Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailisitko varattua miestä?

Vierailija
30.04.2014 |

Itse ajattelin ennen etten iki maailmassa, mutta nyt tapasin todella seksikkään naimisissa olevan miehen. Mies sanoi, että vaimo on pettänyt hänen luottamuksensa, mutta hän välittää kuitenkin vaimosta ja ei tiedä suhteen tulevaisuutta eikä ainakaan vielä halua erota. Mies haluaa aloittaa seksisuhteen kanssani. Meillä kemiat pelaa todella hyvin ja luultavasti etenemme pidemmälle. Mitä mieltä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä tapailla, mutta anna sen vaan vongata, äläkä anna. Sulla on hyvä moraalinen syy olla antamatta ja pääset ehkä kivoille treffeille. Katso miten reagoi, saat hyvän käsityksen hänen todellisesta luonteestaan ja suhtautumisestaan sinuun.

Vierailija
22/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi. Ei siihen voi luottaa. Tietty jos haluat vain pelkkää seksiä, mutta älä mene luulemaan mitään muuta, ja mielellään et edes ole kiinnostunut mitä se selittää. Nyt olet, mikä tarkoittaa että olet siihen ihastunut ja luulet sen johtavan johonkin vakavampaankin. Tosiasiallisesti ihastuneen kakkosnaisen homma menee näin: mies pääsee luoksesi milloin vaimon silmä välttää tai valhe menee läpi. Sulla ei ole enää omaa elämää. Elät vain sen mukaan, miten mies luoksesi pääsee.

Olen nimittäin tapaillut, ennenkuin aloin kummastella, miksi tapaamiset aina peruuntuivat tai vaihtuivat, ja miksei puheluun vastattu tai miksei menty koskaan miehen kotiin. "Ai joo, mä olenkin kihloissa".  Se loppui siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:03"] En tapailisi. Ei siihen voi luottaa. Tietty jos haluat vain pelkkää seksiä, mutta älä mene luulemaan mitään muuta, ja mielellään et edes ole kiinnostunut mitä se selittää. Nyt olet, mikä tarkoittaa että olet siihen ihastunut ja luulet sen johtavan johonkin vakavampaankin. Tosiasiallisesti ihastuneen kakkosnaisen homma menee näin: mies pääsee luoksesi milloin vaimon silmä välttää tai valhe menee läpi. Sulla ei ole enää omaa elämää. Elät vain sen mukaan, miten mies luoksesi pääsee. Olen nimittäin tapaillut, ennenkuin aloin kummastella, miksi tapaamiset aina peruuntuivat tai vaihtuivat, ja miksei puheluun vastattu tai miksei menty koskaan miehen kotiin. "Ai joo, mä olenkin kihloissa".  Se loppui siihen.[/quote]

Mutta ap:n tapaama mieshän on ollut tosi reilu, kun on heti kertonut olevansa naimisissa.

:DDD

Vierailija
24/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. -N19

Vierailija
25/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, mistä näitä epätoivoisia naisia piisaa? Nämä jutut on niin kuultuja, eikä kukaan opi! No, kai se on jokaisen itse se pää siellä paskasaavissa uitettava, ennen kuin uskoo. Onnea siis matkaan ap!

Vierailija
26/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 10:18"]

Kyllä. Jokainen vastaa itsestään. Mitä ei tiedä, se ei loukkaa. Elämä on lyhyt, älä skippaa sitä

Pikkukliseitä, mut toimii.

[/quote]

"Jokainen vastaa itsestään". Totta, ja koska minä vastaan itsestäni ja onnellisuudestani itse, en sekaannu varattuihin.

"Mitä ei tiedä, se ei loukkaa." Ensinnäkään tämähän ei kuulu asiaan millään tavalla. Eihän ap:lla ole puolisoa, jonka tarvitsisi saada tietää ap:n sekoiluista. Et taida itse uskoa itse laittamaasi ensimmäiseen lausahdukseen, kun laitoit heti perään tämän. Toiseksi, tämä lausahdus ei pidä paikkaansa. Sellaiset isot asiat, jotka kuitenkin pimitetään itseltä, loukkaavat yleensä kaikkein eniten.

"Elämä on lyhyt, älä skippaa sitä." Niinpä. Elämää ei kannata tuhlata varatuissa petturimiehissä roikkumiseen, se on sellaiseen aivan liian lyhyt.

Vierailija
27/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että ottaa yhteyttä kun/jos joskus on vapaa.

Vierailija
28/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Jos mies olisi niin selkärangaton, ettei osaisi asiallisesti lopettaa edellistä suhdetta ennen seuraavaan hyppäämistä, niin ei kiitos. Löydän kyllä parempaakin seuraa.

Vierailija
29/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi tuomita? Asiahan on niin että jos on hyvä suhde/liitto niin siihen ei kolmas pääse väliin vaikka mitä tekisi.

Joten tapaile vaan ap, kuka tietää mitä siitä vielä kehkeytyy, tietysti saisi mies sitten pikkuhiljaa alkaa kertoa vaimolleen missä mennään ja erota sivistyneesti jos teillä on vakavat tunteet.

Ja olen itse naimisissa ollut jo kauan..sovimme jo naimisiin mennessä jos jompikumpi löytäisi toisen niin sitten kertoo ja erotaan sivistyneesti. Eipä ole kukaan päässyt väliin tulemaan ja onnellisia ollaan edelleen! Seksikin sujuu, sehän on yksi syy mikä ajaa ihmisen erilleen jos ei toiveet siinä kohtaa.

Vierailija
30/30 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen paraikaa varattua miestä lähinnä seksin merkeissä minun luona en ole reppana enkä halua miestä itselleni mutta hänen kulli kelpaa kyllä kerran pari viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän