Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä roskis WC:ssä?

Vierailija
30.04.2014 |

Tuli vaan mieleen, sillä anopillani ei ole. Ällöttää.

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te järkyttyneet mammat olette hakeneet kriisiapua ja tehneet rikosilmoituksen? Siis, kyllähän moisesta henkisestä kärsimyksestä nyt jotain korvauksia pitää saada.

Vierailija
82/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 16:53"]

Olisko sulla vessanroskishullut muita hyviä elämänohjeita jakaa? Voisit perustaa kokonaisen neuvontaketjun.

[/quote]

Kukahan se tässä on hullu? Kuvittelet vissiin, että kaikki roskiksen puolesta puhujat ovat yksi ja sama henkilö. Minä olen ainakin kirjoittanut yhteensä kolme kommenttia (sivuilla 4 ja 5). Onko oikeasti niin vaikea tajuta, että aika moni hedelmällisessä iässä oleva nainen on törmännyt kyseiseen ongelmaan jossain vaiheessa elämäänsä? Siis siihen, ettei vierailupaikan vessassa ole roskista. Jos jotkut tässä ketjussa ovat vetäneet herneen nenään, niin he ovat nämä "meillä ei roskista ole, eikä tule!" -tyypit. Vedäs nyt syvään henkeä, ei me olla sun luo tulossa vierailemaan (toivottavasti).

[/quote]

Eli ilmeisesti vessanroskiksettomuudesta mielensä pahoittavat ovat järjestään pahantuulisia ja asiansa "melko" kiivaaseen ja dramaattiseen sävyyn ilmaisevia henkilöitä?

[/quote]

No minun kommenttini olivat ainakin ihan asiallisia ja perusteltuja, eivätkä millään tapaa kiivaita. En sitten tiedä, millaisten lasian läpi sinä niitä olet lukenut. Vähän tulee mieleen sanonta "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa". Itse jaksat riehua ja kirjoitella ihan absurdeja juttuja. Ei voi kuin ihmetellä.

[/quote]

Absurdeihin juttuihin absurdit vastaukset. Mitä kalikan kalahdukseen tulee, voit vaikka kuvitella, että mä pyyhin hammasvälimöhnät sohvaan ja sivelen noro-oksuja ties minne, vai miten se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva jossain kyläpaikassa käydä vaihdolla ja tuoda sitten sitä veripötköä keittiöön, jossa koko muu poppoo nauttii kakkua ja kahvia, ja kysyä, minkäs oven takana teillä nyt oli se roskis ja lajitellaanko teillä, mihis tää mun kuukautisside nyt sit kuuluukaan laittaa.

[/quote]

Ota meistä natiivi-roskiksettomista mallia ja purista ne menkkaveren johonkin kahvipöydän tarjoiluastiaan. Rohkeasti vaan!

Vierailija
84/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te järkyttyneet mammat olette hakeneet kriisiapua ja tehneet rikosilmoituksen? Siis, kyllähän moisesta henkisestä kärsimyksestä nyt jotain korvauksia pitää saada.

[/quote]

Vaikka vuoden ilmaiset tamponit, tai vaihtoehtoisesti hajustetut roskapussit?

Vierailija
85/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:41"]

Olisko sulla vessanroskishullut muita hyviä elämänohjeita jakaa? Voisit perustaa kokonaisen neuvontaketjun.

[/quote]

Kukahan se tässä on hullu? Kuvittelet vissiin, että kaikki roskiksen puolesta puhujat ovat yksi ja sama henkilö. Minä olen ainakin kirjoittanut yhteensä kolme kommenttia (sivuilla 4 ja 5). Onko oikeasti niin vaikea tajuta, että aika moni hedelmällisessä iässä oleva nainen on törmännyt kyseiseen ongelmaan jossain vaiheessa elämäänsä? Siis siihen, ettei vierailupaikan vessassa ole roskista. Jos jotkut tässä ketjussa ovat vetäneet herneen nenään, niin he ovat nämä "meillä ei roskista ole, eikä tule!" -tyypit. Vedäs nyt syvään henkeä, ei me olla sun luo tulossa vierailemaan (toivottavasti).

[/quote]

Eli ilmeisesti vessanroskiksettomuudesta mielensä pahoittavat ovat järjestään pahantuulisia ja asiansa "melko" kiivaaseen ja dramaattiseen sävyyn ilmaisevia henkilöitä?

[/quote]

No minun kommenttini olivat ainakin ihan asiallisia ja perusteltuja, eivätkä millään tapaa kiivaita. En sitten tiedä, millaisten lasian läpi sinä niitä olet lukenut. Vähän tulee mieleen sanonta "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa". Itse jaksat riehua ja kirjoitella ihan absurdeja juttuja. Ei voi kuin ihmetellä.

[/quote]

Absurdeihin juttuihin absurdit vastaukset. Mitä kalikan kalahdukseen tulee, voit vaikka kuvitella, että mä pyyhin hammasvälimöhnät sohvaan ja sivelen noro-oksuja ties minne, vai miten se oli.

[/quote]

Ai on absurdia sanoa, ettei ole hirveän kiva kiikuttaa kuukautissiteitä muiden nähden vessasta keittiön roskikseen? Okei... No sulla on sitten aika rajoittunut elämä nähtävästi. Mallia "minä ja mun napa". Toiset jaksaa ottaa vieraansakin huomioon.

Vierailija
86/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai on absurdia sanoa, ettei ole hirveän kiva kiikuttaa kuukautissiteitä muiden nähden vessasta keittiön roskikseen? Okei... No sulla on sitten aika rajoittunut elämä nähtävästi. Mallia "minä ja mun napa". Toiset jaksaa ottaa vieraansakin huomioon.

[/quote]

Juu juu, minä ja mun napa. Vessanroskiksesta sen voi päätellä!

Vierailija
87/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Anteeksi että kysyn, mutta miten ne muut näkee, että ne on just menkkasiteitä, eikä esim laukunpohjalta löytynyt nenäliinamytty? Nyrkissähän sä niitä pidät, ja ne on jollain tapaa (toivottavasti!) paketoitu..?

Vierailija
88/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 7. sivu!

Vierailija
89/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:13"]

Bioroskaan tulee vessassa ne nenäliinat ja metalliin hiuslakkapurkit....mitä joku tuossa ylempänä ihmetteli.

Ja sarjassamme ihmeellisiä tapoja: itse langoittelen hammasvälit illalla töllöä tuijottaessa, samalla vaivalla vie sen langan keittiöön kuin sinne vessanroskiin.

Ette vieläkään saaneet minua käännytettyä.

-60, 70 ja muistaakseni 87-

[/quote]

Yäääääk! Kai teillä on värikäs sohva, ettei hammasvälitöhnät näy siinä. Kai leikkaat varpaankynnet ja puristelet finnit siinä samalla?

[/quote]

Miksi ne töhnät pitäisi sohvaan hieroa?

[/quote]

Koska av-mamma on sikailija, joka hieroo paskasen perseensä anopin penkkeihin, hammasvälitöhnät sohvaan ja lapsen oksennuksen lakanoihin. Lisäksi av-mamma käyttää puoli vuotta vanhaa limaista rättiä, pesee norovirus-vaatteet 30 asteessa ja roiskuttelee menkkaverta siteistä ja tamponeista, jos ei ole vessanroskista.

[/quote]

Joo, siis meillä ei tosiaan oo vessanroskista ja arvaas mitä mä teen? Mä puristan aina tamponinvaihdon yhteydessä haarukan avulla tamponista "mehut" tiskipöydällä olevaan kuppiin. Tää on ihan vakiokäytäntö talouksissa, joissa ei oo vessanroskista.

[/quote]

Ni määki! Tai no mulla on vanha tupperwaara-astia käytössä, tosi näppärä, kun saa kannen naps vaan kiinni!

[/quote]

Hei kiitti vinkistä, otankin Tupperin käyttöön. Mites muuten sulla noi hammasvälimöhnät, meidän vessanrsokiksettomienhan on pakko pyyhkiä ne johonkin. Mä pyyhin ne yleensä eteisessä takkeihin, mies taas vierashuoneen päiväpeittoon. Kuinka teillä?

[/quote]

Yleensä verhoihin: mä käytän olkkarin ikkunan oikeanpuolimmaista ja mies käyttää mälleihinsä vasemmanpuoleista. Joskus pyyhin vieraskäsipyyhkeisiin, kun ne on yleensä ne puhtaimmat meillä. Päiväpeittoon pyyhitään vauvan pylly, kun sillä on niin herkkä iho ja satiini on ollut kaikista ihoystävällisin, mitä on löytynyt.

Vierailija
90/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on niin kertakaikkisen fasinoiva, etten millään viitsisi mennä siivoamaan keittiötä!

Vierailija
91/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:51"]

Tää ketju on niin kertakaikkisen fasinoiva, etten millään viitsisi mennä siivoamaan keittiötä!

[/quote]

Eikä kannatakkaan, roskiksesta saattaa löytyä vertavaluvia siteitä ja tamponeja!!

Vierailija
92/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:53"]

[/quote]

Eikä kannatakkaan, roskiksesta saattaa löytyä vertavaluvia siteitä ja tamponeja!!

[/quote]

Taasko sä oon ollu meillä, kun me ollaan oltu poissa kotoa? Nyt saa luvan loppua tuo hiippailu!

Vierailija
93/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:54"]

[/quote]

[/quote]

Taasko sä oon ollu meillä, kun me ollaan oltu poissa kotoa? Nyt saa luvan loppua tuo hiippailu!

[/quote]

Tsori! Kannattaa muuten vaihtaa pyyhkeet ja verhot heti kun pääset irtautumaan tästä. Pyyhin hampaani ja smegmani niihin. Hihhei!

Vierailija
94/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tsori! Kannattaa muuten vaihtaa pyyhkeet ja verhot heti kun pääset irtautumaan tästä. Pyyhin hampaani ja smegmani niihin. Hihhei!

[/quote]

Graaah!

