En haluu siivoojaks!!
Siis vittu mä en käsitä.. oon ollu 3 vuotta työttömänä valmistumisen jälkeen, ja työkkäri tarjoo vaa siivousta, vaikka oon sanonu et mitä tahansa muuta kun toisten paskojen jynssäystä.. Hyi hele. Mutta ei, ne ei vaan tajua. Olis tosi nolop joutua siivoojaks. Meen vaikka kauppaan, johki vastaanottotiskille, ihan mitä muuta. Sori, vituttaa.
Kommentit (36)
Ap, tiesitkö että työssäoleva työllistyy helpommin kuin työtön? Jos mikään muu ei motivoi, niin ainakin se. Eikä merkonomi ole (ainakaan mun mielestä) mikään erikoinen titteli. Samanlaisia merkonomeja siellä siwan kassallakin on töissä.
Voisit myös jatkokouluttaa itseäsi. Jos pää kestää lukemaan liiketaloutta, niin miksi et lähde? Opiskelu nyt ei ainakaan ole noloa. Ja mikä parempi, sinulle käy yhtä hyvin, kuin muillekkin korkeakoulutetuille: Eivät kelpaa edes siivoamaan, koska ovat ylikoulutettuja siihen hommaan.
Voidaanko tästäkin ketjusta päätellä että suurin osa on jotain lampaita jotka äänestävät kokkareita ja elävät velkataloudessa? Pakko painaa duunia kun jo kotoa opetettiin että se on minun osani tässä karussa maailmassa? Kyllä on työ hieman liian suuressa osassa monen elämää. Ja kyllä, maailma pyörii huomennakin, riippumatta siitä meneekö kukaan orjailemaan vai ei.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:16"]
Voidaanko tästäkin ketjusta päätellä että suurin osa on jotain lampaita jotka äänestävät kokkareita ja elävät velkataloudessa? Pakko painaa duunia kun jo kotoa opetettiin että se on minun osani tässä karussa maailmassa? Kyllä on työ hieman liian suuressa osassa monen elämää. Ja kyllä, maailma pyörii huomennakin, riippumatta siitä meneekö kukaan orjailemaan vai ei.
[/quote]
Mä en IKINÄ äänestä kokoomusta. Eivät auta minua, köyhää työntekijää. Töitä teen kuitenkin kahdesta syystä:
1. Saan parempaa palkkaa kuin työttömänä ollessani
2. En tapa itseäni tylsyydellä, saan päivästäni kulumaan edes 8 ja puoli tuntia, kun käyn töissä.
Tämäkin aloitus on jonkun kokkarin tekemä provo, jonka tarkoitus on luoda kuvaa työttömistä nirsoina työnvieroksujina.
Kaikkiin siivouspaikkoihin, joista maksetaan normisti, on kyllä tulijoita ihan ilman merkonomejakin.
En vaan HALUA siivoojaks! Noloa. En aijo hukata elämääni siihen, mielummin vaikka löhöän teidän rahoilla :D
ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:16"]Voidaanko tästäkin ketjusta päätellä että suurin osa on jotain lampaita jotka äänestävät kokkareita ja elävät velkataloudessa? Pakko painaa duunia kun jo kotoa opetettiin että se on minun osani tässä karussa maailmassa? Kyllä on työ hieman liian suuressa osassa monen elämää. Ja kyllä, maailma pyörii huomennakin, riippumatta siitä meneekö kukaan orjailemaan vai ei.
[/quote] voi vitun luuseri !! Mun elämänlaatu on ainakin parempi,ku käyn duunissa!!
Ja ajattelin näin lapsillenikin opettaa, jotta sun kaltaiset laiskat voi jatkaa loisimista.. Pusuja vaan
Jos ap olisi muutakuin pelkkä huono provo niin olisi nyt viimeistään toiminut. Jos kerta työkkäri työntämässä siivoojaksi niin tottakai ap olisi oikeana ihmisenä ottanut kiireesti vaikka niitä kassaduuneja jotka hänestä parempia. Kun niitäkin tarjolla selvästi on. Sen sijaan että täällä aloitusta vääntää..
Ei näytä hyvältä hienojen merkonomi papereiden rinnalla monen vuoden työttömyys, varsinkin kun töitä kyllä olisi tarjolla. :) Siivoojan ammatti on kyllä maailman aliarvostetuimpia sen tärkeyteen nähden, miettikäähän minkä näköistä olisi jos ei siivoojanammattiin kukaan kykenisi.,
Nehän ihan selkeästi vittuilee työkkärissä. Tarjoavat siivoustyötä koska sitä et halua. Olisit sanonut ettet halua kauppaan niin varmasti saisit työtarjouksia kaupoista.
Kaikki siivoajat eivät välttämättä ole "luusereita" jotka eivät ole jaksaneet opiskella tuon pidemmälle. Esim. omalla työpaikalla meidän toimistoa puunaa lääkis- ekonomi- ja tradenomiopiskelijat.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:44"]Mutta on noloo olla siivooja, niitä ei arvosteta, saat selkä hiessä raataa, moppaat jotai käytäviä, tai peset pönttöö ?!?? Hyi.
Ap
[/quote]
Heikko itsetunto jos ei pysty töitä tekemään nolostumatta. Hymy pyllyyn ja moppi heilumaan! Siivous on oikeesti mukavaa duunia ja palkkatasokin on noussut. Pysyy kunto hyvänä ja väitän et mielikin virkeenä kun oikealla asenteella työskentelee! Kokeile. T.ent siivooja
Voihan ap aina myydä vähän karvalompakkoa jos se ois vähemmän noloa :D
Minusta on nolompaa olla työtön kuin siivooja (jos pitää valita kahdesta vaihtoehdosta), jos tämä aloitus nyt edes pitää paikkaansa, ei niihin siivoojan hommiinkaan noin vain pääse nykyään.
Siivoustyössä ei ole mitään muuta noloa kuin se palkka, jota siitä maksetaan.
Arvostan siivoojia.
Se työtä jota kukaan ei huomaa, paitsi jos sitä ole tehty.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:44"]Mutta on noloo olla siivooja, niitä ei arvosteta, saat selkä hiessä raataa, moppaat jotai käytäviä, tai peset pönttöö ?!?? Hyi.
Ap
[/quote]
Sulla taitaa olla pienoinen asenneongelma. Itse kyllä tykkään siivoojan työstä. Saa liikuntaa ja työ on helppoa, eikä sitä tarvitse tuoda kotiin mukaan. Se jää sinne työpaikalle. Tykkään! :-)
En itsekään uskonut joutuvani siivoojaksi mutta kun minut irtisanottiin kaupasta päädyin viimein siihen työhön jonka peruskoulukaverini ennustivat olevan tulevaisuuteni eli pesemään ABC:n vessoja:D Ei se tosiaan ole kovin mieltä ylentävää kun peset kusia lattiolta ja avaat tukkeutuneita pönttöjä kusen ja paskanhajussa.