Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona ei ole mitään verrattuna tähän henkiseen kärsimykseen, työttömyyteen ja yksinäisyyteen!

Vierailija
11.12.2020 |

Nyt on jo mennyt yli rajan! Me ollaan uhraamassa aivan liikaa arvokkaita asioita jotka pitävät maamme pystyssä yhden viruksen takia.
Varovainen pitää olla mutta ei saa pysäyttää kaiken!!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, tärkeästä asiasta❤

Huomaa että palstalla on vain hyväosaisia jolla on elämässä kaikki hyvin, kun on varaa olla korona hysteerikko.

Olen nuori nainen, työttömyys, yksinäisyys ovat aiheuttaneet liikuntakyvyttömyyttä, kognitiivisia häiriöitä, minulle keuhkoissa krooninen limaa, keho on hidastunut täysin. En osaa edes puhua enkä kävellä!

Ette tajuu paljonko me ollaan menettämässä tän hysterian takia.

Vierailija
62/67 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen kärsimys, työttömyys ja yksinäisyys eivät tapa. Sen sijaan korona saattaa tappaa, ja täyttää koko maan sairaalapaikat, jos sitä ei saada kuriin.

Miksi alapeukut?

Koska mainitsemasi asiat välillisesti tappavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tehtiin 746 itsemurhaa Suomessa. Heistä 2/3 ei ollut yli 80 vuotiaita monisairaita vaan ihmisiä elämä edessä. He eivät saaneet apua. He väsyi. Yhteiskunta ei välittänyt.

Vierailija
64/67 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että palstalla on vain hyväosaisia jolla on elämässä kaikki hyvin, kun on varaa olla korona hysteerikko.

Olen nuori nainen, työttömyys, yksinäisyys ovat aiheuttaneet liikuntakyvyttömyyttä, kognitiivisia häiriöitä, minulle keuhkoissa krooninen limaa, keho on hidastunut täysin. En osaa edes puhua enkä kävellä!

Ylös ulos ja lenkille! Ulkonakin voi tavata ystäviä ja pakkaa vaikka kahvit ja makean leivoksen mukaan.

Vierailija
65/67 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet käynyt lääkärissä? Kuulostaa sen verran vakavilta oireilta, että johtuvat kyllä ihan jostain sairaudesta, yksinäisyyttä ja sen aiheuttamaa alakuloa yhtään vähättelemättä.

Vierailija
66/67 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna tehtiin 746 itsemurhaa Suomessa. Heistä 2/3 ei ollut yli 80 vuotiaita monisairaita vaan ihmisiä elämä edessä. He eivät saaneet apua. He väsyi. Yhteiskunta ei välittänyt.

Eipä nuo olekaan Suomessa ainut ryhmä josta yhteiskunta ei välittäisi.

Vierailija
67/67 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai olet käynyt lääkärissä? Kuulostaa sen verran vakavilta oireilta, että johtuvat kyllä ihan jostain sairaudesta, yksinäisyyttä ja sen aiheuttamaa alakuloa yhtään vähättelemättä.

Mitään poikkeavaa ei näy testeissä. Makaan vain kun keho ei toimi.