Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukalo ei vaan yletä! Puhelinongelma ja 4 muuta asiaa, jotka näkyvät naisten arjessa päivittäin - voi luoja mistä nykyään kehdataan pahoittaa mielensä

Vierailija
11.12.2020 |

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/82b3b0db-92c4-494c-9d96-236371b403db

Voiko tämä juttu olla tosissaan kirjoitettu? En ole tajunnutkaan että autojen penkinsäätimet ovat naisten sortamista. Sehän se vasta olisi jos säätömahdollisuutta ei olisi?? Ja että sekin on miesten vika, jos naisten vessaan on jonoa :D Kuka noita kirjoittaa ja onko hän ihan vakavissaan?

Ja olen ihan nainen itsekin, mutten ole tajunnut pahoittaa mieltäni noista linkin asioista.

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä voikin loukkaantua...

Vierailija
2/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessajutun ymmärrän mutta muut tuntuu vähän haetulta.

-mies-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole voinut käyttää älypuhelinta koskaan yhdellä kädellä. Ai niin, olen mies.

Vierailija
4/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toimiston standardilämpötila, 20 astetta? Aikamoista energiantuhlausta, jos tilat täytyy lämmittää 25 asteeseen, että osan ei tarvitse käyttää neuletta. Puhumattakaan sairaista ihmisistä, jotka eivät kestä tällaista lämpöä edes t-paitasillaan.

N28

Vierailija
5/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa turvavyö osuu kaulani kohdalle. Toivottavasti en joudu onnettomuuteen.

Vessajonot ovat raivostuttavia mm. oopperassa tai teatterissa. 

Jättipuhelimet ovat rasittavia. En halua kantaa halkoa taskussani.

Keittiöt ovat minulle liian korkeita, koska olen lyhyt. 

Pidän iltapäivälehtien lukijoita heikkolahjaisina. :)

Vierailija
6/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai niitä älypuhelimia pienemmällä näytölläkin, mutta eihän se trenditietoiselle nykynaiselle voi kelvata, instakuvat näkyvät silloin liian pieninä

Vierailija
7/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on toimiston standardilämpötila, 20 astetta? Aikamoista energiantuhlausta, jos tilat täytyy lämmittää 25 asteeseen, että osan ei tarvitse käyttää neuletta. Puhumattakaan sairaista ihmisistä, jotka eivät kestä tällaista lämpöä edes t-paitasillaan.

N28

Kotini sisälämpötila olisi 25 astetta, jos saisin päättää tilanteesta.

Palelijan elämä on hankalaa.

Vierailija
8/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Palelin toimistotyössäni aina syksyt, talvet ja keväät. Päälläni oli aina villapaita ja jopa kynsikkäät. Samaan aikaan pulleat, keski-ikäiset sedät puuskuttivat menemään t-paidoissa.

Vierailija
9/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiöt ovat minulle liian korkeita, koska olen lyhyt. 

Jos sinulla on mahdollisuus joskus elämässäsi, suunnittele keittiö omien mittojesi mukaan. Minä tein niin. 

Vierailija
10/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kyse ole mielensä pahoittamisesta, vaan epäkohtien esille nostamisesta.

Suunnitellaanko asioita eri tavalla jos ei koeta, että muutokselle olisi tarvetta? Esimerkiksi juurikin tuo vessa-asia: En muista yhtään teatterikäyntiä jossa ei olisi ollut naisten puolella vessajonot väliajan aikana. 

Vierailija
11/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää yleistämistä, ei kaikki naiset tai miehet ole keskenään saman kokoisia. Miehet varmaan selviytyvät vessasta nopeammin, kun eivät pese käsiään ja voivat tarvittaessa kuseskella vaikka kadulle?

Vierailija
12/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisten ja miesten peukaloiden pituudessa mitään merkittävää eroa? Jos siis verrataan vaikka 165 cm pitkiä naisia ja 175 cm pitkiä miehiä?

Vierailija
13/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko osa näistä enemmänkin pienikokoisten ihmisten ongelmia eikä niinkään sukupuoleen perustuvia?

Vierailija
14/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessajutun ymmärrän mutta muut tuntuu vähän haetulta.

-mies-

Minä taas en ymmärrä tuota vessajuttua, mutta muut haitat ovat oikeita ongelmia ja näkyvät omassakin elämässäni.

T. nainen

Vierailija
15/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä penkin sääsettävyydessä on ongelmana? Ei sellaista penkkiä ole, joka sopii kaikille ilman säätöä. Kolareissa suuremmat riskit selittää biologiset seikat esim. miehillä on vahvemmat luut kuin naisilla.

Vierailija
16/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tätä. Nainen ei saa huomauttaa mistään, kun kaikki on aina kitinää ja nalkutusta. Eräänlaista naisvihaa tämäkin vähättely.

Vierailija
17/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo ovat ihan oikeita ongelmia, mutta trolli halusi vähän säpinää perjantain kunniaksi.

Vierailija
18/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Palelin toimistotyössäni aina syksyt, talvet ja keväät. Päälläni oli aina villapaita ja jopa kynsikkäät. Samaan aikaan pulleat, keski-ikäiset sedät puuskuttivat menemään t-paidoissa.

Kylmältä on helpompi suojautua kuin kuumalta.

Vierailija
19/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tosiaan näkee naistenvessoissa paljon enemmän.

Isät harvemmin ottaa lapset miesten puolelle vessaan.

Vierailija
20/159 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tosiaan näkee naistenvessoissa paljon enemmän.

Isät harvemmin ottaa lapset miesten puolelle vessaan.

Monet naiset tunkevat kännissä ja joskus muulloinkin miesten vessoihin. Itse miehenä kun yritin mennä kerran naisten vessaan, niin estettiin menemästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän