Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oikein mielissäni kun lapseni isällä menee huonosti

Vierailija
30.04.2014 |

Tulin jätetyksi toisen naisen takia. Lapsetkin jäi. Mies on viinaan menevä, vaikka on yrittänytkin harrastustaan rajoittaa huonolla menestyksellä meidän yhdessäolon aikana.

Sairastuin alkoholismiin lähestulkoon itsekin. Onneksi mies jätti ja lähti! Ei ahdista enää, eikä yhtäkään pulloa enää kotiimme tule. Hän löysi itselleen kaltaisensa litrahuulen, ja muuttivat yhteenkin lähes samantien. Nyt ne kaksi provosoivat toisiaan dokaamaan oikein kunnolla, selviä päiviä tuskin tulee - mitä nyt töissä joutuu joskus käymään.

Saan nautintoa kun ajattelen miten mies hukkaa elämänsä pullon kanssa ja seuraa juopon huithapeli isänsä jalanjälkiä. Saa kärsiä saatanallisia krapuloita ja tyhmentää itseään lisää räkäkuppiloissa. Äijä oli niin ilkeä kusipää mulle, että mitään sääliä en tunne. Olen niin iloinen, kun kuulen heidän ryyppypäivistään. Nyt on vielä kesä tulossa, pitkät kesälomat, kuumat terassit ja villeät oluttörppöset. Ihanaa! Saavat kokea monet liskojen yöt yhdessä sillä aikaa kun itse elän lasten kanssa selvää ja aktiivista elämää. 

Ukko kostaa puolestani itse itselleen. Saatanan juoppo. Yäk, ei viinanjuojaa enää ikinä tähän kämppään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Ei ole kiva lapselle jos toisella vanhemmalla menee huonosti. 

Vierailija
2/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 17:53"]

Oletko ihan syntynyt tuollaiseksi ihmispaskaksi vai pitikö harjoitella oikein kovasti?

Kyseessä on sentään lapsesi isä...

[/quote]

Sääliäkö se mulkero kaipaa sitten, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullistahan se on ettet näytä ajattelevan lastesi parasta, isä on aina isä.

Vierailija
4/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ihmiset inhimillisiä toisillenne. Meillä on vain yksi elämä ja katkeruus tuhoaa sen totaalisesti.

Vierailija
5/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toisaalta vahingonilosi, mutta toisaalta on surullista, että lasten isä viettää tuollaista elämää erityisesti lastenne kannalta. Minkäikäisiä lapsenne  ovat? Tapaavatko isäänsä? Itse olen reilu kuukausi sitten muuttanut kahden tyttäreni kanssa erilleen miehestäni juuri hänen alkoholiongelmiensa ja siitä aiheutuvan muuttuneen luonteen vuoksi. Jatkuvaa huolta on lasten tapaamisista, että miten menee. Alkaako iltaisin ottamaan oluita. Työnsä hoitaa ongelmitta, mutta illat ja erityisesti viikonloppuillat ovat aina olleet kännäystä. Vaikka on luvannut, ettei mitään ota kun lapset ovat isällään. Olen käynyt usein tarkistamassa asiaa niinä harvoina iltoina, jolloin lapset jäävät yöksi isälleen. Itse ainakin toivon, ettei mieheni melämä jo lastenkaan takia lähtisi kokonaan sivuraiteelle alkon käytön suhteen, koska sehän tarkoittaisi, etteivät lapset enää voisi tavata isäänsä. 

Vierailija
6/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niille juopoille käy, että perhe on vankila, ja vapaus koittaa ulkopuolella. Kunnes viina nielaisee kokonaan.

Vierailija
7/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
8/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin on käymässä munkin tulevalle exälle.Uusi viinaan menevä eukko jo löytynyt ja nyt se ilmeisesti on sitä onnea ja auvoa mitä minä tai lapset emme hänelle tarjonneet.Ei ne kyllä yhdessä muuta ole tehneetkään kun ryypänneet että siinä sitä on pohjaa suhteelle kerrakseen,vitun luuseripaskat.

Vierailija
9/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan syntynyt tuollaiseksi ihmispaskaksi vai pitikö harjoitella oikein kovasti?

Kyseessä on sentään lapsesi isä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi