjoitti:

Kyllä olisin syntynyt ennemmin naiseksi. Jos Suomalaista nyky-yhteiskuntaa ja sen aivan viime vuosikymmenien kehitystä katsoo niin ei voi välttyä huomaatta siltä tosia-asialta, että naisten tilanne on kohentunut huomattavasti ja miesten sen sijaan huonontunut samaan aikaan merkittävästi (esim. valtaisi teollisuuden rakennemuutos ja sama Nokian ja Microsoftin kanssa). Mies ilman työtä ei koe olevansa edes mies.

Lisääntymiskykyisen naisen uhkia ovat Suomessa lähinnä kaiken maailman Cosmopolitanit, Reginat ja ehkä muutamat maahanamuuttajat pimeillä kujilla. Jos nainen järkeilisi hiukankin saisi hän ihan hyvän ja vakaan elämän itselleen ja tulevalle perheelleen. Jos tämä "ihan ja vakaan" kalskahti korviinne niin olette juuri joutuneet (muun muassa) edellä mainittujen romantisointimedioiden uhreiksi. Monet "hyvät" miehet - kehen ihastutte opittujen tapojenne mukaan eivät arvosta teitä lopulta koska heillä riittää loputtomiin kysyntää (he ovat oppineet tähän). Kiitos tästä kapitalistien omistamien valtavien mediakoneistojen!

Kyllä olen pitkän suhteen jälkeen jätetty, lapseton, työtön, epätoivoinen ja katkeroitunut mies.

Elämä on miehelle taistelua kuin keski-ajalla - mikään ei ole muuttunut. Ainoastaan se, että silloin sai kuolla kunniakkaasti esim. taistelussa. Nyt mies joutuu taistelemaan kasvottomia kapitalisteja vastaan.

Todellako "Suomalaista"? Akateeminen?

Vierailija
29/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa päättää syntymättömän lapsen kohtalon yksin. Nainen saa hirveät tipit palvelualalla. Naista ei saa ympärileikata. Naisten päivä. Hyökkäys miehen alapäätä kohtaan on vitsi; naisen todella hävytön teko. Nainen on 'kauniimpi sukupuoli' mutta mies ei 'komeampi sukupuoli'. Nainen on 'parempi puolisko' eikä mies. Kuollutta nuorta naista surraan enemmän kuin miestä. Naisten on helpompi päästä poliisiksi ja merivartijaksi. Naisyrittäjätuki. Naisen ei tarvitse paljastaa koko ylävartaloaan arvosteltavaksi. Nainen saa käydä miesten vessassa ja pukuhuoneessa. Tyttö pääsee au pairiksi. Vieraasta miehestä ajatellaan pahaa; naisesta hyvää. Mies ei saa vapaaehtoistöitä yhtä hyvin kuin nainen. 

-Mies 29v-

Minkä takia naistenpäivä on joillekin miehille niin iso asia? Minulle koko päivä ei merkitse mitään, en odota saavani huomionosoituksia ko. päivänä, en muuten edes tiedä milloin se on. Minun puolestani se päivä voidaan muuttaa miestenpäiväksi.

N29

Vierailija
30/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä onko tilanne helpompi sitten pk-seudulla mutta muualla tuntuu ainakin olevan ns. vapailla markkinoilla vaan lähinnä narisevia ja "rima huipussaan" olevia yh-muijia.

Vierailija
31/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, vaihdetaan osia. Synnytät lapset, hoidat ne pääosin. Käyt töissä (kun niitä niin helposti löytyy) ja samalla hoidat kotityöt siinä sivussa. Miellyttäksesi minua hoidat kuntoasi ja ulkonäköäsi muutenkin - toki hommaat lapsille hoitoa siksi aikaa kuntosalin lapsiparkista tms., jotta mä voin keskittyä minua kiinnostaviin asioihin. Kun hermostut asioiden tilaan, otat koko postin itsellesi ja mä voin viettää iloisia päiviä uusioneitinä. Mitä nyt tietty kiukuttelen elatusmaksuista ja perun lasten tapaamisia mieleni mukaan...

Lasten teko ja kumppanin hankkiminen on täysin vapaaehtoista.

Vierailija
32/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on helpompi saada kumppani?

Häh? Kenen kanssa ne naiset seurustelee vai tarkoittaako ap että naisissa olisi enemmän homoseksuaaleja?

Vierailija
33/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä aina huvittavaa miehenä huomata, että millaista on ylittää suojateitä yksin verrattuna siihen, kun ylittää sitä naisen kanssa. Tämä liikennekäyttäytyminen ei tietenkään iso vääryys ole, enkä mielestäni mitenkään kärsi miehenä olosta, paitsi helpon seksin puutteesta tietenkin.

Vierailija
34/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Kenen kanssa ne naiset seurustelee vai tarkoittaako ap että naisissa olisi enemmän homoseksuaaleja?

Naiset seurustelevat niiden miesten kanssa, joille on helppoa saada kumppani. Seurustelusuhteet eivät ole ikuisia, joten sitten kun seurustelumies lähtee yhdestä suhteesta pois, niin hän alkaa seurustella jonkun toisen naisen kanssa. Samalla aikaa vaikeasti pariutuva mies ei ole edes halannut yhtäkään sinkkunaista.

Vierailija
35/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa että naisten tai miesten elämä olisi helpompaa, se on ihan yksilöstä kiinni millaista henkilön elämä on, ei siihen sukupuoli vaikuta.

Vierailija
36/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja elän erittäin helppoa elämää <3 lapsia en aio tehdä :)

Vierailija
37/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tai miehet on aika laaja käsite. Aika paljon löytyy erilaisia naisia ja miehiä hyvin erilaisista elämäntilanteista, hassua määritellä pelkän sukupuolen perusteella kenen elämä on helppoa ja kenen vaikeaa :D

Vierailija
38/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisten ja miesten elämä on ihan yhtä helppoa ainakin täällä Suomessa. Että ei ole siitä kiinni, muista asioista riippuu se elämän vaikeus tai helppous. Elämä on täynnä valintoja.

Vierailija
39/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä, koska miehiä on määrällisesti enemmän. Joten vaikka aina yksi mies saisi naisen samalla kun nainen pariutuu, silti useampi mies jää ilman naista.

Vierailija
40/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asioita teiltä miehet on jäänyt kokematta tai saavuttamatta sen takia, ettette ole naisia, jos nyt ei biologisia faktoja (synnytys, kuukautiset) oteta huomioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi