Peukalo ei vaan yletä! Puhelinongelma ja 4 muuta asiaa, jotka näkyvät naisten arjessa päivittäin - voi luoja mistä nykyään kehdataan pahoittaa mielensä
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/82b3b0db-92c4-494c-9d96-236371b403db
Voiko tämä juttu olla tosissaan kirjoitettu? En ole tajunnutkaan että autojen penkinsäätimet ovat naisten sortamista. Sehän se vasta olisi jos säätömahdollisuutta ei olisi?? Ja että sekin on miesten vika, jos naisten vessaan on jonoa :D Kuka noita kirjoittaa ja onko hän ihan vakavissaan?
Ja olen ihan nainen itsekin, mutten ole tajunnut pahoittaa mieltäni noista linkin asioista.
Kommentit (159)
Se on ihan oma päätös minkä kokoisen puhelimen ostaa.
Tajusin kasvaa 175cm pitkäksi joten minulla ei ole ongelmia.
Se on totta, että naisille pitäisi tehdä useampi vessakoppi, koska jostain syystä joillain naisilla se vessareissu kestää kohtuuttoman kauan. En ikinä naisena ole ymmärtänyt mikä siinä voi kestää ja hermot menee jonottaessa.
Täh? Kyllä minä pystyn käyttämään älyluuriani yhdellä kädellä. Minulla on kyllä poikkeuksellisen pitkät sormet.
n48
Insinöörit suunnittelevät keskiarvojen mukaan, eikä se ole naisvihaa. Suunnittelu aiheuttaa ongelmia kaikille jollain mittarilla poikkeaville esim kaiteiden mataluus on ongelma pitkille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, että naisille pitäisi tehdä useampi vessakoppi, koska jostain syystä joillain naisilla se vessareissu kestää kohtuuttoman kauan. En ikinä naisena ole ymmärtänyt mikä siinä voi kestää ja hermot menee jonottaessa.
Jos on kuukautiset, niin niiden hoitamiseen menee jonkin verran enemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kyllä minä pystyn käyttämään älyluuriani yhdellä kädellä. Minulla on kyllä poikkeuksellisen pitkät sormet.
n48
No, hyvä. Ongelmaahan ei sitten ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hoidat kuukautisiasi? Paijaatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkus vaihtaa suojaa, ei siinä niin kauaa mene.
minnuu ei enää mitkää naisten sekoomiset ihmetytä.
Rehvipalstalla kysyin naisen valokuvan ikää ja heitin ajatuksen että onko oma kuva kun niin kaunis nainen kuvassa eikä miehiä peiton alla vuosiin kuulema. Aivän järkyttävät kilarit paluupostissa. On kuulema sairasta alkaa eppäilemään kaikkea mitä netissä tulee vastaan.
Ei hyvää päivää. Pitäkööt vit tunsa.
Yltääkö jollakin älypuhelimessa peukalo koko ruudulle? Olen pienikätinen nainen ja tämä tuli yllätyksenä :D luulin että kaikilla on tuo ongelma. Yhdellä kädellä yllän ehkä 1/3 ruudun alueesta.
Vierailija kirjoitti:
Autossa turvavyö osuu kaulani kohdalle. Toivottavasti en joudu onnettomuuteen.
Vessajonot ovat raivostuttavia mm. oopperassa tai teatterissa.
Jättipuhelimet ovat rasittavia. En halua kantaa halkoa taskussani.
Keittiöt ovat minulle liian korkeita, koska olen lyhyt.
Pidän iltapäivälehtien lukijoita heikkolahjaisina. :)
Minulla sama tuon vyön kanssa ja alemmas ei saa. Tuntuu ajaessakin tosi ärsyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörit suunnittelevät keskiarvojen mukaan, eikä se ole naisvihaa. Suunnittelu aiheuttaa ongelmia kaikille jollain mittarilla poikkeaville esim kaiteiden mataluus on ongelma pitkille miehille.
Niin suunnitellaan miehien keskiarvon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
On kai niitä älypuhelimia pienemmällä näytölläkin, mutta eihän se trenditietoiselle nykynaiselle voi kelvata, instakuvat näkyvät silloin liian pieninä
Ei niitä paljoa ole.
ai taasko tää feministikirja on nostettu iltapaskaan?
tästä on jankattu ihan riittävästi. ei muuta kuin naisille villapaita päälle ja teetä kaksi käsin mukista sinne lämpimiin siisteihin toimistoihin, tuolla ulkona miehet tekee töitä kelillä kuin kelillä.
ja voimaantuneet naiset voi ihan itse kehittää oman naispuhelimensa, kun teillä kerran on saman kokoiset kädet.
Vierailija kirjoitti:
Yltääkö jollakin älypuhelimessa peukalo koko ruudulle? Olen pienikätinen nainen ja tämä tuli yllätyksenä :D luulin että kaikilla on tuo ongelma. Yhdellä kädellä yllän ehkä 1/3 ruudun alueesta.
Minulla yltää, puhelimen näyttö 5,7 tuumaa eli ei tosin isoimmasta päästä
Aikuiset naiset ei pysty käyttämään älypuhelimia, mutta kolmevuotiaat lapset pystyy?
Onko naisten taso todellakin tämä?
Vierailija kirjoitti:
minnuu ei enää mitkää naisten sekoomiset ihmetytä.
Rehvipalstalla kysyin naisen valokuvan ikää ja heitin ajatuksen että onko oma kuva kun niin kaunis nainen kuvassa eikä miehiä peiton alla vuosiin kuulema. Aivän järkyttävät kilarit paluupostissa. On kuulema sairasta alkaa eppäilemään kaikkea mitä netissä tulee vastaan.
Ei hyvää päivää. Pitäkööt vit tunsa.
Ihan hyvä, että jätät naiset rauhaan. Tuskin kukaan menettää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suunnitellaan miehien keskiarvon mukaan.
Ei suunnitella vaan koko väestön keskiarvon mukaan.
Poikalapsia ei pidä päästää naistenvessaan.