Minulla on tampio työkaveri. En jaksa.
Se ei osaa käyttää sähköpostin hakutoimintoa. Olen joutunut lähettämään sille viimeisen kolmen kuukauden aikana kolme kertaa yhden saman tiedoston. Kun se ei löydä sitä enää sähköpostistaan.
Kuinka vaikeaa on kirjoittaa hakukenttään tiedoston nimi, minun nimeni tai mikä tahansa hakusana, jolla sen tiedoston voisi löytää?
Idiootti.
Kommentit (10)
Ne on nämä äippälomalta palailijat, tuntuu kaikki unohtuneen. Mä en kestä ...
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:12"]
Neuvo miten haku toimii?
[/quote]
Kirjoittaa siihen hakukenttään vaikkapa "Tiedosto X", jos sitä etsii. Painaa enteriä ja voilá - tiedosto tulee esiin! Huippuhienoa!
ap
Tuttua. Kaupungin sosiaalivirkailja ei osaa käyttää yhteistä resurssikalenteria. Mikä se on? En mä voi sitä avata kun meitä on kielletty ettei tule viruksia.
Asiakkaalla oli muistitikulla tarvittavia dokumentteja. Ei voi laittaa koneeseen kun on kielletty ettei tule viruksia.
Asiakas lähetti sähköpostissa dokumentit liitteenä. Ei osannut avata. Väitti ettei ole tulleet ollenkaan kun kaupungilla on semmoinen virusmuuri.
Työkkärin setä ei osannut kirjoittaa muistota/pöytäkrijaa kokouksesta. Miksi semmoinen pitää kirjoittaa, eikö siellä jo oltu paikalla? Ei tiennyt mitä tarkoittaa substanssiosaaminen.
Tämä ei ollut työkaveri, mutta kaveri kuitenkin, syntynyt v. 1960. Soitteli mulle kännykkään kun olin ulkomailla. Sanoin etten nyt ala tässä jaarittelmaan puutaheinää kun olen reissussa ja tulee laskua. Suuttui täysillä että MINÄHÄN sulle soitin! Eli laskua pitäisi tulla vain hänelle ja mun on turha valittaa.
Minullapa on samanlainen esimies. Kaikki filet on aina hukassa, ja tyyppi muutenkin kohtuu pihalla kaikesta. Jee.
Haen uutta duunia. Kuvittelisin työkaverin urpouden vielä kestäväni, mutta esimiehen kohdalla se häiritsee jo kaikkea elämääni niin paljon, ettei pysty eikä kykene vain nielemään.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:12"]
Neuvo miten haku toimii?
[/quote]
Kirjoittaa siihen hakukenttään vaikkapa "Tiedosto X", jos sitä etsii. Painaa enteriä ja voilá - tiedosto tulee esiin! Huippuhienoa!
ap
[/quote]
Pöljä. Neuvo sille TYÖKAVERILLE.
Mutta onneksi sinä olet täydellinen työntekijä ja osaat kannustaa häntä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:12"]
Neuvo miten haku toimii?
[/quote]
ap
[/quote]
Pöljä. Neuvo sille TYÖKAVERILLE.
[/quote]
Olen neuvonutkin, ihan kädestä pitäen. Se vain ei tajua sitä. Luulee, että tulee joku eri näkymä ja välilehti, jos painaa siitä enteristä. Ei halua, että keskeneräiset työt menevät jonnekin piiloon. Siksi ei siis käytä sitä hakutoimintoa, vaan mieluummin selailee satoja ja tuhansia sähköpostiviestejä taaksepäin. Ihan naurettavaa.
ap
Niimpä, itsekin ymmärrän hyvin miksi joka paikkaan haetaan nuorekasta työntekijää, eli toisin sanoen nuorta. Ei noi vanhat oikein pysy tekniikassa mukana.