Heikki Lampela tarjosi Timo Rädylle töitä – ”Hän on mukava ja rehellinen”
Asianajaja Heikki Lampela tarjoaa AKT:n entiselle puheenjohtajalle Timo Rädylle töitä toimistostaan.
AKT:n entisen puheenjohtajan Timo Rädyn asianajaja Heikki Lampela on huojentunut syyttäjän päätöksestä, jonka mukaan hänen päämiehensä ei saa syytettä seksisuhdeväitteistä. Väitteet liittyvät Rädyn ja Hilkka Ahteen työpaikkakiusaamisjuttuun.
Ei ole enää ongelmaa tässä. Hän pääsee nousemaan ja saa asiat hallintaan.
Lampela sanoo olevansa iloinen ratkaisusta etenkin siksi, että oikeudenkäyntien jälkeen Timo Räty pääsee palaamaan työelämään.
– Olen tarjonnut Timo Rädylle töitä toimistossani työoikeusjuristina. Olen pyytänyt häntä hoitamaan nimenomaan työoikeusjuttuja. Hän on tosi taitava niissä, Lampela kertoo.
Lampela kehuu Rätyä lahjakkaaksi juristiksi.
Syyttäjän päätös on Lampelan mukaan henkinen helpotus. Räty pääsee harjoittamaan juristin ammattia.
– Nyt hän saa oikeudenkäyntilakimiehen luvat. Ei ole enää ongelmaa tässä. Hän pääsee nousemaan ja saa asiat hallintaan, Lampele sanoo.
Töissä neljä juristia
Lampela sanoo, että oikeudenkäynnin aikana hänen ja Rädyn kemiat ovat kohdanneet.
– Olen tykästynyt tähän Timo Rätyyn. Siinä on absoluuttisen rehellinen ja sympaattinen kaveri. Timo Räty on sellainen, ettei hän osaa sanoa muuta kuin totta.
Lampelan asianajotoimistossa on tällä hetkellä töissä neljä juristia.
Kaikki mitä Räty sanoo Ahteen seksivihjailusta on totta?
– Tietenkin se pitää paikkansa. Räty kertoo aina vain totuuden.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288683362274.html
Kommentit (28)
Huh huh. Tainnut Heikillä arvostelukyky pettää aikamoisesti! Seuraava tämän narsistin uhreista?
Heikki Lampelakin on oikein mukava ja rehellinen. Hänellä on töissään mukavia ja rehellisiä ihmisiä.
Jouko Turkkakin on joskus ollut töissä. Samoin Raimo Summanen. Jälkimmäinen on muuten vieläkin, Venäjällä.
Taitaakin sitten olla ensimmäinen Heikkiä lyhyempi blondi firman palveluksessa.
ilmankos palsta mammat ei oo töissä, ovat liian rehellisiä ja kunnollisia ihmisiä.
Mä uskon ihan oikeesti et timo räty on hyvä työoikeusasioden juristina. Mäkin ottaisin hänet töihin. En ottais lastentarhanopea viestintäpäälliköks enkä antais isoa asuntoa työsuhdeasunnoks tälle lastentarhanopelle.
hilkan mies matti se vasta mukava mies on ja rehellinen. ja sen lisäksi demari. mistä johtuen hilkka on sanut hyviä duuneja. onko se muuten sairaanhoitaja?
Hilkka joutui vetäytymään seksiväitekanteestaan ,kun taitaa Hilkan pesä haiskahtaa..
Hyvä , että Timppa sai töitä, ottaisin hänet aa.ksi.
Käykääpä kattoon huvikseen kuinka paljon valituksia ihmiset on tehny viime vuoden aikana asianjajista ja heidän palkkioistaan - yli 500 valitusta.
Ennen vanhaanhan asianajaja oli suurin piirtein jumalasta seuraava - on se hyvä, että ihmiset ei niele ihan mitä sattuu loppulaskuja asianajokuluiksi, etenkin kun asianajajien palkkiot pyörii 200-300 euron tuntitaksalla, laskuttavat varmaan paskalla käynnistäänkin.
Mukava rehellinen juristi. Sellaista ei ole.
Tuppurainen takaa Tappuraisrn mukavaksi veikoksi.
Hyvä juristi on umpikiero. Ei kaihda mitään, tunteille ei ole sijaa.
Hyvä juristi on kiero narsisti, ei mukava ja rehellinen
Rätyhän olihan vierailevana tähtenä siinä "Tavallista elämää" -ohjelmassa, ja sen perusteella vaikutti paljon huumorintajuisemmalta, mitä olisi aiemman julkisuuden perusteella voinut luulla. Ilmeisesti ay-pomojen täytyy esiintyä julkisuudessa aina jotenkin öykkärimäisesti, ainakin tietyillä aloilla.
Näin ne juristit, nuo yhteiskunnan syöpäpesäkkeet, pitävät kavereistansa huolen! Minun puolestani sekä rädyn että ahteen olisi saanut paiskata linnaan loppuiäkseen.
Jäämme odottelemaan milloin toimiston nimi vaihtuu Räty&Lampelaksi... :D
Heikki ja Timo olisivat sitten ainoat näistä naisista joilta miesasiakas ei haluaisi poskihoitoa, eikö.
no, ainakin Timpalla on rutkasti omakohtaista kokemusta työoikeudesta.
Ei oo J. Ahteella aina ollu puhdasta jauhoa pussissa. Minkälainen äiti kasvattaa lapsestaan huumeidenkäyttäjän?
Näytti olevan syyttäjän mukaan rehellisempi kuin Hilkka Ahde, se ei tosin taida olla vielä meriitti. Syyttäjähän hylkäsi Ahteen syytökset tänään eli oli ilmeisesti tarjonnut pillua ja sai pakit. Ilmeisesti Rädyllä oli joku todistaja tai todistusaineistoa muuten, ei syyttäjä muuten olisi noin toiminut.
hilkka ahdeko sitten on rehellinen? ja saatanan hieno ihminen? jos mun pitäisi palkata jompikumpi, ottaisin rädyn ehdottomasti. oli homma mikä tahansa.