Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En haluu siivoojaks!!

Vierailija
30.04.2014 |

Siis vittu mä en käsitä.. oon ollu 3 vuotta työttömänä valmistumisen jälkeen, ja työkkäri tarjoo vaa siivousta, vaikka oon sanonu et mitä tahansa muuta kun toisten paskojen jynssäystä.. Hyi hele. Mutta ei, ne ei vaan tajua. Olis tosi nolop joutua siivoojaks. Meen vaikka kauppaan, johki vastaanottotiskille, ihan mitä muuta. Sori, vituttaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään uskonut joutuvani siivoojaksi mutta kun minut irtisanottiin kaupasta päädyin viimein siihen työhön jonka peruskoulukaverini ennustivat olevan tulevaisuuteni eli pesemään ABC:n vessoja:D Ei se tosiaan ole kovin mieltä ylentävää kun peset kusia lattiolta ja avaat tukkeutuneita pönttöjä kusen ja paskanhajussa.

Vierailija
22/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiesitkö että työssäoleva työllistyy helpommin kuin työtön? Jos mikään muu ei motivoi, niin ainakin se. Eikä merkonomi ole (ainakaan mun mielestä) mikään erikoinen titteli. Samanlaisia merkonomeja siellä siwan kassallakin on töissä.

 

Voisit myös jatkokouluttaa itseäsi. Jos pää kestää lukemaan liiketaloutta, niin miksi et lähde? Opiskelu nyt ei ainakaan ole noloa. Ja mikä parempi, sinulle käy yhtä hyvin, kuin muillekkin korkeakoulutetuille: Eivät kelpaa edes siivoamaan, koska ovat ylikoulutettuja siihen hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko tästäkin ketjusta päätellä että suurin osa on jotain lampaita jotka äänestävät kokkareita ja elävät velkataloudessa? Pakko painaa duunia kun jo kotoa opetettiin että se on minun osani tässä karussa maailmassa? Kyllä on työ hieman liian suuressa osassa monen elämää. Ja kyllä, maailma pyörii huomennakin, riippumatta siitä meneekö kukaan orjailemaan vai ei.

Vierailija
24/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:16"]

Voidaanko tästäkin ketjusta päätellä että suurin osa on jotain lampaita jotka äänestävät kokkareita ja elävät velkataloudessa? Pakko painaa duunia kun jo kotoa opetettiin että se on minun osani tässä karussa maailmassa? Kyllä on työ hieman liian suuressa osassa monen elämää. Ja kyllä, maailma pyörii huomennakin, riippumatta siitä meneekö kukaan orjailemaan vai ei.

[/quote]

 

Mä en IKINÄ äänestä kokoomusta. Eivät auta minua, köyhää työntekijää. Töitä teen kuitenkin kahdesta syystä:

 

1. Saan parempaa palkkaa kuin työttömänä ollessani

2. En tapa itseäni tylsyydellä, saan päivästäni kulumaan edes 8 ja puoli tuntia, kun käyn töissä.

Vierailija
25/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aloitus on jonkun kokkarin tekemä provo, jonka tarkoitus on luoda kuvaa työttömistä nirsoina työnvieroksujina.

 

Kaikkiin siivouspaikkoihin, joista maksetaan normisti, on kyllä tulijoita ihan ilman merkonomejakin.

Vierailija
26/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan HALUA siivoojaks! Noloa. En aijo hukata elämääni siihen, mielummin vaikka löhöän teidän rahoilla :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:16"]Voidaanko tästäkin ketjusta päätellä että suurin osa on jotain lampaita jotka äänestävät kokkareita ja elävät velkataloudessa? Pakko painaa duunia kun jo kotoa opetettiin että se on minun osani tässä karussa maailmassa? Kyllä on työ hieman liian suuressa osassa monen elämää. Ja kyllä, maailma pyörii huomennakin, riippumatta siitä meneekö kukaan orjailemaan vai ei.

[/quote] voi vitun luuseri !! Mun elämänlaatu on ainakin parempi,ku käyn duunissa!!

Ja ajattelin näin lapsillenikin opettaa, jotta sun kaltaiset laiskat voi jatkaa loisimista.. Pusuja vaan

Vierailija
28/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi muutakuin pelkkä huono provo niin olisi nyt viimeistään toiminut. Jos kerta työkkäri työntämässä siivoojaksi niin tottakai ap olisi oikeana ihmisenä ottanut kiireesti vaikka niitä kassaduuneja jotka hänestä parempia. Kun niitäkin tarjolla selvästi on. Sen sijaan että täällä aloitusta vääntää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä hyvältä hienojen merkonomi papereiden rinnalla monen vuoden työttömyys, varsinkin kun töitä kyllä olisi tarjolla. :) Siivoojan ammatti on kyllä maailman aliarvostetuimpia sen tärkeyteen nähden, miettikäähän minkä näköistä olisi jos ei siivoojanammattiin kukaan kykenisi.,

Vierailija
30/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ihan selkeästi vittuilee työkkärissä. Tarjoavat siivoustyötä koska sitä et halua. Olisit sanonut ettet halua kauppaan niin varmasti saisit työtarjouksia kaupoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siivoajat eivät välttämättä ole "luusereita" jotka eivät ole jaksaneet opiskella tuon pidemmälle. Esim. omalla työpaikalla meidän toimistoa puunaa lääkis- ekonomi- ja tradenomiopiskelijat.

Vierailija
32/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:44"]Mutta on noloo olla siivooja, niitä ei arvosteta, saat selkä hiessä raataa, moppaat jotai käytäviä, tai peset pönttöö ?!?? Hyi.

Ap

[/quote]

Heikko itsetunto jos ei pysty töitä tekemään nolostumatta. Hymy pyllyyn ja moppi heilumaan! Siivous on oikeesti mukavaa duunia ja palkkatasokin on noussut. Pysyy kunto hyvänä ja väitän et mielikin virkeenä kun oikealla asenteella työskentelee! Kokeile. T.ent siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ap aina myydä vähän karvalompakkoa jos se ois vähemmän noloa :D

Vierailija
34/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on nolompaa olla työtön kuin siivooja (jos pitää valita kahdesta vaihtoehdosta), jos tämä aloitus nyt edes pitää paikkaansa, ei niihin siivoojan hommiinkaan noin vain pääse nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyössä ei ole mitään muuta noloa kuin se palkka, jota siitä maksetaan.

Arvostan siivoojia.

Se työtä jota kukaan ei huomaa, paitsi jos sitä ole tehty.

Vierailija
36/36 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:44"]Mutta on noloo olla siivooja, niitä ei arvosteta, saat selkä hiessä raataa, moppaat jotai käytäviä, tai peset pönttöö ?!?? Hyi.

Ap

[/quote]

Sulla taitaa olla pienoinen asenneongelma. Itse kyllä tykkään siivoojan työstä. Saa liikuntaa ja työ on helppoa, eikä sitä tarvitse tuoda kotiin mukaan. Se jää sinne työpaikalle. Tykkään! :-)