Näin tänään kaupassa keski ikäisen naisen kuka kantoi kahta koria. Menin huomauttamaan että kärryjäkin on
Kummatkaan korit eivät edes olleet täynnä vaan puolillaan. Sanoin että kärryt ovat sitä varten että jos yhteen koriin ei mahdu ostokset. Tuhahti vaan ja lähti pois.
No eipä ole minun ongelma jos ei viisaat neuvoni kelpaa.
Kommentit (76)
Ap:n huomautukset ovat yhtä arvokkaita kuin ämpärillinen paskaa.
Varmaan hänellä oli syynsä siihen, että käytti mieluummin kahta koria kuin kärryä. Jos esimerkiksi osti myös jollekulle toiselle ruokaa samalla kuin itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hänellä oli syynsä siihen, että käytti mieluummin kahta koria kuin kärryä. Jos esimerkiksi osti myös jollekulle toiselle ruokaa samalla kuin itselleen?
Miksi silloin oli syytä käyttää kahta koria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä siksi, että omat ja kaverin ostokset eivät mene epähuomiossa sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalle hihnalle ne laitetaan, vai meinasitko varastaa?
Joskus voisi ihan oikeasti pysähtyä miettimään hetkeksi, ennen kuin rientää antamaan ei-pyydettyjä neuvoja kenellekään. Varsinkaan tuntemattomille ja varsinkin näin triviaalista asiasta, kuin ostoskori vs kärryt.
Tuskin oli kyse siitä, ettei tiennyt kärryjen olemassaoloa. Hänellä oli omat syynsä.
Tästä oikein huokuu lähimmäisenrakkaus.
Onkohan aloitus tarkoituksella täynnä kielioppivirheitä? Onko tarkoitus provosoida joku neuvomaan, vaikkei sitä kysytty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalle hihnalle ne laitetaan, vai meinasitko varastaa?
:D
Etkö osaa suomea? Pitää sanoa: Näin tänään kaupassa keski ikäisen naisen ketä kantoi kahta koria
Mulla usein vedettävä kori ja käsissä normikori. Tai 2 vedettävää koria.
En tykkää kärryistä. Ovat painavat ja isokokoiset, kömpelötkin. Joko osun hyllyihin tai ihmisiin. Ahdistaa kärryt.
Ehkä hänellä oli alunperin yksi kori, mutta se tuli täyteen, joten hän päätti hakea toisen? Meidän kaupassa kärryt pitää ottaa sieltä eteisen puolelta, eli jos kesken ostosten teon haluaa kärryt, pitää mennä kassan kautta. Eli ne tuotteet mitä on jo koriin ehtinyt kerätä, pitäisi jättää siihen yksinään ja mennä sitten kassan läpi jotta pääsee hakemaan kärryä. Mieluummin minä tuollaisessa tilanteessa ottaisin vaan toisen korin, niin ei tarvitse jättää ostoksia mihinkään lojumaan ilman valvontaa.
Mä en pysty ottamaan kärryjä, koska mulla ei ole koskaan mitään kolikoita. Siksi mulla on vain kori. Olen kuitenkin pärjännyt vielä yhdellä korilla. Noihin kärryihin kai saa jotain poletteja kassoilta?
No ehkä se halusi yhdistää fyysisen rasituksen ja kauppareissun. Otti kaksi koria, että saa treenattua tasaisesti kumpaakin hauista? Ehkä sen kuntosali on koronan takia kiinni. Mitä se sulle kuuluu, ihme sekaantuja.
Miksi ihmeessä täytyy huomautella ihan pikkuisestakin asiasta toisille? Ei ole sun holhottaviasi ! JÄTÄ TOISET IHMISET RAUHAAN ! EDES KAUPASSA !!!!!!
Miksi ap menit tollaista sanomaan? Vähän epäkohteliasta.
Niin ja olin siis itsekkin asiakas kaupassa
Ap