Vierailija
95/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä ei itse asiassa ole roskista missään muualla kuin keittiössä, koska lapset ovat siinä iässä että tykkäisivät niitä tonkia.

Vierailija
96/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:02"]

Ei ole. Meillä ei itse asiassa ole roskista missään muualla kuin keittiössä, koska lapset ovat siinä iässä että tykkäisivät niitä tonkia.

[/quote]

Ehkä tähän voisi vielä lisätä, että vessa on metrin päässä keittiöstä.

Vierailija
97/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:02"]

[/quote]

Ehkä tähän voisi vielä lisätä, että vessa on metrin päässä keittiöstä.

[/quote]

Hullu! Etkö tiedä, että roskis kuuluu olla vessassa, se on ihan pakko olla siellä! AV-mammat tulee sun kämpille ja ripustaa roskispusseja sun vessaan, jos et hommaa kunnollista vessanroskista!

Vierailija
98/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahah ei voi olla totta! :D Tästä samasta vessaroskis-ongelmasta syntyi monisivuinen tappelu ja lopulta täydellinen vitsi demi.fissä joskus vuonna 2012. Näköjään tämä on naisten ikuisuusaihe. Itseä ei koko juttu hetkauta kovin paljoa, vaikka siteitä käytän. Tilanteen mukaan! On vessaroskis meillä.

Vierailija
99/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 06:36"]

Meillä ei ollut lapsuudenkodissa roskista ja niinpä piti aina siteet ynnä muut viedä keittiön roskikseen.

Nykyään on AINA vessassa roskis vaikkei ole ede menkkoja, mä en halua, että kenelläkään vieraalla on yhtä ankea fiilis kuin mulla oli, kun joutui niitä rättejä muiden edessä kanniskelemaan.

Vaikka emme siis tarvitse itse varsinaisesti roskista, sen verran näen omassa kodissa vaivaa vieraiden takia, että roskis vessasta löytyy.

Jopa mun mies haluaa vessaan roskiksen ja siltä nyt ei ainakaan siteitä sinne mene xD

[/quote]

Huh, tulipa muistoja mieleen. Mun lapsuudenkodissa oli ja on edelleen ihan sama, ja muistan miten kamalalta se tuntui teininä ja tuntuu vielä aikuisenakin. Mun mielestä on myös aika tympeää kuljettaa jotain käytettyä hammaslankaa roskiin talon toiselle puolelle, siksi roskis kuuluu mielestäni ehdottomasti vessan varustukseen.

Vierailija
100/169 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 08:38"]

Aivan uskomattoman pikkusieluisia ihmisiä te pakkoroskistajat! Eikö teille oikeasti tule mieleen että

* Kylpyhuone ja wc on kaksi eri asiaa. Joskus ne on yhdessä ja samassa tilassa, mutta usein ei. Jos tarkoititte kylpyhuonetta (jossa esim. putsataan kasvoja pumpulilla) niin puhuisitte sitten kylpyhuoneesta, ei wc:stä! Ei mulla wc:ssä ole mitään tarvetta heitellä asioita roskiin. Siellä pissataan ja kakataan ja niiden tuotokset menee kyllä ihan pönttöön, samoin vessapaperi.

* Iso osa naisista käyttää nykyään kestosuojia, joko kuppia tai kestositeitä. Heillä/meillä ei siis ole mitään tarvetta heitellä "verisiä tamponeita tai siteitä" yhtään minnekään.

* Iso osa naisista ei myöskään ymmärrä että kuukautisissa olisi mitään hävettävää. Jos minulla siis on vieraita, oletan että he uskaltavat sanoa "hei mihin laitan käytetyt siteet" jos heillä sellainen tarve on. En ala pitää vessassani itselleni ihan täysin turhaa roskista 24/7/365 vain siksi, että jollakin vieraalla saattaa joskus olla kuukautiset, ja hän sattuu vielä olemaan niin outo tyyppi ettei uskalla minulta siteiden hävittämisestä kysyä... Tuntuisi myös typerältä käydä sitten aina vierailun jälkeen tarkistamassa kuin lapsi pääsiäisaamuna munien perässä että noniih, tulikos sinne roskiin nyt mitään. Koska pakkohan se olisi heti tarkistaa ja kiikuttaa sitten itse ne vieraiden veriset siteet ja tamponit varsinaiseen roskikseen, kun muuten ne jäisi lojumaan sinne vessaan täältä iäisyyteen (kun en sitä itse käyttäisi, ja saattaisi hieman kestää että ne satunnaisten kuukautisvieraiden siteet roskiksen täyttäisivät). Tämäkö ei sitten olisi noloa ja ällöä?

[/quote]

Miten niin iso osa naisista? Luulenpa että enemmistö on edelleen niitä jotka käyttävät kertakäyttöisiä suojia ja myös niitä joita eivät halua kyläpaikassa julistaa ääneen "minulla on kuukautiset". Mielestäni on aika outoa tehdä roskien hävittämisestä niin vaikeaa että vieraat ovat pakotettuja tiedottamaan kuukautisistaan. Onneksi en käy teillä kylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi