Millä hinnalla olette hankkineet OK-talonne ja mistä?
Ja saako ylipäänsä nykyään alle 100 000 €:lla asuinkelvollista taloa mistään? Ei ole vielä ajankohtaista, mutta tässä ruvetaan vähitellen katselemaan, uskalletaanko mennä koputtamaan pankin luukkua.
Kommentit (78)
24 miljoonaa ja hevon pebasta. Elämä on!
600 000 tuhatta ja tontti päälle. Rakennutettiin kivitalo Espooseen.
Pori, 80-luvun omakotitalo aarin tontilla, pintaremonttia vaille, 150 neliötä. Hinta 70 000 € (+ pintaremppa ja keittiön kaapinovet ja uudet kodinkoneet).
Tuntuu ettei alle 200 tuhannen saa mitään kunnollista:( en siis usko et satkulla saisi muuta kuin täysin rempattavaa. .
Alle 70 000, Etelä-Pohjanmaa, haja-asutusalue.
Me ostettiin 2008 okt 90 000. 100 vuotias hyvin pidetty hirsitalo, 94 m2. Sijainti 3-tien varrella olevassa kunnassa, 135 km Helsingistä. Omaa pihaa, 6000 neliön tontti.
Talomme maksoi aikoinaan noin 1,2 miljoonaa euroa. Talo sijaitsee Espoon Westendissä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:09"]
Me ostettiin 2008 okt 90 000. 100 vuotias hyvin pidetty hirsitalo, 94 m2. Sijainti 3-tien varrella olevassa kunnassa, 135 km Helsingistä. Omaa pihaa, 6000 neliön tontti.
[/quote]
Siis hyvinpidetty = ei mitään rempattavaa, vaan oikein siistissä ja terveessä kunnossa. Oltiinkin ihan ihmeissämme, kun näytön jälkeen olimme ainoat, jotka tarjosimme mitä pyydettiin. Muut olivat alkaneet tinkiä ja kuulemma harmittelivat, kun meni sivu suun.
89 000 Pohjois-Savo,asuinpinta-ala 86 neliöö
Asumiskuntoinen, 110000€, 20km Turusta, 2005.
Pistettiin pinnat ja vähän rakenteitakin uusiksi. Periaatteessa pesulla, maalilla ja tapetilla olisi selvinnyt muista paitsi kylppäristä.
50000€ lappeenranta, duuni kaveri osti imatralta 40000€.
Oulu haja-as alue 45km keskustaan, 1.5 krs -07 rak. 130 m2 okt 5000m2 tontilla joen rannassa 135 000e
Kivitalo pk-seutu kaikkine kustannuksineen n 600k€. Kallilsta on rakentaminen!!
n. 380 000 uusi omakotitalo Helsingistä viimevuonna.
Viime vuonna ostimme 330000e suht uusi omakotitalo Lahdesta. Neliöitä n. 250. Ei ollut ensimmäinen talomme eli olemme edenneet pienemmästä isompaan.
Neliöitä 140 puutalo oma tontti 250.000e ei ihan Espoossa vaan muutama sata metriä rajalta, Helsinkiin ajaa 15 minuuttia.
Että ei sitä ihan maille tarvitse mennä halpojen hintojen perässä. Sitä ihmettelen miten maakunnissa maksetaan kovia hintoja taloista mutta eiköhän suunta käänny pikkuhiljaa, myymättä jäävät.
578000 helsingistä