Paljonko juot teetä päivässä?
Kommentit (18)
Useita kupillisia ihan sitä luomokareksia, jotka itse siivilöin. Jotkut juo 1-2 litraa päivässä. Yksilöllistä, mutta vaihdoin kahvin teehen ja tee on oikeasti jopa terveellistä. Sen tuntee ihan joka kehon solussa pitkällä käytöllä.
Mulla on kotona 6 dl:n muki ja töissä 8 dl:n muki. Tänään olen juonut aamulla kotona yhden ja töissä 4. Eli 3,8 litraa. Juon varmaan kotona vielä pari mukillista eli viitisen litraa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona 6 dl:n muki ja töissä 8 dl:n muki. Tänään olen juonut aamulla kotona yhden ja töissä 4. Eli 3,8 litraa. Juon varmaan kotona vielä pari mukillista eli viitisen litraa päivässä.
Eikö tuo ole liikaa nestettä?
Joisin 20 kuppia päivässä sitä aitoa Kiinasta tilattua teetä, mutta ei ole aikaa valmistaa sitä. Ja se kuppi on jotain 2 desiä. Vihreään teehen kuuluu pieni kitkeryys.
1-3 mukillista menee päivässä. Yleensä se on mustaa tai vihreää teetä, joskus rooibosta. Juon ihan vaan sen takia, että pidän teen mausta. Jopa maustamaton vihreä tee on hyvää.
En juo enää vihreää teetä. Sain siitä kamalia rytmihäiriöitä. Rooibosta juon teen korvikkeena silloin tällöin.
4-10 kupillista. Osa yrttiteetä, osa mustaa ja osa vihreää.
En ikinä juo teetä, jollei ole ihan äärimmäinen pakko. Pahaa!
Kahvi naisen tiellä pitää.
0-2 mukillista. Riippuu nyt ihan päivästä
Juon Twiningsin vihreää teetä 2 isoa mukillista päivässä. Ennen join kahvia saman määrän, mutta olen vaihtanut teehen.
Vierailija kirjoitti:
En juo enää vihreää teetä. Sain siitä kamalia rytmihäiriöitä. Rooibosta juon teen korvikkeena silloin tällöin.
Rytmihäiriöt johtunee kofeiiniyliherkkyydestä. Kofeiinia kun on vihreässä teessä lähes yhtä paljon kuin kahvissa.
1-5 kupillista lähinnä vihreää teetä.
Ainakin 4 kuppia yrttiteetä.