Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipinää parisuhteeseen?

Vierailija
30.04.2014 |

Kertokaapa mistä/miten saisi lisää kipinää pitkään parisuhteeseen. Tilanne on nyt se, että kipinä tuntuu olevan llähes sammuksissa ja vieraat miehet ovat alkaneet kiinnostaa. Tuntuu, että omaa miestä ei enää seksi (ainakaan minun kanssa) kiinnosta eikä kyllä oikein minuakaa hänen kanssaan. Koskaan en orgasmia hänen kanssaan saa, yksin aina. Eli varsin epätyydyttävää on. Jotain pitäisi tehdä ja äkkiä, mutta mitä?

Kommentit (2)

1/2 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK ikävä tilanne ja olette kaikki fantasiannekin toisillenne kertoneet, jos miehesi mielenkiinnon saat itseesi niin kokeilkaa vaikka sellaista en halua et kukaan kuolee tai muuta sellaista, koska sekin on mahdollista mut kuulostat siltä et olet valmis luovuttamaan, jos et teeppä miehesi mustasukkaiseksi tosin niin et kokeilet et onko tunteita yhtään, jos on tee kuten me vaikka tilanteemme onkin täysin toisenlainen, itse ja myös vaimoni oli tosiaan pitänyt salassa sellaisia asioita joita kaikki ei uskalla esiin tuoda, nyt jälkeenpäin olen kuullut et on suhteellisen normaalia mitä teimme et seksielämämme sai aivan uuden suunnan, mietin et voisi olla teillekkin uusi suunta jos et ole mustasukkainen tai miehesi niin esim sinä hankippa rahalla osaaja makkariin, miehesi ainakin saa jotain uutta ja uskompa et ikävä kyllä monen parisuhde tulee liian nopsaan nykyään tiensä päähän, koska vuosia tuhrattiin sit loppui seksi ja seksin myötä sit viimeinenkin hohto, muistakaa et nää on vaan sellaisia ehdotuksia joita jokainen voi koittaa omalla  vastuulla koska ei kukaan tunne miestäsi sinua paremmin.

2/2 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa mistä/miten saisi lisää kipinää pitkään parisuhteeseen. Tilanne on nyt se, että kipinä tuntuu olevan llähes sammuksissa ja vieraat miehet ovat alkaneet kiinnostaa. Tuntuu, että omaa miestä ei enää seksi (ainakaan minun kanssa) kiinnosta eikä kyllä oikein minuakaa hänen kanssaan. Koskaan en orgasmia hänen kanssaan saa, yksin aina. Eli varsin epätyydyttävää on. Jotain pitäisi tehdä ja äkkiä, mutta mitä?

Jos tosiaan vieraat miehet on alkaneet kiinnostaa mitä mieltä se sun miehesi on asiasta uusia asioita kannattaa aina huomioida jos ne voisi olla toimivia,tiedätkö miten miehesi suhtauisi jos kertoisit et joo onhan sulla nuori mies joka nää hommat hoitaa kun sinä murehdit ja mietit typyköitä,ja onkohan kuitenkaan se edes mahdollinen se nuori neiti miehellesi,sulle on koska rahalla saat 200 € nuoren miehen joka vie naiselta kuin naiselta taidoillaan tajun sinne missä seksin aikaan se pitäisi olla sun ja sun miehesi kanssa, kokeile teeppä sanoilla hieman miestäsi mustasukkaiseksi, niin näät kannattaako se, voi olla vastassa haulikko ja se ei kannata sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä